Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

Skönt att få dra ut ibland:-)

Lirar du mkt HU? Känner du att det ger mkt för ditt sh spel?

Funtar själv på att börja träna upp mina HU skills nämligen, fast på lägre nivå givetvis.

Nja, lirar någon gång då och då, har inte kännt ngn större skillnad i sh-spelet, men jag spelar inte så mycket HU heller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hade ungefär $550 liggande på fulltilt, så tänkte lira lite omaha för dom, de va nere på $350 när jag kom på att omaha faktiskt är riggat (läs jag har ingen aning om hur man spelar). Tänkte som så att 350 är ganska lagom för att lira nl600:ola: Spelade 1 bord i början tills jag hade råd att köpa in på 2 bord, hittade en äcklig utdragning mot SillentAssassin3 (CR) där jag spelade kasst, får hoppas att han inte spelade in för jag skäms över mitt spel:oops: Annars va det mest småpotter, screenshot på resultatet nedan:

 

ftsf7.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ungefär $550 liggande på fulltilt, så tänkte lira lite omaha för dom, de va nere på $350 när jag kom på att omaha faktiskt är riggat (läs jag har ingen aning om hur man spelar). Tänkte som så att 350 är ganska lagom för att lira nl600:ola: Spelade 1 bord i början tills jag hade råd att köpa in på 2 bord, hittade en äcklig utdragning mot SillentAssassin3 (CR) där jag spelade kasst, får hoppas att han inte spelade in för jag skäms över mitt spel:oops: Annars va det mest småpotter, screenshot på resultatet nedan:

 

ftsf7.png

 

Mums, inge dumt resultat de där herr okocha!

Kan du inte langa lite smaskiga HHs från ftp äventyret? Gärna utdragningen mot Silentass;-)

 

Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du ifrån Libanon Okocha inte Nigeria iallafall? Kan du förklara vad metagame betyder?

Jag är från sverige. Metagame beskrivs väl bäst som spel som påverkar framtida situtioner, exempelvis kanske det är bäst att bara syna med en draghand på floppen men om vi raisar får vi lättare värde när vi raisar ett set för värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska tiltat idag, sjuka var att jag var -2.5k innan jag började tilta, slutade -1.7k så lite rungood på tiltmovesen.

 

Här är en hand innan tilten faktiskt, borde nog betat lite mer på turn, men va rädd för crai.

GAME #1084618034: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-07-23 10:23:23

Table Chhindwara

Seat 1: QQ838 ($200.00 in chips)

Seat 3: VOLVODANNE ($225.76 in chips)

Seat 5: sweetmendy ($275.40 in chips)

Seat 6: lenos ($202.21 in chips) DEALER

Seat 8: HANDsomeB0Y ($209.30 in chips)

Seat 10: sebapoker87 ($108.57 in chips)

HANDsomeB0Y: Post SB $1.00

sebapoker87: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to VOLVODANNE Jack of SpadesQueen of Hearts

QQ838: Fold

VOLVODANNE: Raise (NF) $8.00

sweetmendy: Raise (NF) $25.00

lenos: Fold

HANDsomeB0Y: Fold

sebapoker87: Fold

VOLVODANNE: Call $17.00

*** FLOP *** 8 of Hearts7 of Spades10 of Spades

VOLVODANNE: Check

sweetmendy: Check

*** TURN *** 8 of Spades

VOLVODANNE: Bet $26.50

sweetmendy: Call $26.50

*** RIVER *** Ace of Hearts

VOLVODANNE: Bet $174.26

sweetmendy: Call $174.26

*** SUMMARY ***

Total pot $451.52 Rake $3.00

sweetmendy: Shows Ace of SpadesQueen of Clubs

sweetmendy: wins $451.52

 

Nära att vika river här.

