Jerico Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Fi är solid grinder, ung kille i 20-årsåldern som är vinnande. Ingen speciell history jag kan minnas. Bordet är tight-passivt för tillfället bortsett från en kass fit/fold fisk som dubblat mot mig ett par gånger genom utdragningar efter att pengarna åkt in. Stacks ~2300. Jag är i HJ med 34hh. Fisk limpar i MP, jag höjer till 120. Fi på knappen synar, fisken foldar. Flopp J82, 2 hjärter. Jag bettar ut 240, fi synar. Turn lanka hjärter (flush). Jag bettar ut 400, fi höjer till 1200. Jag? Citera
Jerico Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Boooom Hyachacha, är du fi eller? Citera
iamivar Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Är det ens värt att försöka komma ifrån sådana händer live med ~100bb? Han kan ju fortf ha mycket som du slår. Är han så pass aggro att han raisar FD på flopp? Citera
Ängeln17 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Mede 2300 i stacken pre så kan du ju inte bara syna. Frågan är om Fi sett dig cb förut med färgdrag och därför är medveten om att du lirar så eller tror han att du hade en färdig hand på floppen? Men som sagt, jag skulle med ~100bb i stacken ställt in. Finns ju som oxå tidigare sagts en uppsjö med händer du slår och dessutom vill du ju inte ge nått gratis om Fi sitter med Ah. Citera
Recommended Posts