emilio_15 Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 Btw, lång paus > gå ner i nivå. Sluta casha ut så mycket. Du vet att du inte behöver det. Inte kommit ITM i en enda turneringshelvete med över $50 buyin den här månaden, haha. Och varför ska jag ha massa $ skräpandes, kommer ha runt 8k rulle efter cashout så det är ganska chill. Funderar på att lägga upp ett litet mål att klonka FullTilts MTT-LeaderBoard nästa månad. Liksom en stabil månad där och jag är uppe på 5siffrigt igen. En kompis är skyldig mig $1k också som jag väl får nångång8-). En annan anledning är att jag får lite bättre ränta på pengarna på banken hehe. Har väl typ 30k i fonder och 30-35k på ett vanligt konto, vid 50k på det vanliga sparkontot får jag lite bättre ränta, är ju såklart patetiska summor det handlar om men är väl iaf bättre det än att äckeldollarn bara fortsätter sjunka =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 Kan inte bestämma mig om jag ska spela eller inte, den fylls ju rätt fort nu tror jag Herregud klart du ska lira du som är HeadsupÅsna! GL HF:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Inte kommit ITM i en enda turneringshelvete med över $50 buyin den här månaden, haha. Och varför ska jag ha massa $ skräpandes, kommer ha runt 8k rulle efter cashout så det är ganska chill. Funderar på att lägga upp ett litet mål att klonka FullTilts MTT-LeaderBoard nästa månad. Liksom en stabil månad där och jag är uppe på 5siffrigt igen.En kompis är skyldig mig $1k också som jag väl får nångång8-). En annan anledning är att jag får lite bättre ränta på pengarna på banken hehe. Har väl typ 30k i fonder och 30-35k på ett vanligt konto, vid 50k på det vanliga sparkontot får jag lite bättre ränta, är ju såklart patetiska summor det handlar om men är väl iaf bättre det än att äckeldollarn bara fortsätter sjunka =/. Bara du fortsätter att räkna in det i rullen så. Det jag menade mest var att din downswing inte är speciellt oväntad. Du har ju bestämt sedan länge att skotta en del i WCOOP. Då är det klart att det med största sannolikhet svänger en hel del, speciellt när startfälten är så stora. Att sitta och casha ut massa för att tvinga ner dig i nivå tycker jag inte är rätt. Ha bara bra koll på BR-kraven och ta en lite längre paus och kom bort från pokern ett tag när du har en tuff period och anser att du inte spelar ditt A-game, eller bara mår dåligt i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Ett bra råd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 Ett bra råd eN väRdELöS pOSt (inte sorkens) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 NL Texas Hold'em Level:15 Blinds-Antes(4.000/8.000 -200) - Friday, Table #1 (Real Money) Seat 9 is the button Total number of players : 9 Seat 1: DirtySenchez ( 144,304 ) Seat 2: rjlekit ( 63,347 ) Seat 3: keld1313 ( 121,646 ) Seat 4: zillick ( 152,015 ) Seat 6: peppetilt ( 152,136 ) Seat 7: kleinteufel ( 84,185 ) Seat 8: Hero ( 127,160 ) Seat 9: Lekplats ( 76,424 ) Seat 10: TrocaTapa ( 80,314 ) Trny:35666283 Level:15 Blinds-Antes(4.000/8.000 -200) DirtySenchez posts ante [200] rjlekit posts ante [200] keld1313 posts ante [200] zillick posts ante [200] peppetilt posts ante [200] kleinteufel posts ante [200] Hero posts ante [200] Lekplats posts ante [200] TrocaTapa posts ante [200] ** Dealing down cards ** Dealt to Hero [ Td Ts ] rjlekit folds keld1313 raises [16,000] zillick folds peppetilt folds kleinteufel folds Hero is all-In [126,960] Lekplats folds TrocaTapa folds DirtySenchez folds keld1313 is all-In [105,446] ** Dealing Flop ** [ 5h, 4c, Qh ] ** Dealing Turn ** [ Jc ] ** Dealing River ** [ 7h ] keld1313 shows [ Qs, Kd ]a pair of Queens. Hero shows [ Td, Ts ]a pair of Tens. Hero wins 5,514 chips from side pot #1 with a pair of Tens. keld1313 wins 256,692 chips from the main pot with a pair of Queens. Lagom jävla stört med ~20 kvar på party. 5k till ettan, 1k till sexan. Hata danskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Och där busta man runt 18 i en annan turnering.lol. Hade varit så jävla gött att få plussa 1-3k eller nått idag:-(. Resultat September (Resultaten 1/9-3/9 är inte exakta men höftar lite:-P) 1/9 $400 2/9 $800 3/9 $200 4/9 $200+$320(kvalade) 5/9 $182 6/9 $1745 8/9 $385 9/9 $4540 13/9 $611 14/9 $1010 15/9 $490 16/9 $242 19/9 $14 20/9 $1197 21/9 $244 Tot: $3170 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Nrelsos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Vart och kollat på Bofors-Leksand idag, 3-4 vinst, phew. Vad ska man säga, märks lite skillnad på supporterkulturen iaf, Leksand kommer dit med 400+ pers och hejar på sitt eget lag medans Bofors med hemmaplan har 20st idioter som bara skriker domarjävel och vi hatar Leksand. Får mig att tänka på AIK-Leksand i Globen i kvalserien. 