GAME #1084593717: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-07-23 09:47:21

Table Bribie (50 bb min)

Seat 1: VOLVODANNE ($299.45 in chips)

Seat 5: KRBULL ($146.58 in chips)

Seat 6: sweetmendy ($348.85 in chips)

Seat 10: Hamato ($200.00 in chips) DEALER

VOLVODANNE: Post SB $1.00

KRBULL: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to VOLVODANNE 7 of Hearts7 of Diamonds

sweetmendy: Raise (NF) $7.00

Hamato: Call $7.00

VOLVODANNE: Call $6.00

KRBULL: Call $5.00

*** FLOP *** 10 of SpadesKing of Diamonds6 of Spades

VOLVODANNE: Check

KRBULL: Check

sweetmendy: Check

Hamato: Check

*** TURN *** 7 of Clubs

VOLVODANNE: Bet $20.00

KRBULL: Fold

sweetmendy: Call $20.00

Hamato: Fold

*** RIVER *** 4 of Hearts

VOLVODANNE: Bet $48.00

sweetmendy: Raise (NF) $148.00

VOLVODANNE: Call $100.00

*** SUMMARY ***

Total pot $362.00 Rake $2.00

sweetmendy: Shows 8 of Clubs5 of Clubs

sweetmendy: wins $362.00

 

Ganska sjuk hand, fi har synat ner mig ett par ggr med marginella händer, tror jag får syn av en hel del sämre här. Jag har tiltad image också:roll:

GAME #1084663796: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-07-23 11:20:14

Table "TURBO" Monroeville

Seat 1: silentsigh ($213.75 in chips)

Seat 3: VOLVODANNE ($204.60 in chips)

Seat 5: yelang ($46.15 in chips) DEALER

Seat 6: ULI27 ($203.00 in chips)

Seat 8: blacksolo ($100.00 in chips)

Seat 10: HANDsomeB0Y ($464.50 in chips)

ULI27: Post SB $1.00

blacksolo: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to VOLVODANNE 10 of SpadesJack of Spades

HANDsomeB0Y: Raise (NF) $7.00

silentsigh: Fold

VOLVODANNE: Call $7.00

yelang: Fold

ULI27: Fold

blacksolo: Fold

*** FLOP *** 10 of Diamonds8 of Spades4 of Hearts

HANDsomeB0Y: Bet $13.00

VOLVODANNE: Call $13.00

*** TURN *** 4 of Diamonds

HANDsomeB0Y: Check

VOLVODANNE: Bet $36.00

HANDsomeB0Y: Call $36.00

*** RIVER *** 3 of Diamonds

HANDsomeB0Y: Check

VOLVODANNE: Bet $148.60

HANDsomeB0Y: Call $148.60

*** SUMMARY ***

Total pot $409.20 Rake $3.00

HANDsomeB0Y: Shows 4 of Spades4 of Clubs

HANDsomeB0Y: wins $409.20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska tiltat idag, sjuka var att jag var -2.5k innan jag började tilta, slutade -1.7k så lite rungood på tiltmovesen.

 

Här är en hand innan tilten faktiskt, borde nog betat lite mer på turn, men va rädd för crai.

GAME #1084618034: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-07-23 10:23:23

Table Chhindwara

Seat 1: QQ838 ($200.00 in chips)

Seat 3: VOLVODANNE ($225.76 in chips)

Seat 5: sweetmendy ($275.40 in chips)

Seat 6: lenos ($202.21 in chips) DEALER

Seat 8: HANDsomeB0Y ($209.30 in chips)

Seat 10: sebapoker87 ($108.57 in chips)

HANDsomeB0Y: Post SB $1.00

sebapoker87: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to VOLVODANNE Jack of SpadesQueen of Hearts

QQ838: Fold

VOLVODANNE: Raise (NF) $8.00

sweetmendy: Raise (NF) $25.00

lenos: Fold

HANDsomeB0Y: Fold

sebapoker87: Fold

VOLVODANNE: Call $17.00

*** FLOP *** 8 of Hearts7 of Spades10 of Spades

VOLVODANNE: Check

sweetmendy: Check

*** TURN *** 8 of Spades

VOLVODANNE: Bet $26.50

sweetmendy: Call $26.50

*** RIVER *** Ace of Hearts

VOLVODANNE: Bet $174.26

sweetmendy: Call $174.26

*** SUMMARY ***

Total pot $451.52 Rake $3.00

sweetmendy: Shows Ace of SpadesQueen of Clubs

sweetmendy: wins $451.52

 

Nära att vika river här.

GAME #1084593717: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-07-23 09:47:21

Table Bribie (50 bb min)

Seat 1: VOLVODANNE ($299.45 in chips)

Seat 5: KRBULL ($146.58 in chips)

Seat 6: sweetmendy ($348.85 in chips)

Seat 10: Hamato ($200.00 in chips) DEALER

VOLVODANNE: Post SB $1.00

KRBULL: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to VOLVODANNE 7 of Hearts7 of Diamonds

sweetmendy: Raise (NF) $7.00

Hamato: Call $7.00

VOLVODANNE: Call $6.00

KRBULL: Call $5.00

*** FLOP *** 10 of SpadesKing of Diamonds6 of Spades

VOLVODANNE: Check

KRBULL: Check

sweetmendy: Check

Hamato: Check

*** TURN *** 7 of Clubs

VOLVODANNE: Bet $20.00

KRBULL: Fold

sweetmendy: Call $20.00

Hamato: Fold

*** RIVER *** 4 of Hearts

VOLVODANNE: Bet $48.00

sweetmendy: Raise (NF) $148.00

VOLVODANNE: Call $100.00

*** SUMMARY ***

Total pot $362.00 Rake $2.00

sweetmendy: Shows 8 of Clubs5 of Clubs

sweetmendy: wins $362.00

 

Ganska sjuk hand, fi har synat ner mig ett par ggr med marginella händer, tror jag får syn av en hel del sämre här. Jag har tiltad image också:roll:

GAME #1084663796: Texas Hold'em NL $1/$2 2008-07-23 11:20:14

Table "TURBO" Monroeville

Seat 1: silentsigh ($213.75 in chips)

Seat 3: VOLVODANNE ($204.60 in chips)

Seat 5: yelang ($46.15 in chips) DEALER

Seat 6: ULI27 ($203.00 in chips)

Seat 8: blacksolo ($100.00 in chips)

Seat 10: HANDsomeB0Y ($464.50 in chips)

ULI27: Post SB $1.00

blacksolo: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to VOLVODANNE 10 of SpadesJack of Spades

HANDsomeB0Y: Raise (NF) $7.00

silentsigh: Fold

VOLVODANNE: Call $7.00

yelang: Fold

ULI27: Fold

blacksolo: Fold

*** FLOP *** 10 of Diamonds8 of Spades4 of Hearts

HANDsomeB0Y: Bet $13.00

VOLVODANNE: Call $13.00

*** TURN *** 4 of Diamonds

HANDsomeB0Y: Check

VOLVODANNE: Bet $36.00

HANDsomeB0Y: Call $36.00

*** RIVER *** 3 of Diamonds

HANDsomeB0Y: Check

VOLVODANNE: Bet $148.60

HANDsomeB0Y: Call $148.60

*** SUMMARY ***

Total pot $409.20 Rake $3.00

HANDsomeB0Y: Shows 4 of Spades4 of Clubs

HANDsomeB0Y: wins $409.20

 

Spelar inte själv idag så får spamma din dagbok med lite kommentarer istället =)

 

Hand 1: Fold pre imo. Förmodligen redan först in UTG+1, men definitivt efter 3betten.

 

Hand 2: Lite jobbigt, men omöjligt att folda imo.

