JIMTIM Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Eftersom vissa irriterade sig över mitt inlägg och fråga(hade inte en aning om att det bara skulle röra sig om nätpoker på detta forum, en missuppfattning från min sida, tydligen) så har jag tagit bort det. Tack iaf. Citera
mgps Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 "Sb är en spelare som jag skulle vilja klassificera som en semi-loose/aggresive, bluffar typ 30% av sina händer." hru menar du bluffar 30% av sina händer? Citera
AAAKK574821 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 live games ska vara lättre att vinna i . om du är bra på läsa tells. typ kompisen börjar svettas/skaka när han får AA på handen. och ett bra minne. (du ser och kommer vilka händer kompiserna spelar) och spelar bättre och bluffar när du hitta en tells/eller några T..... Citera
hersby Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 raise all in på turn. syn på river Citera
AAAKK574821 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 raise all in på turn.syn på river Citera
kraclob Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 raise all in på turn.syn på river Citera
Skalman5 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 MrTrollPit.. Att du orkar.. Citera
strater Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 alltså, du kan ju inte fråga på forumet om ett homegame heller allt handlar om reads och vad du tror att han tror att du tror att han tror att du har! syna och prata med polarna om vilken colddeck eller skratta åt hans bluff/dåliga spel Citera
Recommended Posts