skalle88 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Jag tänkte bara skrapa upp lite döda pengar men sen rörde dom på sig... NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Friday, September 07, 17:28:40 GMT 2007 Table Neon 10 6-max (Real Money) Seat 4 is the button Total number of active players : 6 Seat 1: Frankieboy ( $58.15 ) Seat 2: Skalle88 ( $25.95(skottar) ) Seat 3: Antibus ( $25 ) Seat 4: fax7 ( $11.88 ) Seat 5: johnty99999 ( $19.41 ) Seat 6: chinaski ( $24.50 ) johnty99999 posts small blind [$0.25] chinaski posts big blind [$0.50] Antibus posts big blind [$0.50] ** Dealing down cards ** Dealt to Skalle88 [ , ] Frankieboy folds Skalle88 raises to [$2.25] Antibus folds fax7 raises to [$4] johnty99999 raises to [$10] chinaski goes all-in chinaski raises to [$24.50] Skalle88 folds fax7 calls [$7.88] fax7 goes all-in johnty99999 calls [$9.41] johnty99999 goes all-in Returning uncalled bet [$5.09] to chinaski ** Showdown ** fax7 shows [ , ] johnty99999 shows [ , ] chinaski shows [ , ] ** Dealing Flop ** [ , , ] ** Dealing Turn ** [ ] ** Dealing River ** [ ] ** Hand Conclusion ** johnty99999 wins $15.06 from side pot #1 with three of a kind, Queens johnty99999 wins $35.74 from main pot with three of a kind, Queens ************ Game 248792129 ends ************ Citera
Portello Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Jag e inte verkligen sarskilt dryg och brukar inte lagga onodiga kommentarer, men e tiltad pa dagens resultat sa NU tanker jag gora ett undantag! BYT rubriken till fan vad haftig jag e som sitter med 485stack pa nl 50. Eller det kanske inte var det du ville ha fram Grattis ialalfall, 10 inkop e snyggt jobbat http://www.pontiak.nu , dagens, veckans och manadens link Citera
skalle88 Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Postad 8 September , 2007 Jag e inte verkligen sarskilt dum i huvet och brukar inte lagga barnsliga kommentarer, men e tiltad pa dagens resultat sa NU tanker jag gora ett undantag! BYT rubriken till fan vad haftig jag e som sitter med 485stack pa nl 50. eller var det inte det du ville få fram Grattis ialalfall, 10 inkop e snyggt jobbat http://www.pontiak.nu , dagens, veckans och manadens link Tack för de tvivelaktiga gratulationerna men obv var inte det anledningen till posten utan just Fi's händer. ' PS. nästa gång du känner dig halvtiltad, håll käften istället? Citera
Portello Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Tack för de tvivelaktiga gratulationerna men obv var inte det anledningen till posten utan just Fi's händer. ' PS. nästa gång du känner dig halvtiltad, håll käften istället? du oppnar en trad dar du visar att QQ, KK och AA var ute i samma hand... fint att byta ut ord i citatet ocksa =) och ja, jag ska forsoka halla kaften nasta gang jag e halvtiltad. Nu nar jag e lugn och fridfull fascineras jag liksom dig av att QQ, KK och AA var ute samma hand ha det fint Citera
skalle88 Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 du oppnar en trad dar du visar att QQ, KK och AA var ute i samma hand... fint att byta ut ord i citatet ocksa =) och ja, jag ska forsoka halla kaften nasta gang jag e halvtiltad. Nu nar jag e lugn och fridfull fascineras jag liksom dig av att QQ, KK och AA var ute samma hand ha det fint lugnt, hade bra! Citera
owster Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Det här är ju helt sjukt. En fråga, är det första gången du har sett AA, KK och QQ i samma hand, och att du nu bara råkade ha 10ggr inköpet? Idag såg jag en sjuk sak, jag såg Bröderna Lejonhjärta, dvs AA vs AA, men jag hade bara 35bb så jag orkade inte skapa en post... Citera
skalle88 Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Postad 16 September , 2007 Det här är ju helt sjukt. En fråga, är det första gången du har sett AA, KK och QQ i samma hand, och att du nu bara råkade ha 10ggr inköpet? Idag såg jag en sjuk sak, jag såg Bröderna Lejonhjärta, dvs AA vs AA, men jag hade bara 35bb så jag orkade inte skapa en post... för att besvara din fråga, nej det är säkerligen inte första gången jag ser det men det är första gången jag ser dom gå AI preflop på rad (såvitt jag kan komma ihåg). Nu har jag en fråga till dig: Kan du bära upp en sån dryg attityd när du inte har en skärm och ett tangentbord framför dig? Citera
owster Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 för att besvara din fråga, nej det är säkerligen inte första gången jag ser det men det är första gången jag ser dom gå AI preflop på rad (såvitt jag kan komma ihåg). Nu har jag en fråga till dig: Kan du bära upp en sån dryg attityd när du inte har en skärm och ett tangentbord framför dig? Mjo, jag är nog känd för att vara rätt dryg, men jag är ju inte ensam att inse att detta inte var så mycket om AA KK QQ som din stora stack... Det är inte fel att vilja skryta om den, det hade jag också velat göra, men att förklä det i en tråd om något inte så ovanligt bara för att inte verka skrytsam är ju lite löjligt. Citera
skalle88 Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Mjo, jag är nog känd för att vara rätt dryg, men jag är ju inte ensam att inse att detta inte var så mycket om AA KK QQ som din stora stack... Det är inte fel att vilja skryta om den, det hade jag också velat göra, men att förklä det i en tråd om något inte så ovanligt bara för att inte verka skrytsam är ju lite löjligt. jag skiter i vad du tror eller hur du uppfattar saker och ting. trodde faktiskt inte ens att nån skulle orka kolla stackdjup osv(än mer haka upp sig på det). Citera
Recommended Posts