okocha Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 efter att ha sprungit uruselt senaste dagarna så kika jag lite på årsgrafen, sett i big blinds så bjussar på den här, spelet har skett på blandade nivåer. stor jävla bild, men då syns den bättre =) Citera
Tottyville Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Om du läst alla yxels inlägg måste du väl ändå förstå att jag bara sitter o "drygar mig" med honom genom o posta sånt? Så för att vara helt ärlig utan en enda level så är det ju: YES FISTPUMP VI FÅR IN WOOOOOOOOO! April summeras nog redan nu utan spel sista dagen. resultat: Godkänt. Varken mer eller mindre. men yxel gillar alltså fold där ibland? Citera
emop1 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 men yxel gillar alltså fold där ibland? haha ibland! foldar röda set och degar svarta Citera
ea_0707 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 haha ibland! foldar röda set och degar svarta Hahahaha Citera
okocha Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 riktigt tufft att nithåna Citera
Yxel Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 haha ibland! foldar röda set och degar svarta Hahahaha HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera
okocha Postad 1 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2010 Fel dagbok du kan få va med här om du blir kickad från kontoret, men då får du sluta va så highstakes! Citera
padrinosftw Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 riktigt tufft att nithåna Dina hån är mkt roligare, garvar varje gång! Citera
pezdawg Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Mkt kan man säga om er krappar, men volymen äre inge fel på iaf... Citera
urmy Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Ni som lirar på unibet, hur mkt motsvarar 10k inspelade víp-poäng i rake? Citera
okocha Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2010 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $50(BB) Boss BB ($956) ($38,097) UTG ($8,711) UTG+1 ($10,210) Hero ($16,447) BB posts (SB) $25 Dealt to Hero 9:club: Q:club: UTG raises to $175, fold, Hero calls $175, fold, raises to $650, UTG calls $475, Hero calls $475 FLOP ($1,975) 9:diamond: 8:club: 5:diamond: bets $3,100, UTG folds, Hero calls $3,100 TURN ($8,175) 9:diamond: 8:club: 5:diamond: 4:club: bets $34,347 (AI), Hero calls $12,697 (AI) RIVER ($33,569) 9:diamond: 8:club: 5:diamond: 4:club: 7:heart: Hero shows 9:club: Q:club: (Pre 30%, Flop 54.0%, Turn 75.0%) shows Q:diamond: K:diamond: (Pre 70%, Flop 46.0%, Turn 25.0%) Hero wins $33,554 Citera
Yxel Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Andra cykelpasset avklarat på racern. 58km blev det, helt slut. Är inte helt ny då jag cyklat en del på gymmet, men det här är en annan sak. Kallt, motvind, regnstänk, blåst i öronen. Nu blir det nog vila till fredag, då ska 70km avklaras! Citera
Staash Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Andra cykelpasset avklarat på racern. 58km blev det, helt slut. Är inte helt ny då jag cyklat en del på gymmet, men det här är en annan sak. Kallt, motvind, regnstänk, blåst i öronen. Nu blir det nog vila till fredag, då ska 70km avklaras! Jag avskyr löpning. Med det sagt så löper jag 1000 gånger hellre än jag cyklar. Slutsats: Cykla är det tråkigaste man kan ge sig in på! 58 km snackar man inte bort dock. Ystad-Malmö. wp! Citera
Yxel Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Jag avskyr löpning. Med det sagt så löper jag 1000 gånger hellre än jag cyklar. Slutsats: Cykla är det tråkigaste man kan ge sig in på! 58 km snackar man inte bort dock. Ystad-Malmö. wp! Nä jag tycker tvärtom Gav mig ut på småväger häromkring, riktigt idylisk natur. Man kan cruisa fram mellan 25-30km/h vilket innebär att man kommer någonstanns och man kan köra 2h utan att man spyr efter. Dessutom sliter inte cykling lika mycket som löpning på knän o leder. Citera
Gustaf112 Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Nä jag tycker tvärtom Gav mig ut på småväger häromkring, riktigt idylisk natur. Man kan cruisa fram mellan 25-30km/h vilket innebär att man kommer någonstanns och man kan köra 2h utan att man spyr efter. Dessutom sliter inte cykling lika mycket som löpning på knän o leder. Sant. En racer kan man dessutom pressa upp i rätt sjuka hastigheter med rätt vind i ryggen:-) . Har själv börjat cykla. Läser en bok av Lance Armstrong nu som handlar om hans liv och cancern han drabbades av. Bra bok btw. Vad är det för cykel du har??? Citera
Emokid Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Dealing card to HERO: 2 of s, 2 of dmachinexx folded HERO raised - €6.00 Trinculo raised - €18.00 pacificjoe1 called - €18.00 OMGdeAasgier folded wasuphomiez folded HERO called - €18.00 ** Dealing the flop: 9 of h, 6 of c, 2 of c HERO checked Trinculo bet - €40.00 pacificjoe1 went all-in - €191.00 HERO went all-in - €182.00 Trinculo called - €191.00 ** Dealing the turn: A of c ** Dealing the river: 5 of h pacificjoe1 shows: 9 of c, 9 of d Trinculo mucks: K of d, K of c HERO mucks: 2 of s, 2 of d pacificjoe1 wins €600.00 from the main pot pacificjoe1 wins €18.00 from size pot 1 End of game 3293368476 Foldar vi flop här Y? Om detta är en levling så är det så sjukt sorgligt hur du orkar vara en sån hypokrit och påstå att du försöker levla. Vet ju hur tight du är på svenskaspel iaf, bland det sjukaste jag sett. Du får ju x-type att framstå som en riktig spewdonk med sina limpsyner i CO med KJs. Syftar på Limmet då alltså. puss och kläm! Citera
Namlleh Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Idi, jag såg denna post och drömde mardrömmar... Vaknade alldeles kallsvettig av tanken att det faktiskt finns spelare som vill vika i detta läget (särskilt med tanke på att de förlorade potten mot floppat topset). Jag nöp mig i armen och insåg till min förskräckelse att det inte var en dröm... E-type eller vafan han heter har fått mycket klagomål på sina vågade limpsyner med höga suited connectors i cutoff (även knappen när han spelar sitt A-game). Rejält lösaktigt kan tyckas, värre än en salongsberusad Storåkers... För att mixa upp sitt spel, och inte bli så sågad hela tiden valde han istället att 3beta 44 i bb vs sb 200 bb eff, och sedan syna 4bet. Fyrtalet var ett faktum redan på floppen och det bjöds givetvis på ett slowspel likt Dan G i sitt esse. Han måste blivit rejält chockad när hans motståndare vågade beta hela 3 (3!!!) gator med AA i 4betat på 7442K, och till och med gå all in på river. Kurage! Vilken trap han satte upp... Som gammal baskettränare har jag insett hur dessa spelare fungerar. Jag menar, tänk en 12 årig kille. Han har ingen talang direkt, men tycker det är riktigt kul att spela basket. Han tror han är Michael Jordan. Han skjuter med en teknik som mer liknar pensionärsboule än basket, men gör poäng varje gång i lägen där det i princip ska vara omöjligt... Hur lätt är det för en tränare att få en sådan unge att ta åt sig kritiken? Varje gång han skjuter fel, gör han poäng.... Citera
Nstradamus Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Så længe man skjuter fel men gør poæng finns det inget att tillrættavisa.. tænk janne bokløv.. Citera
Recommended Posts