SuckItOrMuckIt Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 SnG är verkligen ett så lustigt spel. Kommer hela tiden in i de lägena man hälst vill åt, spelar bra får lägen såsom AQ vs A8 men endå så spricker de varje gång. Man tänker ofta att "aja de slutar snart" men de håller ofta mycke läbgre en va man nånsin kan föreställa sig. Sökte på sharkscope nyligen å på över 300 SnG har ja en ROI på -8%. Tycker att ja spelar bra men de känns nästan som de sitter nån nisse å förljer mig under varje turnering och retas med en. "Nu ger vi han AK på knappen och AQ till bb och en Q på river". Känner att ja måste lägga in nåra riktiga standard händer från den senaste sessionen ja spelade... Citera
SuckItOrMuckIt Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 Hero= sexy_girl93 (eller zero kanske ja ska kalla de ) Utmärkt läge att plocka upp AK då ja vet att SB lär ställa eny2. Ännu bättre blir de när han visar ett lägre A. Perfekt tajming, precis som man vill ha det, men. Seat 1: rabrez ($3,685 in chips) Seat 2: A12Begemotov ($990 in chips) Seat 6: chrisruss ($1,880 in chips) Seat 7: mettom4 ($3,380 in chips) Seat 9: erracdas ($3,700 in chips) Seat 10: sexy_girl93 ($1,365 in chips) ANTES/BLINDS erracdas posts blind ($100), sexy_girl93 posts blind ($200). PRE-FLOP rabrez folds, A12Begemotov folds, chrisruss folds, mettom4 folds, erracdas bets $3,600 and is all-in, sexy_girl93 calls $1,165 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,,TC ] SHOWDOWN erracdas shows [ , ] sexy_girl93 shows [ , ] erracdas wins $2,335, erracdas wins $2,730. Likadant här, får in degen mot fisken precis som ja vill. Men visst ligger A där å lurar i vanlig ordning. Seat 1: sexy_girl93 ($3,040 in chips) Seat 3: fancooler ($1,855 in chips) Seat 4: lejessou ($3,590 in chips) Seat 5: the animal69 ($4,890 in chips) Seat 9: sergino xxx ($1,625 in chips) ANTES/BLINDS fancooler posts blind ($150), lejessou posts blind ($300). PRE-FLOP the animal69 folds, sergino xxx calls $300, sexy_girl93 bets $3,040 and is all-in, fancooler folds, lejessou calls $2,740, sergino xxx calls $1,325 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,,TC ] SHOWDOWN sexy_girl93 shows [ , ] lejessou shows [ , ] sergino xxx shows [ , ] lejessou wins $2,830, lejessou wins $5,025. Här blir ja tvingad att pusha först in, farligt är de men de får man ta. Är väl ingen större utdragning men visar på hur flytet är emot en och de är just de som är den lilla skillnaden mot att sluta plus istället för minus. Seat 2: henrychan ($1,245 in chips) Seat 4: tonipim ($2,060 in chips) Seat 7: fishyshark13 ($5,815 in chips) Seat 8: sexy_girl93 ($1,130 in chips) Seat 9: HACHISBUEN ($520 in chips) Seat 10: Kipe 1984 ($4,230 in chips) ANTES/BLINDS Kipe 1984 posts blind ($150), henrychan posts blind ($300). PRE-FLOP tonipim folds, fishyshark13 folds, sexy_girl93 bets $1,130 and is all-in, HACHISBUEN folds, Kipe 1984 folds, henrychan calls $830. FLOP [board cards: TC,, ] TURN [board cards: TC,,, ] RIVER [board cards: TC,,,, ] SHOWDOWN sexy_girl93 shows [ , ] henrychan shows [ , ] henrychan wins $2,410. Vill inte verka tjatig men ja tar en sissta. När man väl lyckas hamna ITM får man alldrig gå hela vägen. Här blir ja tvingad att pusha men då har bb lyckats hitta QQ. Tajming. Seat 2: sexy_girl93 ($3,945 in chips) Seat 3: play_again ($6,290 in chips) Seat 10: mald1n ($4,765 in chips) ANTES/BLINDS play_again posts blind ($300), mald1n posts blind ($600). PRE-FLOP sexy_girl93 bets $3,945 and is all-in, play_again folds, mald1n bets $4,165 and is all-in. FLOP [board cards: TC,, ] TURN [board cards: TC,,, ] RIVER [board cards: TC,,,, ] SHOWDOWN mald1n shows [ , ] sexy_girl93 shows [ , ] mald1n wins $820, mald1n wins $8,190. Kan inte göra nått anorlunda i dessa lägen? Kan inte medvetet strunta i att pusha när ja vet att de är rätt. Bara att vänta på bättre tider och fortsätta spela sitt vanliga spel. Men måste verkligen säga att de är så tiltande att man jämt tajmar downswings när man ska gå upp i nivå eller bygga rulle. Så nu har ja skrivit av mig tillräckligt för denna gång Citera
