Partyjack Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Tog i helgen ut $200 från en Prima-site till mitt neteller för att föra över på PS där jag spelar lite småturneringar osv, väntade och väntade, var in på neteller och kikade men de dök aldrig upp där. Rätt var det var kom pengarna in på mitt visa-konto som jag har kopplat till både Prima-siten och mitt neteller. Min oroliga fråga är då, kan detta vara något slags tecken på att jag har intrång på min dator eller mitt neteller? Kanske är en tokpuckad fråga, men man kan inte vara nog försiktig i dessa tider. Skall jag tro att Primasiten har skickat pengarna till mitt visakort av misstag (det är främst så jag gör mina uttag från siten) eller bör jag vara orolig och ta kontakt med siten och neteller? Tacksam för svar innan helgen och alla obekvämligheter är här! Citera
stackbrat Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Tog i helgen ut $200 från en Prima-site till mitt neteller för att föra över på PS där jag spelar lite småturneringar osv, väntade och väntade, var in på neteller och kikade men de dök aldrig upp där. Rätt var det var kom pengarna in på mitt visa-konto som jag har kopplat till både Prima-siten och mitt neteller. Min oroliga fråga är då, kan detta vara något slags tecken på att jag har intrång på min dator eller mitt neteller? Kanske är en tokpuckad fråga, men man kan inte vara nog försiktig i dessa tider. Skall jag tro att Primasiten har skickat pengarna till mitt visakort av misstag (det är främst så jag gör mina uttag från siten) eller bör jag vara orolig och ta kontakt med siten och neteller? Tacksam för svar innan helgen och alla obekvämligheter är här! Om du satt in mer än summan du withdrawlar med VISA på siten kommer de skicka pengarna tebax till ditt VISA. Citera
Partyjack Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Okej, trodde bara detta gällde fram till att man hade tagit ut lika mkt pengar totalt som jag satte in med visa från början!? Har tagit ut ungefär 30 ggr så mkt som jag depositade från början. Har också för mig att jag tagit ut en liten sudd, typ $400 eller något liknande till Neteller och det har funkat bra då!? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Skall jag tro att Primasiten har skickat pengarna till mitt visakort av misstag (det är främst så jag gör mina uttag från siten) eller bör jag vara orolig och ta kontakt med siten och neteller? Det är väll bara att fråga suporten var dom skickade dina pengar istället för att sitta och tro och fundera en massa, och jag garanterar dig att dom kommer ha bättre fakta om varför pengarna hamnade på ditt visa kort än någon här på forumet. Citera
Partyjack Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Det är väll bara att fråga suporten var dom skickade dina pengar istället för att sitta och tro och fundera en massa, och jag garanterar dig att dom kommer ha bättre fakta om varför pengarna hamnade på ditt visa kort än någon här på forumet. Sant, men med tanke på att forumet i stort sett är fullt med användare dygnet runt så la ja ut tråden i förhoppning att någon här hade varit mer om exakt samma sak. Eftersom sidan det handlade om är Purple Lounge så visste jag att jag inte skulle få svar inom de 10 närmsta timmarna. Mkt riktigt damp svarsmailet ner först för en halvtimme sedan och det var "förmodligen" bara ett missclick från deras sida eftersom jag är 100 på att jag tog ut pengarna mot neteller. En smal sak och nu slipper vi det. Tack ändå! Citera
Recommended Posts