Dave^ Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Tja! Jag och några kompisar har stora planer på att tillbringa nyår i åre. Festa och snowboard är ju en kombination som aldrig slår slår fel. Men hur som helst, vi alla är 18 år och jag har hört rykten om att man måste vara minst 20 år för att hyra stuga. Är det någon som har lite bättre koll på det? Citera
back Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Har för mig att det var 20 års-gräns om man ville hyra via Skistar iaf, men det är ju bara att googla så hittar du säkert någon privat uthyrare som dessutom är billigare. Citera
Dave^ Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Har för mig att det var 20 års-gräns om man ville hyra via Skistar iaf, men det är ju bara att googla så hittar du säkert någon privat uthyrare som dessutom är billigare. Mm, sant. Blir att göra så. Någon som har ett stuguthyrningställe som ni kan rekomendera? Citera
brainslicer Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Det blev väl prisdump när fjällen försvann? Citera
Recommended Posts