Elitloppet Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Vart i Linköping bor du? Ålder? Hur gammal är Skumdum själv? Saknar din gamla avatar btw, då visste man direkt vem det var som postat. Nu måste man ju kolla nick (jobbigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Hur gammal är Skumdum själv? Saknar din gamla avatar btw, då visste man direkt vem det var som postat. Nu måste man ju kolla nick (jobbigt) Ja, jag vet! Därför jag dröjde så länge med att byta... Får hoppas den här sätter sig snart.. Jag är 26. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Var i Linköping bor du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 är 25/50 ett skott eller har du br för den nivån nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 är 25/50 ett skott eller har du br för den nivån nu? Är rullad. Men torskar jag 7-8 inköp kommer jag gå ner. Spelar nu, dels svs och dels ipokers nl400, nivån som är stenhårt riggad mot mig. 4 ggr har jag haft AA allin pre, vart uppe KK två gånger och AK två gånger. 1 vinst och 3 förluster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 tänkte raila dig lite nu medan jag äter frukost vilka av borden är mest actionspäckade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 tänkte raila dig lite nu medan jag äter frukost vilka av borden är mest actionspäckade? Ganska sega allihop, julia1 är nog bäst värde, julia9 bäst spelare. edit: Kul med railare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Hur mycket har du köpt in för? Du sitter ju med över 80k så det ser ut som du är rätt mycket pluss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 ca 18k upp, köper alltid in för 10k på varje bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Jag har ganska tråkigt på jobbet. Några HHs från din morgon session hade varit niiice btw du som spelar väldigt LAG , hur många inköp har du för 25/50 då för att kunna spela ditt A-game? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Jag har ganska tråkigt på jobbet. Några HHs från din morgon session hade varit niiice btw du som spelar väldigt LAG , hur många inköp har du för 25/50 då för att kunna spela ditt A-game? Svs handhistorik suger, och jag importerar till hm efter sessionerna, så inga hh just nu Svårt att definera rullen, men 200k+ skulle jag rekomendera till 25/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Nån som har tips på tvserier som är bra att grinda till btw? Helst inte för mycket handling. Har kört simpson ett tag, men börjar bli segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Nån som har tips på tvserier som är bra att grinda till btw? Helst inte för mycket handling. Har kört simpson ett tag, men börjar bli segt. entourage är lätt min favvo serie atm. Annars ska fringe vara bra (dock inte sett den än). Annars kan du ju alltid tanka ner någon dokumentär på tankafett. Edit. LOL hitta precis en epic serie på piratebay... Airwolf ) omfg den va ju nötten när man va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Nån som har tips på tvserier som är bra att grinda till btw? Helst inte för mycket handling. Har kört simpson ett tag, men börjar bli segt. Criminal minds är rätt nice. Fristående avsnitt a la csi fast mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 entourage är lätt min favvo serie atm. Annars ska fringe vara bra (dock inte sett den än). Annars kan du ju alltid tanka ner någon dokumentär på tankafett. Edit. LOL hitta precis en epic serie på piratebay... Airwolf ) omfg den va ju nötten när man va liten Entorage har jag hört en del om, kanske ska testa den, fringe ser jag redan, är väl sådär. Airwolf har jag aldrig hört talas om;-) Criminal minds är rätt nice. Fristående avsnitt a la csi fast mkt bättre. Ska kolla upp. Slutade sessionen nu, -$1k och +42k kronor så jag är nöjd... ***** Hand History for Game 841698378 ***** $25/$50 NL Texas Hold'em - Wednesday, October 29, 11:11:45 ET 2008 Table Julia 1 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 3 Seat 2: Flugan ( $18447.25 ) Seat 3: OOa ( $9640.63 ) Seat 4: yerlikaya ( $10994.4 ) yerlikaya posts small blind [$25]. Flugan posts big blind [$50]. ** Dealing down cards ** Dealt to Flugan [ 