Jenki Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Kommer inte ihåg vad killen hade för tableimage, men jag hade iaf spelat semi-loose/aggressive. ***** Hand History for Game 411764554 ***** $100 NL Texas Hold'em - Thursday, Aug 16, 15:42:27 ET 2007 Table Anna Turbo 19 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 5 Seat 1: NINJAKID ( 43.29 ) Seat 2: thyra ( 319.22 ) Seat 3: RUSTOWSKI ( 100 ) Seat 4: Jpaa ( 112.05 ) Seat 5: karja ( 60.19 ) NINJAKID posts small blind [0.5]. thyra posts big blind [1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Jpaa [ Ah Ad ] Jpaa raises [4]. karja calls [4]. NINJAKID folds. thyra folds. RUSTOWSKI folds. ** Dealing Flop ** [ 5h, 6d, Kc ] Jpaa bets [10]. karja raises [20]. Jpaa is all-In. karja is all-In. ** Dealing Turn ** [ 3c ] ** Dealing River ** [ 8c ] Tror han att jag är tom eller värdebettar han ? kanske svårt för er att svara på men några tankar kring handen kan ni nog bidra med. //Jenki Citera
_zed_ Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Med så liten stack att spela för är det väl inte mycket att välja på - alltså in med smeten. Citera
Ängeln17 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Min erfarenhet på den här nivån är att Fi lika väl kan sitta med set/tvåpar/toppar eller rent av 99+ Det är omöjligt att veta om du inte har någon tidigare reads på Fi. Men iom att ni bägge är så grunda och att Fi efter reraisen bara har 36 kvar så är det inte mycket att hurra för. Jag hade definitivt ställt in där. Citera
Patfor Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Håller med föregående skrivare, inte alls omöjligt att han kan ha AK, KQ om du har en lös image. Ställ in! /Patfor Citera
skalle88 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Oavsett image så ska du antingen pusha eller få in degen på turn. Helst push iom OOP. Citera
jojje2k Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Gör vad som helst utom fold. Citera
Jenki Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 mjo jag synade och han satt på K5. händer mig ofta att jag sitter på överparet eller TPTK och förlorar mot 2par, triss osv, har svårt att släppa TPTK eller ett överpar. sedan vet man aldrig om miniraisar betyder en bra hand eller att han försöker komma undan med en billig bluff. Citera
skalle88 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 mjo jag synade och han satt på K5. händer mig ofta att jag sitter på överparet eller TPTK och förlorar mot 2par, triss osv, har svårt att släppa TPTK eller ett överpar. sedan vet man aldrig om miniraisar betyder en bra hand eller att han försöker komma undan med en billig bluff. eller ett "värdebet" Citera
Jenki Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 eller ett "värdebet" =) Citera
strater Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Håller med föregående skrivare, inte alls omöjligt att han kan ha AK, KQ om du har en lös image. Ställ in! /Patfor detta är bottom-end of hans hd? ^^ snarare så att han kan a9 eller 67 eller nåt likväl ... iaf så borde denna snarre flyttas till badbeat topic Citera
Dead-Inside Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Han blev inte utdragen? Pengarna åkte in med sämst hand? Sen att den andra killen är en idiot är ju något annat. Citera
batio Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Han blev inte utdragen? Pengarna åkte in med sämst hand? Sen att den andra killen är en idiot är ju något annat. lol Citera
Dead-Inside Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Vad lollar du om? Pengarna åkte in på flopp, killen hade två par K5 mot Heros AA. En badbeat är när man blir utdragen efter pengarna åkt in med betydligt bäst odds. Inte att man stoppar in pengarna och att den andra killen är en fiskig idiot. Citera
skalle88 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Vad lollar du om? Pengarna åkte in på flopp, killen hade två par K5 mot Heros AA. En badbeat är när man blir utdragen efter pengarna åkt in med betydligt bäst odds. Inte att man stoppar in pengarna och att den andra killen är en fiskig idiot. Tycker inte du också att det här är ganska orelevant? btw så ser jag i stort detta som ett badbeat/utdragning/vadduvill Citera
Dead-Inside Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 För analysen jo men nu svarade jag ju faktiskt på någons inlägg? Citera
Recommended Posts