emil_c Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Hejsan, vill flytta min sng rulle från partypoker till ub eller liknande eftersom raken är mycket behagligare där, jag var inne på ultimatebet och kollade en snabbis men verkar inte vara så tok-mycket action på sng-hu borden. Jag spelar uteslutande NL holdem Headsup SNG. Så om nån har något bra tips på sida/klient att spela så skriv gärna. UB verkar soft men har dom tillräckligt med action? Några pekpinnar mot vad jag tycker är en "bra" sng-sajt (inga måsten): *låg rake - lägre rake än pp *bra struktur - dvs ganska bekväma blinds så det inte blir lotteri efter 10 minuter *dåliga spelare - inget måste då jag är ganska bekväm på nivån jag befinner mig just nu men är ju inte helt fel *rakeback - nån sida som erkänt kör med rakeback, behöver inga tips på rakeback sida jag kan signa genom dock. tack o hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 mm, rake kan ju kvitta om man ska skatta 30% på varje vunnen turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Full Tilt låter bra för dig. Vilka nivåer spelar du på? Boss har rätt okey trafik men där blir det lotto rätt fort, vilket passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2007 Full Tilt låter bra för dig. Vilka nivåer spelar du på? Boss har rätt okey trafik men där blir det lotto rätt fort, vilket passar mig Provar fulltilt där var det lite bonus och bananskal ganska hyffsad trafik, dåliga spelare och låg rake.. spelat lite nu i morse å verkar gå bra. Spelar väldigt låga nivåer, 5 och 10 dollar headsups. Få se om man lyckas klättra lite nu då tack för tipset peace out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts