Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Per, AKhanden höjer jag hellre 1300ish preflop så blir ditt 3bet allin mer svåsynat:-)

Btw...vad har du för ROI på $60/45?

Tycker det är en intressant spelform..jag har inte så stort sample och varit runbad i dom.

Postad

Btw...vad har du för ROI på $60/45?

Tycker det är en intressant spelform..jag har inte så stort sample och varit runbad i dom.

Ta en titt på leaderboarden på sharkscope, Any game >3 table 36-100$ average profit...

Kom med i den igår, ganska stolt faktiskt :-)

Postad
Tack. Det börjar bli riktigt många grindare som spelar dom nu, problemet är att jag vet inte om det är bra eller dåligt? :-D

Huh, hur menar du?:-)

Att fler startar pga det så du kan multitabla bra tider på dygnet?

Att dom kör många bord och inte är fokuserade?

Postad

Jo men samtidigt så gamblar dom fan så mycket mer, man kan inte sno lika mycket då, det är ju typ det dom turneringarna går ut på...

Men det du säger om att dom spelar många turneringar och är ofokuserade stämmer, och sen så finns det kassa grinders också :rolleyes: .

Spelar du nåt nu eller tar du det lungt efter klonken? 8-)

Postad
Jo men samtidigt så gamblar dom fan så mycket mer, man kan inte sno lika mycket då, det är ju typ det dom turneringarna går ut på...

Men det du säger om att dom spelar många turneringar och är ofokuserade stämmer, och sen så finns det kassa grinders också :rolleyes: .

Spelar du nåt nu eller tar du det lungt efter klonken? 8-)

Okej då är jag med:-)

Har inte haft så mycket tid men idag har jag spealt och det gick som vanligt. FTP pissar på mig:-(.

AA mot hålipia 4,5xAVG pot i $163 freezen.AJ mot 26o ai pre i $55 freeze precis itm så fick kaffepengar.

Förresten inte nämnt att jag fick 500 av conspiracy i måndags för att jag stöttade under hans fetingklonk:-D

Slutar typ breakeven på stars idag och 500 hålet på FTP.

Postad

Haha, jag tyckte det var skitkul :)

Ska du spela nåt ikväll?

Vad ska du spela ikväll?

Kommer du göra ett tre mil långt schema och sen avregga när du bustat första? :)

Kommer jag orka spela de sena trots att jag gick upp vid fyra imorse?

Postad
Lider med dig. Alla festkvällar som slutar framför datorn är ju misslyckade. Bättre lycka nästa gång!

Haha...problemet låg inte riktigt där. Kan säga såhär att jag skulle blanda sprit med sprite, hittade en ICA-variant i källarn. Började blanda och det blev svinstarkt wtf är detta. Trodde jag blivit kärring. Då smakar polaren och ser ut som han ska spy. Min tanke haha säkert stått där nere i 10år. Då säger han "det är ju förfan ren sprit".

Då är det farmins HB:rolleyes:.

Trodde inte han köpte sånt:shock: