dlinder Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Oj, konstigt att du satte honom på fyrtalet:lol: Seriöst, jag funderar ibland på hur överkörd du skulle bli av en någorlunda aggressiv spelare eftersom du foldar EXAKT VARENDA hand där du inte har nutz, går det verkligen att vinna då om man inte spelar mot apor? Det är lättare att folda på PF.nu än vid pokerbordet iofs. Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Det är lättare att folda på PF.nu än vid pokerbordet iofs. Förvisso sant men det finns ju spelare som är otroligt veka, antagligen är Decoy en av dem:-) Citera
decoy Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Oj, konstigt att du satte honom på fyrtalet:lol: Seriöst, jag funderar ibland på hur överkörd du skulle bli av en någorlunda aggressiv spelare eftersom du foldar EXAKT VARENDA hand där du inte har nutz, går det verkligen att vinna då om man inte spelar mot apor?[/quote Det där är rent skitprat! Vad vet du om mitt spel, annat än det fåtal handanalyser som du råkat titta på, som jag händelsevis kommenterat? Dessa analyser har oftast handlat om liknande knepiga händer. För övrigt tycker jag såna som du bara bidrar till att skapa en dålig stämning på detta forum! Det är möjligt att du är en skicklig pokerspelare, men du saknar ju allt vad social kompetens och hyfs heter. Vad tror du att du åstadkommer genom att leverera såna här spydigheter? Att alla som inte tycker som du i handanalysen skall hålla käft? Och spekulera inte i hur "överkörd" jag skulle bli om jag spelade mot en någorlunda "aggressiv" spelare. Sköt dig själv och ditt eget spel om du kan! Citera
JimmyRare Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Tycker det ser ut som quads. Fi kan väl ha haft ett färgdrag som han raisat med på floppen, Ad,2d ? Synen känns helt fel. Haha, du gjorde min dag, och vecka. Tack. Klart han KAN ha fyrtal, men hans range är ju betydligt bredare än en hand vilket resulterar i given syn då JJ är näst-nöten. Edit: Jag kan inte sluta skratta... Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Det där är rent skitprat! Vad vet du om mitt spel, annat än det fåtal handanalyser som du råkat titta på, som jag händelsevis kommenterat? Dessa analyser har oftast handlat om liknande knepiga händer. Titta igenom alla händer du svarat på och jämför dina svar med majoritetens och kika om du hittar något mönster, jag kan garantera dig att så är fallet. För övrigt tycker jag såna som du bara bidrar till att skapa en dålig stämning på detta forum! Det är möjligt att du är en skicklig pokerspelare, men du saknar ju allt vad social kompetens och hyfs heter. Vad tror du att du åstadkommer genom att leverera såna här spydigheter? Att alla som inte tycker som du i handanalysen skall hålla käft? Tror faktiskt inte det är särskilt många som anser att jag är särskilt spydig på forumet, snarare tvärtom. Och folk kan väl skriva i handanalyserna om de vill, bara det att du ständigt skriver tvärtemot vad i princip alla andra skriver och det bör väl betyda något, no? Och spekulera inte i hur "överkörd" jag skulle bli om jag spelade mot en någorlunda "aggressiv" spelare. Sköt dig själv och ditt eget spel om du kan! Får jag inte spekulera:cry: ? Okej, ska lämna dig ifred nu.. Citera
decoy Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Titta igenom alla händer du svarat på och jämför dina svar med majoritetens och kika om du hittar något mönster, jag kan garantera dig att så är fallet. Tror faktiskt inte det är särskilt många som anser att jag är särskilt spydig på forumet, snarare tvärtom. Och folk kan väl skriva i handanalyserna om de vill, bara det att du ständigt skriver tvärtemot vad i princip alla andra skriver och det bör väl betyda något, no? Får jag inte spekulera:cry: ? Okej, ska lämna dig ifred nu.. Alltså, jag spelar upp till $100, och har sällan mötts av några "överkörningar". Du spelar väl på betydligt högre nivåer, med tuffare motstånd. $200 är väl inte riktigt låglimit, men handen fanns med bland låglimithänder, så jag svarade på den. Ibland överensstämmer mina svar med majoritetens, ibland inte. Det du påstår att jag ständigt skriver tvärtemot majoriteten stämmer däremot inte. Nu tycker inte jag att man kan ha majoritetens svar som någon slags måttstock på vad som är bra pokerspel, även om det då och då säkert finns en del mkt duktiga spelare som tillhör majoriteten svarande, så brukar väl de oftast ägna sig åt höglimithänder? Angående denna handen så hade jag fel. Det inser jag nu, trots att grabben förlorade. Men sen är det nog så att det är lättare att folda när man själv inte spelar handen. Hur som helst, alltid något positivt som kom ut av denna stundtals trista diskussion. Citera
Recommended Posts