Alex_Svensk Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Här kan vi dela med oss om tips till fotbolls EM. Mitt tips till helgen är: Sverige - Danmark 1 England - Israel 1 Odds:2.90 Citera
Steppwolf Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Ugh. Vinst till Sverige alltså... Måste finnas bättre spel. Citera
JensNi Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 det var mig några riktiga högoddsare Citera
Skalman5 Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 omg vilken klockren analys av trådskaparen! Laddar in hela rullen omgående! Citera
León Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Israel har en jävla förmåga att kryssa. Senaste EM-kvalet förblev dom obesegrade trots att dom fick en halvtuff grupp med Frankrike, Schweiz och Irland bla, och i nuvarande VM-kvalet har dom enbart förlorat mot Kroatien, vilket även England gjort. Och analysen på England, är att England är England. Världens mest överskattade lag, med en nu värdelös tränare. Så utan att ha sett oddsen känns krysset spelvärt. Citera
devalanteriel Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Jag håller med Léon. Citera
Ving Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Är denna tråd ens värdig att ligga under "Övriga skicklighetsspel om pengar"? Citera
devalanteriel Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Vi rensar väl inte dåliga pokertips från turneringspokerforumet? Citera
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Tips: Portugal-Polen X (3,50) Den är stensäker! Odds från SS så de går säker to hitta ännu bättre. Citera
maxinhoe Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Tror på oavgjort i "huvudmatchen" ikväll. Alla vill få det till att vi är så jävla mycket bättre än Danmark. Jo tjena, somnade ni i halvtid sist eller? England är England och kommer alltid att vara bäst i världen på att se sig själva som bäst i världen. Vad mer, Italien-Frankrike, tror italienarna är grymt revanchsugna, men även här lutar det åt oavgjort. Äh, fuck it. Citera
Mauau Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Tips:Portugal-Polen X (3,50) Den är stensäker! Det är oseriöst att påstå att ett resultat är "stensäkert", framförallt ett oavgjort sådant. Polen har i bästa fall 25% chans att klara oavgjort, och då räknar jag generöst. Jag kan med glädje ge dig ett odds på 4.05 upp till $1,000 på valfri oddsbörs. Citera
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Det är oseriöst att påstå att ett resultat är "stensäkert", framförallt ett oavgjort sådant. Polen har i bästa fall 25% chans att klara oavgjort, och då räknar jag generöst. Jag kan med glädje ge dig ett odds på 4.05 upp till $1,000 på valfri oddsbörs. haha okej "stensäkert" kanske var fel ord för där finns väl inga såna matcher. Ord man använder bara! Och nej, jag ska ej göra dig fattig:) har redan slängt in 500 på krysset:) Citera
jaroiten Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 haha okej "stensäkert" kanske var fel ord för där finns väl inga såna matcher. Ord man använder bara! Och nej, jag ska ej göra dig fattig:) har redan slängt in 500 på krysset:) Bara så du vet... Ifall du sätter 20%-aren så kom ihåg att du förlora -750kr på att inte lira hos betfair.. Citera
devalanteriel Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Hohoho, Lettland - Nordirland 1-0. Citera
Kenan83 Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Nån som orkar uppdatera Sverige matchen, är fast i Norge och hittar inte matchen på tv här Citera
Ängeln17 Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Nån som orkar uppdatera Sverige matchen, är fast i Norge och hittar inte matchen på tv här 0-0 Med ett visst övertag i klara målchanser för Sverige Citera
devalanteriel Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article736138.ab Citera
MR_Jimmy Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 MEGA TILT, 100$ på turkiet ska slå malta och sverige ska vinna... 2-2 mot malta någon som blir sugen på kebab? Citera
Kenan83 Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 0-0 Med ett visst övertag i klara målchanser för Sverige ty ty http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article736138.ab Tänkte inte ens på det, ty =) Citera
Mr.Gul Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 MEGA TILT, 100$ på turkiet ska slå malta och sverige ska vinna... 2-2 mot malta någon som blir sugen på kebab? Gjorde samma 0 på kontot helt jävla fantastiskt att ingen bet kan gå in! Citera
Mr.Gul Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Gjorde samma 0 på kontot helt jävla fantastiskt att ingen bet kan gå in! Lägg match! Citera
brainslicer Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Lägg match! Felet är att du glömde.... Citera
Albert Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Zlatan och Kennedy hekt klart bäst. Svensson vill jag skita ut ur min röv. Citera
maxinhoe Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Kennedy övertygade fan rejält. Hur kan ni tilta över att Sverige inte vann? Det är inte så att vi mötte Grönlands damlag igår? Geeeeez Citera
Matteprof Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Kim Källström måste vara Sveriges mest överskattade spelare. Hur kan han ens få komma in i en match där det viktigaste är att vi inte ska förlora?!. Kim är en matchvinnare framåt men ett riktigt yrväder bakåt som kan tappa och slå bort bollarna som gör att motståndarna kontrar in ett mål. Givetvis strategiskt rätt att starta Svensson när vi inte får förlora. Smart spelat av Lars/Roland som fortsätter att ge Sverige ett utomordentligt bra kvalfacit Igår hade vi behövt mer stabilitet på mitten, typ Daniel Andersson som kan hålla i bollen och passa rätt. Linderoth och Svensson fick bara koncentrera sig på att bryta danskarnas uppspel och våra ytterbackar blev grundlurade gång på gång. De bröt en del men kunde aldrig göra något offensivt. Som tur är var kryss ett perfekt resultat med tanke på att Spanien tappade poäng och Nordirland torskade. Zlatan är Zlatan, Zlatan är ett nummer större än alla på plan, sjukt bra igår Citera
Recommended Posts