Gå till innehåll

Hur många vunna inköp?


Softish

Recommended Posts

Satt med 7 inköp (14000 kr) live på CC 20/20 i stockholm igår. Långt ifrån nåt rekord där, men ändå jäkligt kul.

Måste ha känts lite småmysigt ja. Hur är det att spela live med flera seriösa främmande människor på ett sådant ställe? Jag skulle nog tycka att det var lite genant ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför välja så låg nivå om man sitter med typ 8000 dollar? :shock:. Snacka om tidsödande i onödan.

Det var väl någon grej av det hela. Typ "kolla vad tät jag är!". Det är inte så ovanligt vid limitspel. Jag spelade Razz 1-2 dollar på Full Tilt härförleden och snittpotterna där blir kanske 10-15 dollar. Två vid bordet hade köpt in sig för 5 000 resp. 10 000 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Det skulle vara intressant att få veta era personliga rekord för vunna maxinköp vid ett och samma bord under en och samma dag/kväll/natt? Viktigt är då förstås att tala om vilken nivå du spelade på? Mitt rekord tog jag igår när jag gick från 149 euro till 2300 på 2/4-nivån, d v s 5 vunna maxinköp á 400 euro. Gör som jag, njut lite av att skryta om er största framgång 8-)

 

Strax över 9 inköp på NL 20 ipoker...

 

En polare hade 19 inköp på crypto NL400

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax över 9 inköp på NL 20 ipoker...

 

En polare hade 19 inköp på crypto NL400

Verkligen inte dåligt.. hade du haft ett otroligt flyt då eller bara spelat ditt absoluta A-game? Jag råkade ut för en riktig maniac vid 2/4 en gång som bl a synade 200 euro i förhoppning om att träffa en 2-outare! Och visst fanken gjorde han det :roll:. Sedan fortsatte han på den vägen mot flera andra, som att syna 350 med färgdrag. Han träffade på i stort sett varenda river och gick efter en tung förlust från 25 euro till 1900(!) inom högst två timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...