dr_kvist Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Saxar in från min dagbok eftersom den är ganska inaktiv för tillfället: _smeken_ är 23/5/1.5 över 700 händer. Dom är dock dataminade så jag har ingen koll på honom utöver siffrorna. Jag höjer från CO med SC typ hand. När han bettar halvpott in i mig så höjer jag ofta när jag är tom (och bombar igen på turn). Nu har jag dock träffat tian och väljer att syna. Turn är ytterligare en tia och när han checkar slänger jag iväg ett värdebet. Vad betyder hans CR? (Hur) fortsätter vi? Scenarion för river? Kan ju naturligtvis folda pre, men det är inte kul . Oftast gör jag nog det dock. ** Game ID 1579097387 starting - 2007-08-27 22:45:31 ** Frombork [Hold 'em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - dr_kvist sitting in seat 1 with $67.13 - Bebbe sitting in seat 2 with $57.33 [Dealer] - _smeken_ sitting in seat 3 with $54.17 - X_clusive sitting in seat 4 with $48.05 - keluar sitting in seat 5 with $129.90 - portafortuna sitting in seat 6 with $15.38 _smeken_ posted the small blind - $0.25 X_clusive posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to dr_kvist: , keluar folded portafortuna folded dr_kvist raised - $2.00 Bebbe folded _smeken_ called - $2.00 X_clusive folded ** Dealing the flop: , , _smeken_ bet - $2.00 dr_kvist called - $2.00 ** Dealing the turn: _smeken_ checked dr_kvist bet - $5.00 _smeken_ raised - $15.00 Citera
smidig Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Är lite förvirrad av HHn. _smeken_ posted the small blind - $0.25 <-- FI??!? X_clusive posted the big blind - $0.50 och du är dr_kvist? Du höjjer ju från CO och får syn av SB. Har du några stackdjup också? Citera
dr_kvist Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Är lite förvirrad av HHn. _smeken_ posted the small blind - $0.25 <-- FI??!? X_clusive posted the big blind - $0.50 och du är dr_kvist? Du höjjer ju från CO och får syn av SB. Har du några stackdjup också? Sorry, klantade till vi kopieringen. Ska fixa. Blind on blind var det ju inte heller! Måste blandat ihop det med någon annan hand. Hur ändrar jag rubriken? Eller kan nån moderator göra det? Ursäkta snurret! Citera
Mistwalker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 _smeken_ är den absolut sämsta FL 1/2 spelaren jag har mött. Raisar som 5:1 underdog och sätter sina enda outs... Blir så jävla förbannad på honom. Citera
Recommended Posts