Kallekula19 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Fan va det strular med inloggningen på paradise poker, det e ju knappt 50/50 att man kommer in där, oftast står det att det e kö för att logga in men man kan endå inte logga in när det e ens tur, nu får jag feldelandet "lost connections with master server" inte första gången det kommer heller. Fler som har dessa fel? någon som vet varför o om det kommer bli bättre med dessa struligheter? Citera
Kallekula19 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Nu 4 timmar senare e det samma strul igen, va e det för skämt site igentligen??? Citera
zamu Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Försök igen bara. Jag fick samma meddelande tre gånger, sen kom jag in. Citera
Kallekula19 Postad 8 September , 2007 Författare Rapport Postad 8 September , 2007 Försök igen bara. Jag fick samma meddelande tre gånger, sen kom jag in. Ok verkar hända sjukt ofta , samma sak hände precis nyligen igen?? Citera
Recommended Posts