Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Måste vara häftigt att aldrig sprungit i närheten av dåligt Yxel

 

Springer dubbelt så dåligt som alla tillsammans, så det så.

 

Verkligen önskar dig en riktig badrun Yxel, så äckliga saker som du skrivit senaste sidorna. Du har ingen aning. Missnöjd med 50k per månad när du är jordens nit som tar massa kalla linjer och klagar över det? (Ja, jag har mött dig) Själv så är jag 2-6x så mycket som jag är god för ATM under EV dom senaste åren och klagar inte i närheten så mycket. Stort lol.

 

Då har jag iofs spelat en stor del MTTs, där springa dåligt är mycket lättare, but still....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen önskar dig en riktig badrun Yxel, så äckliga saker som du skrivit senaste sidorna. Du har ingen aning. Missnöjd med 50k per månad när du är jordens nit som tar massa kalla linjer och klagar över det? (Ja, jag har mött dig) Själv så är jag 2-6x så mycket som jag är god för ATM under EV dom senaste åren och klagar inte i närheten så mycket. Stort lol.

Tyck lite mer synd om dig själv så kanske det vänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen önskar dig en riktig badrun Yxel, så äckliga saker som du skrivit senaste sidorna. Du har ingen aning. Missnöjd med 50k per månad när du är jordens nit som tar massa kalla linjer och klagar över det? (Ja, jag har mött dig) Själv så är jag 2-6x så mycket som jag är god för ATM under EV dom senaste åren och klagar inte i närheten så mycket. Stort lol.

 

Då har jag iofs spelat en stor del MTTs, där springa dåligt är mycket lättare, but still....

mm, nu va du ödmjuk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men håll med om att det är ganska sjukt och äckligt att gnälla efter en röd månad när man har nästa 60 gröna månader bakom sig? Jag trodde inte ens man kunde ha en sådan streak på vettiga nivåer.

nej. det är däremot en jävla skillnad på att spela 30k händer/månad nl400+ och att spela 90k händer nl100.

 

fattar heller inte varför det bara är linköpingswhinet som blir påhoppat när det finns så många som sprungit sjukligt mycket över ev som whinar för nån backsession.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen önskar dig en riktig badrun Yxel, så äckliga saker som du skrivit senaste sidorna. Du har ingen aning. Missnöjd med 50k per månad när du är jordens nit som tar massa kalla linjer och klagar över det? (Ja, jag har mött dig) Själv så är jag 2-6x så mycket som jag är god för ATM under EV dom senaste åren och klagar inte i närheten så mycket. Stort lol.

 

Då har jag iofs spelat en stor del MTTs, där springa dåligt är mycket lättare, but still....

 

Tack detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej. det är däremot en jävla skillnad på att spela 30k händer/månad nl400+ och att spela 90k händer nl100.

 

Jag har själv grindat stor volym på NL€100 under perioder, och minns en månad specifikt där jag sprang nästan €5200 under EV. Kunde dock inte med att whina och tycka synd om mig själv den gången då jag hade 6 raka +månader bakom mig. Det här sätter mina whinerättigheter den månaden i ett helt annat perspektiv :-)

 

Jag trodde faktiskt han skämtade med "whinet", men nu förstår jag att han menar allvar. Hur han spelar, vilkat linjer han tar osv. har jag ingen aning om, men någonting rätt måste han göra iallafall. Bara önska han lycka till då, och hoppas det "vänder" :-D

 

Riktigt sjukt whine iallafall. Det kommer man inte ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när får man whina då? måste man "sprungit dåligt" sen 2007 som pokeremil för att få whina i sin egen dagbok? om man gör sämsta månaden sen man börjat spela poker är det väl dags att börja whina?

 

du tror inte man bör få ett par BE/back månader när man sitter och grindertäta nivåer? :S helt sanslöst whine imo. Sen har inte min run så mycket med saken att göra.

 

Inte påstått jag sprungit dåligt sen 2007. 2009, 2010, 2011 dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan grej. Vart håller du till nu mera Slaskis. Vill minnas vi typ följdes genom svs för ett par år sen men nu har jag bara sett dig där mkt sporadiskt. ALlt från 0.5/1 FR till 10-20 sh iaf. Slutat lira svs eller vilken nivå kör du? Du har alltid varit en jävligt speciell fi o möta iaf :)

 

Spelar nästan bara plo och nästan bara på svs. Har väl gjort så i typ 3 år. Brukar vara lite dåligt med bord ibland så det blir allt från 2.50/5 upp till 25/50. Är fruktansvärt dålig på volym fastän jag har all tid i världen. Är nöjd om jag får in 20k händer en månad :( Har sett dig lite sporadiskt på plo ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontanwhinet är absolut tilllåtet, vill man däremot komma undan med att massa haters kommer in och gnäller på det så finns det några grundregler att följa. Först och främst så får du ju alltid se whinet i förhållande till tidigare resultat, dvs dunkar man in en rekordmånad och sedan månaden efter backar 10 bi på en session, ja då är man mindre befogad att söka sympati eller dela med sig av sorgen. Det finns även en viss korrelation mellan whinerättigheter och skills, matusow är alltså mindre befogad att whinea om kassa resultat jämfört med ivey.

 

Ok nu vet alla, lås skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...