5d 6h ] OOa folds. yerlikaya raises [$175]. Flugan calls [$150]. ** Dealing Flop ** [ Jh, 5s, 3h ] yerlikaya bets [$400]. Flugan raises [$1000]. yerlikaya calls [$600]. ** Dealing Turn ** [ 6d ] yerlikaya bets [$2400]. Flugan is all-In [$17247.25] yerlikaya is all-In [$7394.4] ** Dealing River ** [ 7s ] Flugan shows [ 5d, 6h ] two pairs, sixes and fives. Flugan wins $7452.85 from side pot#1 with two pairs, sixes and fives. Flugan wins $21973.8 from the main pot with two pairs, sixes and fives. ***** Hand History for Game 841638651 ***** $25/$50 NL Texas Hold'em - Wednesday, October 29, 07:30:59 ET 2008 Table Julia 9 (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Z7 ( $7607.32 ) Seat 2: Manhtao ( $1391.87 ) Seat 3: Flugan ( $13814.39 ) Seat 4: bompa ( $5645.12 ) Seat 5: wheelinho ( $10430.15 ) wheelinho posts small blind [$25]. Z7 posts big blind [$50]. ** Dealing down cards ** Dealt to Flugan [ 5d 7d ] Manhtao raises [$200]. Flugan calls [$200]. bompa folds. wheelinho calls [$175]. Z7 raises [$500]. Manhtao calls [$350]. Flugan calls [$350]. wheelinho calls [$350]. ** Dealing Flop ** [ 7h, 3s, 4d ] wheelinho checks. Z7 bets [$2250]. Manhtao folds. Flugan is all-In [$13264.39] wheelinho folds. Z7 is all-In [$4807.32] ** Dealing Turn ** [ 8h ] ** Dealing River ** [ 8c ] Z7 shows [ Qh, Qs ] two pairs, queens and eights. Flugan shows [ 5d, 7d ] two pairs, eights and sevens. Flugan wins $6207.07 from side pot#1 with two pairs, eights and sevens. Z7 wins $16299.64 from the main pot with two pairs, queens and eights. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 airwolf är en gammal kult serie från sent 80-tal (tidigt 90-tal??) handlar om 2snubbar som kör en helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Nån som har tips på tvserier som är bra att grinda till btw? Helst inte för mycket handling. Har kört simpson ett tag, men börjar bli segt. Entourage, Dexter, Prisonbreak (sådär imo) samt californication är dom jag följer. Dexter e sinnessjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 airwolf är en gammal kult serie från sent 80-tal (tidigt 90-tal??) handlar om 2snubbar som kör en helikopter. haha, låter som ngt soft att grinda till. Entourage, Dexter, Prisonbreak (sådär imo) samt californication är dom jag följer. Dexter e sinnessjukt bra Dexter och prisonbreak följer jag slaviskt, californication kolla några avsnitt förra säsongen, inget vidare imo, men kanske funkar när jag grindar, ganska soft serie. Entourage får jag väl *köpa*. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 scrubs, dexter och entourage Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 The Unit är sjukt underskattat imo, inte fantastisk att grinda till kanske men helt klart sevärd. Grindserier är ju Family guy, American dad, Spin city och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 scrubs, dexter och entourage Scrubs har jag jobbat mig igenom 4-5 gånger, dexter är nöt, entourage ska jag kolla upp som sagt. The Unit är sjukt underskattat imo, inte fantastisk att grinda till kanske men helt klart sevärd. Grindserier är ju Family guy, American dad, Spin city och liknande. Kanske ska ge family guy ett försök, har bara sett några avsnitt på tv. Ska se om övriga är något att ha också. Tack för tipsen allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Jag har malt igenom Friends 2 varv, bra grindserie! Även Futurama funkar, även om den är lite nördig. Körde igenom Two and a half men också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 airwolf är en gammal kult serie från sent 80-tal (tidigt 90-tal??) handlar om 2snubbar som kör en fullkomligt jävla sanslöst mastig/köttig helikopter. FYP ps jag har spelet på Nintendo 8-bit!!!!11!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Kanske blir mobbad nu, men - Desperate Housewives. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Jag har malt igenom Friends 2 varv, bra grindserie! Även Futurama funkar, även om den är lite nördig. Körde igenom Two and a half men också... Futurama är ju the shits. Jag blev så sjukt besviken då de slutade göra den. Hello everyone, good news! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts