Gå till innehåll

Vad fan är det för felpå detta jäva skitspel?


Mistwalker

Recommended Posts

Utdragen helajävla tiden i varenda skitpott. 32k händer i sträck och alla jävla idioter drar ut en. Primas FL 1/2 är fan så jävla riggad. Det är ju klart att de vill inte att man ska ta deras bonusar för det är minus för dem.

 

3k raked hands till sen kan Unibet dra ut helvete. Så jävla glad att de går minus på img. Riggade fittspels helvete. Dra fan åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouch!! :shock: Calm down, go to sleep

 

Detta skit går mig på nerverna. Ingen AA eller KK får stå HU på någons idiots pisshänder. De donkar alltid ett 2 par eller en triss mot en. Ligger 270BB minus på dem. Så äckligt sjukt.

 

Lägger ner pokern efter bonusen. Siterna riggar sönder sidorna. Folk har tillochnmed bekräftad att det finns botar på deras respektive sidor för att dra in pengar. Detta är sjukt. Psyket orkar inte med längre. Att sitta och grinda och veta att man kommer bli utdragen är fan inte roligt. Det värsta är att man har rätt 95% av alla gånger. Fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajaj, jag vet hur det är... dessvärre så är poker så här ibland, eller i värsta fall ofta. Slumpens inverkan är stor. En badstreak kan dessutom följas av ännu en badstreak, och en till... finns liksom inga lagar som säger att efter en badstreak så kommer en goodstreak...

 

Bara att vara apatisk och härda ut.

 

Det var ju någon matematikprofessor som hade räknat ut att poker är 76% tur och 24% skicklighet eller nåt liknande. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajaj, jag vet hur det är... dessvärre så är poker så här ibland, eller i värsta fall ofta. Slumpens inverkan är stor. En badstreak kan dessutom följas av ännu en badstreak, och en till... finns liksom inga lagar som säger att efter en badstreak så kommer en goodstreak...

 

Bara att vara apatisk och härda ut.

 

Det var ju någon matematikprofessor som hade räknat ut att poker är 76% tur och 24% skicklighet eller nåt liknande. :roll:

 

 

Vilken matteprofessor, var finns undersökningen, vilken typ av poker och över hur lång tidsperiod?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utdragen helajävla tiden i varenda skitpott. 32k händer i sträck och alla jävla idioter drar ut en. Primas FL 1/2 är fan så jävla riggad. Det är ju klart att de vill inte att man ska ta deras bonusar för det är minus för dem.

 

3k raked hands till sen kan Unibet dra ut helvete. Så jävla glad att de går minus på img. Riggade fittspels helvete. Dra fan åt helvete.

 

FL1/2...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Raken är för hög. Du är bättre än de flesta men förmodligen inte tillräckligt bra för att slå raken.

 

Nu när man har lugnat ner sig och har tänkt igenom det hela så ligger det mycket i att jag är antagligen sämre än dem. Jag har säkert en massa läckor i mitt spel som jag själv inte ser just nu.

 

Jaja, orkar inte med FL nåmer. Blir att grinda en massa SNG och NL framöver. Bättre att börja från början och jobba sig upp när man är ny på en nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej.

 

Spelar Unibets 3k bonus. Har fått ut $2k när jag har rakat ca: $1,3k. Så jag har gått typ 1200BB minus totalt utöver raken. Visst ligger jag lite plus. Men fortfarande minus på mitt spel.

 

Förstår ju iofs inte varför man ska räkna bort bonusar från spelresultatet.

 

Rent tekniskt sett har du antagligen rakat mer eftersom office/tracker bara räknar raken i vunna potter. Har man torskat tonvis med potter så har man ju med den definitionen inte rakat mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...