 

Hand 3: Va sjukt han spelar den... Han känner kanske dig ;) Om jag värdebettar river gör jag det mycket mindre. Men ni hade ju som sagt lite historia...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar mitt spel med 44. Du hade bombat på så jääääävla mycket när jag checkat. Så tänkte gå för CRAI på river. Då jag visste att du inte skulle checka bakom. Så ställer du och beslutet var inte så svårt ;)

 

Men visst synar du alla åttor mot riverpushen mtp mitt tidigare spel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte själv idag så får spamma din dagbok med lite kommentarer istället =)

 

Hand 1: Fold pre imo. Förmodligen redan först in UTG+1, men definitivt efter 3betten.

 

Hand 2: Lite jobbigt, men omöjligt att folda imo.

 

Hand 3: Va sjukt han spelar den... Han känner kanske dig ;) Om jag värdebettar river gör jag det mycket mindre. Men ni hade ju som sagt lite historia...

1. Definitivt fold först in då fi 3betar hela tiden i position.

 

2. Enda han kan ha är ju 85, knepigt spelat set eller någon dum bluff. Jag blir nog för lättexploaterad om jag viker va? Fi i fråga är nog nästan den enda som jag tycker det är riktigt jobbigt att spela mot btw.

 

3. Gillar ändå riverbetet, men kanske är lite för inspirerad av KRANTZ :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Enda han kan ha är ju 85, knepigt spelat set eller någon dum bluff. Jag blir nog för lättexploaterad om jag viker va? Fi i fråga är nog nästan den enda som jag tycker det är riktigt jobbigt att spela mot btw.

 

 

89 känns väl egentligen troligare, men i vilket fall så tycker jag folk kan dyka upp med en hel del sämre här. Tror det är farligt att börja fundera på att folda set. Men har man en bra read på killen så är väl allt möjligt (fast jag synar ändå ;)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela lite nl400 på ft nu, backa $150 vilket får ses som ganska lindrigt mtp alla setups.

**

 

Mkt intressant hand imo. Jag har gjort en likadan raise på likvärdig flopp några händer innan, den gången med drag som jag fick vika mot turndonk. Tanken med raisen är att fi ska sätta mig på draget och försöka barrela blanka kort, och jag ska syna ner. När han sen skjuter vidare när färgen sitter är jag helt clueless. Jag kan hitta argument för raise, call och fold. Vad tycker folket? Linjen i övrigt?

 

Full Tilt Poker Game #7359010816: Table Ward (edu, 6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 17:25:05 ET - 2008/07/24

Im2Fast sits down

Seat 2: OOOOBlubbOOOO ($400)

Seat 3: efterklok ($406)

Seat 4: greezhool ($715.30)

Seat 5: sveta74 ($80)

Seat 6: Playboy 8 ($400), is sitting out

OOOOBlubbOOOO posts the small blind of $2

efterklok posts the big blind of $4

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to efterklok 9 of SpadesJack of Spades

Im2Fast adds $842

greezhool folds

sveta74 folds

OOOOBlubbOOOO raises to $12

efterklok calls $8

*** FLOP *** 3 of Clubs9 of Clubs4 of Diamonds

Playboy 8 has returned

OOOOBlubbOOOO bets $16

efterklok raises to $42

OOOOBlubbOOOO has 15 seconds left to act

OOOOBlubbOOOO has requested TIME

OOOOBlubbOOOO calls $26

*** TURN *** 3 of Clubs9 of Clubs4 of Diamonds2 of Hearts

OOOOBlubbOOOO has 15 seconds left to act

OOOOBlubbOOOO bets $64

efterklok calls $64

*** RIVER *** 3 of Clubs9 of Clubs4 of Diamonds2 of HeartsQueen of Clubs

OOOOBlubbOOOO has 15 seconds left to act

OOOOBlubbOOOO bets $140

efterklok has 15 seconds left to act

efterklok has requested TIME

 

 

Ok linje?

