sorkenkk Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Haha, men det går ju inte så många av dom och är inte heller så många med så blir ju inte såå sjuka swings . Köra 4-5 söndagstours är ju givet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Finns ju alldelles för få tyvärr, vill ju spela minst 4 bord och helst 6-8 när det gäller MTTs, skulle jag bara köra 11r/22r skulle jag få spela 1-3 bord vilket suger. Är ju helt abnormt överrullad för nivån också, har ju cirkus .4mkr i rulle..... 0.4 eller 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 0.4 eller 4? 0,4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 4 mille hade varit fint, då hade du kunnat tagit ett skott på nån 54rebuy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 ska köra warmup och party 300k på söndagar åtminstone, 50r kör jag kanske om ett par veckor igen, 100r avvaktar jag, 163 freezarna ska jag nog också undvika, fyfan vilka bögturneringar! 100r kan jag förstå om du skippar men 50r ska du ju såklart fortsätta köra, är ju perfekt för dig rullemässigt, samt att det är mycket softare motstånd i den. 163f är sjukt riggade, både på FTP och Stars, finns nog ingen som har +ROI på dom. En grej som väl iofs är rätt individuell men som jag inte klarar av särskilt bra är att köra långa söndagspass. Jävla segt att starta upp första vid 18 och sista vid 02-02.30. Jag kommer nog köra halva pass i fortsättningen (vilket jag oftast gör ändå ), kanske kan vara något för dig oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 0.4 eller 4? Som rebonius sa 0.4, såg du inte punkten framför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 100r kan jag förstå om du skippar men 50r ska du ju såklart fortsätta köra, är ju perfekt för dig rullemässigt, samt att det är mycket softare motstånd i den. 163f är sjukt riggade, både på FTP och Stars, finns nog ingen som har +ROI på dom. En grej som väl iofs är rätt individuell men som jag inte klarar av särskilt bra är att köra långa söndagspass. Jävla segt att starta upp första vid 18 och sista vid 02-02.30. Jag kommer nog köra halva pass i fortsättningen (vilket jag oftast gör ändå ), kanske kan vara något för dig oxå. Ja jag har tänkt att bara köra det tidiga passet i framtiden, det kanske inte framgick, skolan blir fruktansvärt lidande av att spela till 06 på måndagmorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Vet hur det känns... Är back $6k på Stars den senaste veckan efter min miniklonk. Men men det vänder, tycker du ska fortsätta spela MTTs, men ett break på några dagar gör dig nog gott för att få upp motivationen. Vi kanske ses på $60/45, GL isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Segt Per...vad var det för miniklonk? Klart jag ska fortsätta spela MTTs, men tar ett break från det Japp, GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 plus $600 igår så månaden slutar på 26k. nöjd Februari hittils: $26000 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 plus $600 igår så månaden slutar på 26k. nöjd Februari hittils: $26000 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Riktigt bra jobbat, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank_Connection Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Grattis till månadsplusset Emil. Har precis läst igenom din dagbok och den kommer följas!.. Jag önskar jag hade upptäckt pokern i din ålder, tror det är den optimala åldern för att utvecklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Grattis till månadsplusset Emil. Har precis läst igenom din dagbok och den kommer följas!.. Jag önskar jag hade upptäckt pokern i din ålder, tror det är den optimala åldern för att utvecklas. Tack Ja det kanske det är =) GL i framtiden du med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Grattis till månadsplusset Emil. Har precis läst igenom din dagbok och den kommer följas!.. Jag önskar jag hade upptäckt pokern i din ålder, tror det är den optimala åldern för att utvecklas. Har du lust att utveckla det där? Grattis till en fin månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Ska försöka skriva en liten luddig text varför jag tror det är bra. När man är 14-15 så har man inga pengar, man kan inte sätta in 500kr och slaska bort som man sen vill jobba ikapp snabbt. Utan man bygger istället från början med freerolls och har massa tid att läsa teori (svenska grundskolan liksom, lolol, bara fritid) Man är även bra på att "nörda" något. Dataspelserfaren. Alla kompisar lägger massa tid på WoW som jag då istället läser om poker på. Det är väl även "bevisat" att det är lättare att lära sig/komma ihåg saker när man är ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 OOOOOOOOOOOOOOORGAAAAASSSSSMMMMMMMMM Jag har fått en Haj på sharkscope :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-) :-) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 men ska främst sikta in mig på $60/45man. Hur ofta drar dessa vanligtvis igång? Hur lång tid tar de? Är det mycket grinders? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Hur ofta drar dessa vanligtvis igång? Hur lång tid tar de? Är det mycket grinders? var femte minut på kvällen kanske (uppskattning, men något sådant iaf) de brukar ta ungefär en timme ja en hel del grinders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 var femte minut på kvällen kanske (uppskattning, men något sådant iaf)de brukar ta ungefär en timme ja en hel del grinders Ty, känns perfekt att lira när man är trött på cg. Akta dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Ty, känns perfekt att lira när man är trött på cg. Akta dig! bring it on, är inte rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank_Connection Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Har du lust att utveckla det där? Grattis till en fin månad. Du har betydligt mindre måsten och nöjen exempelvis jobb, uteliv, hushållsbestyr osv. Detta ger dig mer tid att tillägna spelet, dessutom är det en bra ålder att utvecklas i då dina tankar inte är så spridda och du har bra inlärningsförmåga. Det är knappast en slump att de flesta av de nya spelarna som kommer fram är 18-19 år gamla som Timex, Terken o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 I lördags plussade jag 450ish, och igår 1550ish, som lägger månaden på en helt okej start med 2k upp Dock fortfarande hortiltad efter Ipokers 2M turre. Mars: $2000 Februari: $26000 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Btw så blir det nog typ inge poker nu ett tag , måste lägga tid på tjej och framförallt skolan =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Btw så blir det nog typ inge poker nu ett tag , måste lägga tid på tjej och framförallt skolan =( låter sugigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts