Gå till innehåll

.


Henke-Jo

Recommended Posts

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

johnnybax har 86% ROI över 4108 turneringar på stars.

average buyin: 162$

säg 8 st samtidigt? han spelar 12st på en 8 timmars dag?

139$/turneringx12=1672$dag.

 

ca 210$/h? rimlig uppskattning?

 

och då han en av de absolut bästa och mest tillförlitlig samplesize antagligen.

 

har inga megaklonkar vad jags ett men massvis med 10-20K-vinster.

 

Helt ointressant.

 

Det motsäger ingenting som jag har sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju jävligt svårt att bevisa villka som är bättre än andra osv då det inte skiljer så värst mkt. Min åsikt är i alla fall att det finns ca 100 spelare online som är "Bra" och ca 20 av dom är "riktigt bra".

 

På rak arm så tycker jag att dessa är "riktigt bra":

 

ZangBezan (Imperium)

PearlJammed

The_Dry

Apestyles

BelowAbove

WestMenloAA

MattSuspect

Tmay420

Ch0ppy

Arbianight

BigJoe

ZeeJustin

 

 

 

Säkert glömt minst hälften men det är svårt att komma ihåg alla, sen så är vissa bättre än andra på den där listan såklart.Sen så finns det ett gäng som är riktigt bra men som inte spelar så mkt online längre och spelar relativt oseriöst när dom väl gör det. Typ Sdouble och Ocrowe.

 

 

JohnnyBax är en av dom som spelar likadant som 90% av alla online-regulars spelar. Det är en vinnande spelstil som är mkt stark såklart, men jag tycker personligen inte att han har det där lilla extra för att kunna få value om han spelar mot andra spelare av hans egen kaliber och på så sätt så är han inte speciellt mkt bättre än de flesta andra regulars.

 

Jag rankar mig själv som en "bra" online spelare, i samma klass som bax typ. Jag har för dåligt tålamod online ofta så det resulterar i att jag inte spelar mitt A-game tillräckligt ofta för att kunna säg att jag är en av de bästa online. Men rent teoretiskt så skulle jag kunna vara en av de "riktigt bra" om jag tog mig i kragen ochg koncentrerade mig till 100% varje gång jag spelade.

 

Fråga mig någon gång vad jag tycker om mig själv som livespelare så ska ni få höra hur bra jag tycker att jag är :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sammanfattning:

 

Det går inte att plussa på mtt, om det inte sker på en site som är belagd med skatt.(och då går det verkligen inte att plussa)

 

Om man skulle plussa har man antingen haft extrem tur (man kanske är göteborgare och heter Mats) eller spelar väldigt högt och tillhör "toppspelarna" (dit tillhör verkligen inte den här fisken Bax som det snackas om).

 

Ramz tillhör toppspelarna online (runt 8-10 stycken)

 

Han är förmodligen topp 3 i världen på livepoker.

 

Ramz kryptonit är latheten.

 

Många har högre ROI på mtt än sng (tänk er en tal-linje och hur -50% ligger i förhållande till -70%)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...