Full Tilt Poker Game #7359468963: Table Artesia (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 18:01:51 ET - 2008/07/24

Seat 1: Playboy 8 ($424.50)

Seat 2: springmaster ($526.20)

Seat 3: jcm694 ($400)

Seat 4: PIKAPIKACHU ($836.70)

Seat 5: efterklok ($1,017.70)

Seat 6: vertsk8r ($445.70)

Playboy 8 posts the small blind of $2

springmaster posts the big blind of $4

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to efterklok 9 of Diamonds9 of Hearts

jcm694 folds

PIKAPIKACHU raises to $14

efterklok calls $14

vertsk8r calls $14

Playboy 8 raises to $60

springmaster folds

PIKAPIKACHU has 15 seconds left to act

PIKAPIKACHU folds

efterklok calls $46

vertsk8r calls $46

*** FLOP *** 2 of Spades5 of Spades7 of Hearts

Playboy 8 has 15 seconds left to act

Playboy 8 bets $125

efterklok raises to $573

 

Hand 1: Sjukt jobbigt. Är inte så glad för flopraisen, men du hade ju en tanke bakom. Jag raisar aldrig river iallafall. Känns som bluff eller stål och jag tror en 9a räcker bra för det första och det andra foldar inte. Tror han går för check/call väldigt ofta på river med händer som slår dig men som han skulle vika om du pushar över hans bet OM han bettar (did that make sense?) Synar/foldar nog lite beroende på humör och klonkskills för tillfället. Odds talar för syn, er historia (det faktum att han borde vara orolig för att DU har färg) talar för fold imo. Intressant hand.

 

Hand 2: Också lite tufft läge. Kommer ihåg en liknande hand nånstans där nån smart människa (typ Heltok/Hjort) förespråkade 4bet AI efter squeesen. Han har så sjukt bra squeeseläge och du ligger ok mot hans synrange. Det spelar inte så stor roll att din preflopaction då inte riktigt "stämmer" eftersom han ändå inte kan försvara sig mot det iom att du är AI.Så gick väl argumentet iallafall, minns inte riktigt.

 

Som spelat (och det är nog så jag hade spelat med) så är det ju så jävla jobbigt att du har en till bakom. Tror jag gillar det dock. Det är mkt pengar i potten och det blir så jävla jobbigt att ta en synlinje genom hela handen. Speciellt om ni blir tre på turn och det börjar komma fula kort. Nedsidan är naturligtvis att du inte får syn av så mkt sämre. Hmmm, också svår hand...

 

Varians: Är lite småfull...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok linje?

Full Tilt Poker Game #7359468963: Table Artesia (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 18:01:51 ET - 2008/07/24

Seat 1: Playboy 8 ($424.50)

Seat 2: springmaster ($526.20)

Seat 3: jcm694 ($400)

Seat 4: PIKAPIKACHU ($836.70)

Seat 5: efterklok ($1,017.70)

Seat 6: vertsk8r ($445.70)

Playboy 8 posts the small blind of $2

springmaster posts the big blind of $4

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to efterklok 9 of Diamonds9 of Hearts

jcm694 folds

PIKAPIKACHU raises to $14

efterklok calls $14

vertsk8r calls $14

Playboy 8 raises to $60

springmaster folds

PIKAPIKACHU has 15 seconds left to act

PIKAPIKACHU folds

efterklok calls $46

vertsk8r calls $46

*** FLOP *** 2 of Spades5 of Spades7 of Hearts

Playboy 8 has 15 seconds left to act

Playboy 8 bets $125

efterklok raises to $573

Helt read-baserad hand, vilken hand-range synar han med, vilken hand-range foldar han med mot den reraisen? Vågat spelat dock, näst intill genial reraise måste jag säga, jag hade nog vikt efter hans bet där med så djupa stackar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folda J9 och vad håller du på med i andra handen? Du kommer ju alltid ha mellanpar när du synar in dig sådär. Helt värdelöst. Är det där en av dina "setups" måste du skämta...

Visst kommer jag nästan alltid ha mellanpar, men borde inte det stå sig jäkligt bra mot hans squeezrange? Isf kanske jag ska pusha, men jag var så jäkla sniken så jag ville vinna ett cbet också;-) Sen var jag faktiskt orolig för att springa in i ett överpar om jag pusha pre men det spelar ju ingen roll eftersom han aldrig viker dem ngnstans. Sen räknar jag absolut inte denna till setup, men måste ha hjälp att bestämma mig om den ska hamna i retard-lådan eller i standard-lådan. Blev lite rörigt kanske, men värdet av pushen tror jag kommer från foldequity. Kul att du kommenterar iaf8-)

 

89 känns väl egentligen troligare, men i vilket fall så tycker jag folk kan dyka upp med en hel del sämre här. Tror det är farligt att börja fundera på att folda set. Men har man en bra read på killen så är väl allt möjligt (fast jag synar ändå ;)).

Tror fi nästan alltid betar flopp med 89, samt höjer turn, så är readen på fi iaf. Tror inte han värdehöjer sämre än set, men är nog sjukt close iaf.

 

Hand 1: Sjukt jobbigt. Är inte så glad för flopraisen, men du hade ju en tanke bakom. Jag raisar aldrig river iallafall. Känns som bluff eller stål och jag tror en 9a räcker bra för det första och det andra foldar inte. Tror han går för check/call väldigt ofta på river med händer som slår dig men som han skulle vika om du pushar över hans bet OM han bettar (did that make sense?) Synar/foldar nog lite beroende på humör och klonkskills för tillfället. Odds talar för syn, er historia (det faktum att han borde vara orolig för att DU har färg) talar för fold imo. Intressant hand.

 

Hand 2: Också lite tufft läge. Kommer ihåg en liknande hand nånstans där nån smart människa (typ Heltok/Hjort) förespråkade 4bet AI efter squeesen. Han har så sjukt bra squeeseläge och du ligger ok mot hans synrange. Det spelar inte så stor roll att din preflopaction då inte riktigt "stämmer" eftersom han ändå inte kan försvara sig mot det iom att du är AI.Så gick väl argumentet iallafall, minns inte riktigt.

 

Som spelat (och det är nog så jag hade spelat med) så är det ju så jävla jobbigt att du har en till bakom. Tror jag gillar det dock. Det är mkt pengar i potten och det blir så jävla jobbigt att ta en synlinje genom hela handen. Speciellt om ni blir tre på turn och det börjar komma fula kort. Nedsidan är naturligtvis att du inte får syn av så mkt sämre. Hmmm, också svår hand...

 

Varians: Är lite småfull...

Det sagt så är jag som sagt lite snurrig. Har bla ångrat mig i J9 handen tror jag. Vad fan ska han ha liskom? Måste nog bli fold. Äh, nu skiter jag i det här o går o lägger mig. Återkommer nykter imorgon.

J9 får jag nog vika ja. 99 håller jag med till 100%. Var som sagt för sniken och ville ha ett cbet. Sen när en synade bakom visste jag inte vad jag skulle göra, men fullföljde iaf.

 

Helt read-baserad hand, vilken hand-range synar han med, vilken hand-range foldar han med mot den reraisen? Vågat spelat dock, näst intill genial reraise måste jag säga, jag hade nog vikt efter hans bet där med så djupa stackar.

Jag tror han viker alla tomma händer och synar med resten typ. Möjligt att foldequityn räcker till det, svårt att veta hans range utan read dock. Jag kanske överskattar hans squeezerange.

 

**

 

Nu drar jag på semester några dagar, disskutera på så kommenterar jag allting ngn gång. Hejhej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att du har ett intresse av att spela balanserat och då vill vi defintivt inte ha med spelet CC-CC av squeeze preflop. Står sig niorna bra mot hans squeezerange så degar du ju pre. Varför ska vi ge honom en flopp han kan ge upp rakt av på? Ännu mindre lär han ju cbetta en sån här flopp in i två spelare tom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...