mr-flow Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Fan MrPitBull klockrent sagt.. hahaha:lol: :lol: och angående händerna så vet jag inte, men 33 tänkte jag först att det är väl typ raise 3x bb men då är du ändå committad så du får väl större FE med en push.. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 Har lyckats gå +-0 på kvällsspelet. Låg endel plus men sen hade ja 3 OTM för att sluta +-0. Hade denna Hand nyss, hur tycker ni spelet är? Kan ja spela den på nått annt sätt? Seat 1: Dareylok ($2,030 in chips) Seat 3: Vollhorst ($2,530 in chips) Seat 7: sexy_girl93 ($2,940 in chips) ANTES/BLINDS Vollhorst posts blind ($50), sexy_girl93 posts blind ($100). PRE-FLOP Dareylok folds, Vollhorst calls $50, sexy_girl93 bets $200, Vollhorst calls $200. FLOP [board cards: ,, ] Vollhorst checks, sexy_girl93 bets $400, Vollhorst calls $400. - Farlig flopp så ja försvarar min hand med en 2/3 pott bet. TURN [board cards: ,,, ] Vollhorst checks, sexy_girl93 bets $900, Vollhorst calls $900. - Hmm, syn. Leder till största sannolikhet fortfarande eftersom turn är blank. Fortsätter att försvara min hand. RIVER [board cards: ,,,, ] Vollhorst checks, sexy_girl93 bets $1,340 and is all-in, Vollhorst calls $930 and is all-in. - Ytterligare ett blankt kort, bara att stoppa in sissta degen. SHOWDOWN sexy_girl93 shows [ , ] Vollhorst shows [ , ] - Förhelvete sexy_girl93 wins $410, Vollhorst wins $5,060. Måste ja spela som gjort eller kan ja komma undan på något sätt? Känns ju inge kul att fega ur. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 14 September , 2007 Författare Rapport Postad 14 September , 2007 Idag har spelet varit lite fram å tillbaka. Ligger lite plus idag tom, kanske påväg att vända Spelade nyss en hand jag tycker var lite intresant. kommentera gärna handen nedan. De är bubbla och vi har en jätte kort kille på sb. Va tycker ni vi ska göra med A6 här? Ska ja lägga handen och hoppas på att bb tar ut lillstacken eller ska ja ställa in degen och hoppas på att själv ta ut honom? Får ju jätte bra odds ifall bb lägger men å andra sidan så är de ja som ligger illa till om lillstacken vinner potten. Hur gör jag? Seat 1: sexy_girl93 ($2,550 in chips) A6o Seat 5: blindsmurf ($1,020 in chips) Seat 6: sidfz ($5,000 in chips) Seat 7: bennnyx ($6,430 in chips) ANTES/BLINDS blindsmurf posts blind ($400), sidfz posts blind ($800). PRE-FLOP bennnyx folds, sexy_girl93 ??? Citera
kraclob Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Idag har spelet varit lite fram å tillbaka. Ligger lite plus idag tom, kanske påväg att vända Spelade nyss en hand jag tycker var lite intresant. kommentera gärna handen nedan. De är bubbla och vi har en jätte kort kille på sb. Va tycker ni vi ska göra med A6 här? Ska ja lägga handen och hoppas på att bb tar ut lillstacken eller ska ja ställa in degen och hoppas på att själv ta ut honom? Får ju jätte bra odds ifall bb lägger men å andra sidan så är de ja som ligger illa till om lillstacken vinner potten. Hur gör jag? Seat 1: sexy_girl93 ($2,550 in chips) A6o Seat 5: blindsmurf ($1,020 in chips) Seat 6: sidfz ($5,000 in chips) Seat 7: bennnyx ($6,430 in chips) ANTES/BLINDS blindsmurf posts blind ($400), sidfz posts blind ($800). PRE-FLOP bennnyx folds, sexy_girl93 ??? Du har på knappen med 2500 och han är på sb med 600 kvar i stacken om han foldar. Jag skulle instafoldat denna och se vad som händer. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 15 September , 2007 Författare Rapport Postad 15 September , 2007 Ikväll ska ja spela WCOOP 2-7 trippeldraw eventet. Ska bli riktigt kul att spela ett annat spel. Är väl inte lika bra på det som vanlig texas holdem men de är kul som tusan och ja har spelat de litegrann så ja är väl hygglig iaf. Får stejk av kraclob med 70-30 som deal. Nu tar ja nåra sng medans ja väntar på att de ska börja. Hörs. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 15 September , 2007 Författare Rapport Postad 15 September , 2007 Går sakta men säkert uppåt. 3840 i paus och mitt bord ser ut att ha gott om spelare som inte verkar ha så bra koll på va de sysslar med. SnG går +-0. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 15 September , 2007 Författare Rapport Postad 15 September , 2007 lever hyggligt nu i 3e pausen. Ligger strax under avg men de är ingen panik ennu. Måste verkligen säga att de är ett riktigt roligt spel dehär, kommer garanterat bli fler 2-7 trippeldraw turneringar i framtiden. Kraclob har en riktigt fin stack oxå btw. Citera
kraclob Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 lever hyggligt nu i 3e pausen. Ligger strax under avg men de är ingen panik ennu. Måste verkligen säga att de är ett riktigt roligt spel dehär, kommer garanterat bli fler 2-7 trippeldraw turneringar i framtiden. Kraclob har en riktigt fin stack oxå btw. Triple draw är sjukt kul, mycket bluffar. Me like Ligger ok till på en tionde plats me 17k i stack...Funkar. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Postad 16 September , 2007 Ut som 152a Torska en stor pott där ja har 9 hög vid sissta bytet. Han tar ett kort å ja är självklart nöjd, tyvärr lyckades han klonka in en bättre hand. Efter De hade ja lite kvar å blir tvungen att köra så fort ja plockar upp en någorlunda bra starthand. Tyvärr gick de inte men ja är nöjd med mitt spel och de var absolut inte sissta 2-7 trippeldraw turren ja lirade. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Postad 16 September , 2007 Ja vet fan inte va ja ska säga. Finns inte ord för dehär längre. De går inte att spela. De handlar inte bara om ett 50-tal missade coinflipps eller 20 sura bad beats de är så sjukt mycke mer riggat. Ja måste fan varit Hitler eller nått i mitt förra liv för att förtjäna dehär. Såfort ja ska spela ett set och blandar lite 22or å 33or så bustar ja genast i 33orna och kommer 3a i en 22a eller nått, rästen blir ja utdragen i. Oturen passar på såfort ja ska ta ett skott eller såfort den är som minst oläglig (som sisst man lira mansion tex å blev 6-outad på river i 121k potten). Startar upp ett set SnG nu och de börjar bra med att jag slowspelar ett set och får fi att pusha. Såfort ja ska till att syna så blir ja disconektad å alla sng inklusive den ja har set i stängs ner. De fortsätter för att sen bli utdragen på diverse sjuka sett. Sen lyckas ja hamna HU i nån 5 manna mot en kille som ställer varje hand (vi har över 20bb var i stackarna). Ja synar efter ett tag med ett hyffsat A men han klonkar river med J4 eller nått. Finns oändligt med exempel, fan va trött ja blir på dehär. De fortsätter med vad jag än ska göra. Gick ut i köket efter en misserabel session för att sätta på lite kaffe. Öppnar skåpet där kaffepulvret står och vad händer? Jo burkjäveln med kaffepulvret rasar ut på golvet å hela burken med pulver rinner ut på golvet. Såhär ser vardagen ut, är fan tvungen att skriva av mig lite. Man börjar bli säker på att vissa har med motrigg/dålig tajming än andra. Dags att ha en SJUKT bra månad snart annars tror ja på att de finns nån gud som straffar vissa på jorden utan anledning. Spelar en satelit till WCOOP eventet återkommer med resultatet, antagligen kan man gissa hur de slutar. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Postad 16 September , 2007 Spelar en satelit till WCOOP eventet återkommer med resultatet, antagligen kan man gissa hur de slutar. PokerStars Game #12090850400: Tournament #60473584, $53+$5 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2007/09/16 - 12:27:46 (ET) Table '60473584 59' 9-max Seat #3 is the button Seat 1: saskatonian (2960 in chips) Seat 2: hasseace (3765 in chips) Seat 3: DeadDraw62 (3415 in chips) Seat 4: demon1 (5955 in chips) Seat 5: mark2499 (1320 in chips) Seat 6: VirtualAce (2700 in chips) Seat 8: camoflge (2595 in chips) Seat 9: hoo_ma (1240 in chips) demon1: posts small blind 50 mark2499: posts big blind 100 *** HOLE CARDS *** Dealt to hasseace VirtualAce: raises 300 to 400 camoflge: folds hoo_ma: folds saskatonian: folds Tommybelize is connected hasseace: raises 3365 to 3765 and is all-in DeadDraw62: folds demon1: folds mark2499: folds VirtualAce: calls 2300 and is all-in *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** VirtualAce: shows (three of a kind, Tens) hasseace: shows (a pair of Queens) VirtualAce collected 5550 from pot *** SUMMARY *** Total pot 5550 | Rake 0 Board Seat 1: saskatonian folded before Flop (didn't bet) Seat 2: hasseace showed and lost with a pair of Queens Seat 3: DeadDraw62 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: demon1 (small blind) folded before Flop Seat 5: mark2499 (big blind) folded before Flop Seat 6: VirtualAce showed and won (5550) with three of a kind, Tens Seat 8: camoflge folded before Flop (didn't bet) Seat 9: hoo_ma folded before Flop (didn't bet) Citera
Bluwajt Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Fy fan, lider med dig Kanske skulle testa att spela in en sng-film dock? Brukar vara så att man ändrar på en del saker i en downswing och det kanske du också gjort? Aja, finns la inget annat att göra än att köra på, så vänder det förhoppningsvis snart. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Postad 16 September , 2007 Fy fan, lider med dig Kanske skulle testa att spela in en sng-film dock? Brukar vara så att man ändrar på en del saker i en downswing och det kanske du också gjort? Aja, finns la inget annat att göra än att köra på, så vänder det förhoppningsvis snart. Möjligt att man ska ta å göra de nån dag. Har inga program för det tyvärr. Har skitit i SnG ikväll, kändes inte särskiljt lockande och de är nog bra att inte spela när man vet att man skulle bli tiltad igen såfort en utdragning kommer. Får helt enkelt hoppas att de vänder snart. När bonusen är innspelad kommer ja försöka lägga lite kraft på CG. Förmodligen innförskaffa PT å sattsa på att bli bättre där. Skulle kännas skönt att ta paus med SnG ett tag. Nu blir de sängen får se hur de blir med spelandet imorgon, kanske inte blir nått då heller beror på hur de känns då. Godnatt! Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 God afton! Har spelat lite SnG med blandad framgång på senaste. Igår spelade ja ett gäng och var plus hela dagen tills ja bestämde mig för att ta sissta settet för dagen och gick in å backade allt ja lyckats plussa. Idag har ja bara lirat ett fåtal stycken men vill påstå att mitt spel har varit på topp trotts mitt ganska dåliga självförtroende och min dåliga period. Ligger en liten slant plus för dagen trotts ett par tråkiga händer. Dagsresultatet kunde ha varit mycke bättre men just nu så är ja nöjd sålänge ja ligger plus å spelar bra. Hade bland annat en tråkig hand på bubblan där ja får en ganska konstig syn mot min TT och en KQ som får pisk av Q9. Men ja har faktisgt inte tänkt att klaga om de nu, de har ja faktisgt gjort tillräckligt på senaste och ja slipper gärna klaga (men ibland blir ja tvungen). Till nått intresant istället. JJ tidigt i SnG är ofta ett problem, hur gör vi här? Hur hanterar vi denhär situationen bäst? Helvete nu när ja skriver ser ja att ja missade att spara HHn men ja ska försöka förklara handen... Jag sitter i sb med JJ, typ 4-5 pers limpar och knappen höjjer till 200 (15/30). Jag har startstack å likaså han som höjer. Nu är de min tur att agera, hur gör jag? Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Oj hittade visst HHn Såhär ser den ut lite mer exakt. Seat 1: Cardan21 ($1,750 in chips) Seat 2: alititus ($1,400 in chips) Seat 3: fredbuckanon ($1,450 in chips) Seat 4: spygomfe ($1,540 in chips) Seat 5: sexy_girl93 ($1,480 in chips) Seat 6: play_again ($1,500 in chips) Seat 7: sveta1979 ($1,420 in chips) Seat 8: leon_o_flou ($1,500 in chips) Seat 9: hemppu ($1,460 in chips) Seat 10: zakzak76 ($1,500 in chips) ANTES/BLINDS sexy_girl93 posts blind ($15), play_again posts blind ($30). PRE-FLOP sveta1979 folds, leon_o_flou folds, hemppu folds, zakzak76 calls $30, Cardan21 folds, alititus calls $30, fredbuckanon calls $30, spygomfe bets $200, sexy_girl93 ??? Citera
kraclob Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Oj hittade visst HHn Såhär ser den ut lite mer exakt. Seat 1: Cardan21 ($1,750 in chips) Seat 2: alititus ($1,400 in chips) Seat 3: fredbuckanon ($1,450 in chips) Seat 4: spygomfe ($1,540 in chips) Seat 5: sexy_girl93 ($1,480 in chips) Seat 6: play_again ($1,500 in chips) Seat 7: sveta1979 ($1,420 in chips) Seat 8: leon_o_flou ($1,500 in chips) Seat 9: hemppu ($1,460 in chips) Seat 10: zakzak76 ($1,500 in chips) ANTES/BLINDS sexy_girl93 posts blind ($15), play_again posts blind ($30). PRE-FLOP sveta1979 folds, leon_o_flou folds, hemppu folds, zakzak76 calls $30, Cardan21 folds, alititus calls $30, fredbuckanon calls $30, spygomfe bets $200, sexy_girl93 ??? spygomfe 419 -$2 $9 -25% -$909 Jag skulle pushat. Citera
Njursparven Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Fold säger jag. Onödig risk så tidigt. Men vad vet jag egentligen? Inte grindat SnG på ett tag. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 spygomfe 419 -$2 $9 -25% -$909 Jag skulle pushat. Hade ja haft dedär siffrorna pushar ja direkt! Om vi ändrar på frågan lite. Hur spelar vi JJ mot random $22 tomte i dehär läget? Likadant? Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Kraclob bustade mig nyligen i mansion med 33 vs min ATs. Har nån sjuk trend att ja aldrig kan vinna ett HU i en 5 manna SnG. Svårt att plussa på dom då. Lyckas alltid få in degen som lite favorit men hitils har de aldrig stått. De måste ja sluta med. Nu ska ja ta paus ett tag. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Postad 20 September , 2007 Tja. Igår spelade ja knappt nå SnG alls utan fick för mig att spela lite NL50 HU. De vart en lång men lyckad session. Efter 3h gick jag ifrån bordet med 417$. Jag började med att ganska snabbt ta en killes inköp, han lämnar bordet och in kommer en ny spelare. Ganska snabbt har han snott rubbet av mig men ja tänker inte ge mig. Jag reloadar 50 till och spelet går fram och tillbaka i nästan 1h. Först nu känner ja att ja börjar få riktigt bra koll på honom och lyckas ja bara spela mina kort rätt borde pengarna snart vara hos mig ganska snart. Mycke riktigt tog jag hans pengar tillslut och han lämnade bordet 2-3 inköp fattigare. Jag funderar på att lägga av för kvällen men ytterligare en spelare slår sig ner. Han verkar inte alls särskillt bra så ja bestämmer mig för att fortsätta spela. Även denna gång lyckas jag ta pengarna. Nu sitter jag med över 300 vid bordet och ytterligare en kille slår sig ner. Han verkar sjukt tiltad och extremt dålig. Han synade allt oavsett va han hade så de var inte svårare en att vänta in en träff å ta degen. När han donerat ett inköp så reloadar han snabbt nått i stil med 43,37. Antar att de var hans sissta pengar ja tog, när jag tillslut även laggt beslag på dessa. Man känner sig lite taskig men de är ju de spelet går ut på, att ta sin motspelares pengar. Man kan iaf säga att de var en lyckad session och de behövs efter en rätt tung period. Nu ska ja in å se om lyckan håller i sig. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Postad 22 September , 2007 Har börjat vända litegrann på SnG nu. Har börjat vinna lite coinflipps och 70-30 lägena verkar oftast stå. Har börjat prova lite HU CG vilket har gott bra och de är rätt skojj. Hade planerat att dra ut ikväll men de vart aldrig av fast de var lika bra de för ja plussade 650$ på HU istället . Har inga jätte intresanta HHs men ska lägga in iaf en. Här hittade ja en rätt fiskig lirare. Ja hade tagit han på en hel del, här tar han tilbaka lite men tillslut landade även de pengarna hos mig Såhär tänker ja ungefär. Bra, dåligt? Han verkade ofta syna ner lite hur som hels utan att ha nått speciellt. På floppen kan han ha lite vad som helst så hans syn säger inte mycket. På turn känns de oxå som han kan ha lite allt möjligt men ett A eller ett färgdrag känns inte omöjligt. På river checkar ja för att ifall han har ett missat färgdrag kan ja nog få han att beta, har han bättre hand kommer ja undan lite billigare och har han nått halvdåligt så kanske ja får en slant av han även då istället för att han ska lägga river mot ett bet. Seat 1: bertoni22 ($71.80 in chips) Seat 8: sexy_girl93 ($588.70 in chips) ANTES/BLINDS bertoni22 posts blind ($0.50), sexy_girl93 posts blind ($1). PRE-FLOP bertoni22 calls $0.50, sexy_girl93 bets $3, bertoni22 calls $3. FLOP [board cards: ,, ] sexy_girl93 bets $6, bertoni22 calls $6. TURN [board cards: ,,, ] sexy_girl93 bets $15, bertoni22 calls $15. RIVER [board cards: ,,,, ] sexy_girl93 checks, bertoni22 bets $35, sexy_girl93 calls $35. SHOWDOWN bertoni22 shows [ , ] sexy_girl93 mucks cards [ , ] bertoni22 wins $119. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 23 September , 2007 Författare Rapport Postad 23 September , 2007 Tja ikväll ska ja lira mansion och så blir de lite sng. Kommer lira 33$ å 54$ SnG blandat. heja! Citera
SuckItOrMuckIt Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Postad 25 September , 2007 Går sakta uppåt nu iaf. Ligger nåra hundringar plus nu sen ja startade dagboken. Hoppas de fortsätter så ett tag nu. Hur brett pushar ni här? BB är en duktig regular. Seat 2: _peTTing_ ($2,065 in chips) Seat 3: anteroinen ($2,785 in chips) Seat 4: AlwaysITM ($1,330 in chips) Seat 5: joesasa1 ($3,480 in chips) Seat 6: driller666 ($3,330 in chips) Seat 10: sexy_girl93 ($2,010 in chips) ANTES/BLINDS sexy_girl93 posts blind ($100), _peTTing_ posts blind ($200). PRE-FLOP anteroinen folds, AlwaysITM folds, joesasa1 folds, driller666 folds, sexy_girl93??? Citera
Recommended Posts