10K leksingar:-D. Kommer ihåg en speciell då AIKs äckel-klack står insmetade i ett litet hörn och skriker "Vi hatar Leksand". Leksand svarar: "Hemmaplan, Hemmaplan, Hemmaplan, tjalalalala, Hemmaplan". Gåshud! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Nrelsos Utveckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Helt otroligt att så många kan hålla på ett så fantastiskt dåligt lag. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Helt otroligt att så många kan hålla på ett så fantastiskt dåligt lag. =) Aa, förstår mig inte på dom där Solna-borna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Aa, förstår mig inte på dom där Solna-borna. Du är väldigt konstig om du tycker att Leksand är ett bra lag. Men jag måste faktikst medge att det är bättre att du fortsätter hålla på dom än att du byter lag. Det finns inget värre än medgångssupportrar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Japp jag har betalat 300 000kr i skatt för vinsterna på stars. Dock inget på fulltilt då dem enligt mig är skattefria! när du skattade för vinsterna på stars, fick du då typ ett brev från skatteverket som sa typ "hej du är skyldig oss 300k" eller degade du in självmant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Du är väldigt konstig om du tycker att Leksand är ett bra lag. Men jag måste faktikst medge att det är bättre att du fortsätter hålla på dom än att du byter lag. Det finns inget värre än medgångssupportrar tror jag. Sant, iofs tätt följda av Färjestad/Brynäs/Mora. Siljan är vår sjö, hellre död än röd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Sant, iofs tätt följda av Färjestad/Brynäs/Mora. Siljan är vår sjö, hellre död än röd! Vad fan är det för fel att hålla på Gävles stolthet, krossa kommer de i år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 när du skattade för vinsterna på stars, fick du då typ ett brev från skatteverket som sa typ "hej du är skyldig oss 300k" eller degade du in självmant? Hehe var kanske inte tydligt att jag trollade. Att spela på stars och skatta för det vore ju minst sagt ekonmiskt självmord =/. 300K överstiger även mina totala tillgångar då jag totalt sett "bara" (Det är väl ett par potter för dig hehe:)) vunnit en bit över 200k el liknande och även spenderat rätt mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Vad fan är det för fel att hålla på Gävles stolthet, krossa kommer de i år ^^ :cry: Fula tröjor har de också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 :cry:Fula tröjor har de också! Okeeeeeeej, nu tycker jag du kan sticka till ejendals arena och kolla på bofors eller nyköping kanske ^^,, Brynäs har btw Leif Boork och seriens snyggaste dräkter ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Okeeeeeeej, nu tycker jag du kan sticka till ejendals arena och kolla på bofors eller nyköping kanske ^^,, Brynäs har btw Leif Boork och seriens snyggaste dräkter ju Okeeeej, nu tycker jag du kan sluta förpesta min DB med dina tankar;-) Har du blivit hjärntvättad som liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Okeeeej, nu tycker jag du kan sluta förpesta min DB med dina tankar;-) Har du blivit hjärntvättad som liten? HAha kan tänkas att jag blev, men skall visa dej en sak som du nog inte får se på länge eller har sett någonsin ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 För helvete, BORT! Får väl Posthunta tills jag får fram en ny sida, det är ju trots allt min db jag spammar iaf:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 För helvete, BORT! Får väl Posthunta tills jag får fram en ny sida, det är ju trots allt min db jag spammar iaf:rolleyes: Jag gillar inte att du svär just nu, nu lugnar vi ner oss lite ^^ du börja väl inte tilta på borden tack vare den bilden va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Jag gillar inte att du svär just nu, nu lugnar vi ner oss lite ^^ du börja väl inte tilta på borden tack vare den bilden va Självfallet inte, tänker på att alla andra spelare runt bordet heter Ove Molin så jag koncentrerar mig fullt ut på att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts