skalle88 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Spackers är TAGnit som dock är lite bortkommen och vek postflop ibland. Jag har spelat TAG men har straffat limpare ett par ggr från knappen. Fi's range är typ TT-AA + AK och kanske AQs. Synar pga implicita odds + chansen att sno potten postflop. Kommentarer? Har Fi för snäv HD för att kunna floata floppen? NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Thursday, September 06, 20:52:57 GMT 2007 Table Cygnus 04 9-max (Real Money) Seat 5 is the button Total number of active players : 8 Seat 1: Danilo81 ( $27.60 ) Seat 2: jake5 ( $14.90 ) Seat 3: squigo ( $60.34 ) Seat 4: TIIIBACK ( $47.30 ) Seat 5: Skalle88 ( $65.25 ) Seat 6: weewan ( $50.75 ) Seat 7: BornToDie ( $46.90 ) Seat 8: spackers ( $53.66 ) Seat 9: fares ( $7.20 ) weewan posts small blind [$0.25] BornToDie posts big blind [$0.50] ** Dealing down cards ** Dealt to Skalle88 [ , ] spackers raises to [$2] fares folds Danilo81 folds squigo folds TIIIBACK folds Skalle88 calls [$2] weewan folds BornToDie folds ** Dealing Flop ** [ , , ] spackers bets [$3] Skalle88 calls [$3] ** Dealing Turn ** [ ] spackers checks Skalle88 bets [$8] spackers calls [$8] ** Dealing River ** [ ] spackers checks Skalle88 goes all-in Skalle88 bets [$52.25] Citera
boman Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 jaha vad vill du ha syn av? eller är det en bluff? Citera
pisak84 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 man kan nog få syn av AQ eller överpar där.... men hade nog vart lämpligt att beta lite mindre där... 20 nånting.... om du inte har sick image och har överbetat mycket förut vid bordet och det. i övrigt är det väl knappast en float du har ju andra par kan mycket väl leda eller i alla fall ha outs... Citera
skalle88 Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 jaha vad vill du ha syn av? eller är det en bluff? AA, KK, AQ såklart. fick docksyn av en lite för bra hand:-( Citera
Jerico Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Ser väl bra ut på river, men onödigt att beta turn tycker jag om du inte tror att han kastar TT-JJ mot ett bet... Citera
skalle88 Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Ser väl bra ut på river, men onödigt att beta turn tycker jag om du inte tror att han kastar TT-JJ mot ett bet... jo jag är ganska säker på att AK, TT, JJ åker snabbt i mucken. Men jag kunde likagärna checkat turn bakom, tror inte att han bettar JJ, TT på blank river och gör han det kan jag ju alltid raisa lite. Citera
Dead-Inside Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Och han hade bettat sitt JT drag hela vägen och satt det på rivern givetvis... ? Citera
skalle88 Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Och han hade bettat sitt JT drag hela vägen och satt det på rivern givetvis... ? ne han skulle aldrig öppna med JTs här. QQ tog synen, men tror att han ofta hade synat med AA, KK, och ibland AQ också. Handen symboliserar mina senaste veckor på ett bra sätt tycker jag. Citera
jozoa Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Haha iskallt att checka QQ på river För övrigt så håller jag med om check på turn samt mindre bet på river. Känns som du gör två-paret till en bluff som i värsta fall får en nit att släppa AQ och vem vet vad mer som kan skickas i mucken... Citera
strater Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 mhmm, varför?? nu är det väl inte säkert det spelat nån roll, men betta aldrig mer än 20 där på river, om du nu inte gör det ofta iaf... Citera
Recommended Posts