Brage71 Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Någon som har Stats på mig och gärna kommentarer kring dessa. kriblix MENY/STATESTIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Någon som vet om "din mama" är vinnande på 7.5/15 - 10/20? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 någon som vet något om loool på svs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Top regs på FR 2.5/5 och 5/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 MENY/STATESTIK. Doooh, finns bara Meny/STATISTIK.. Kanske den du menar. Och den statistiken är helt ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 storgädda,uradonkey,tightguy dom ser man ofta på dom högsta PLO borden,nästan alltid me stoooora stackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Top regs på FR 2.5/5 och 5/10? 5/10 Är väl några som 7aces,Mastarn(upp till 25//50)Ricky76,rolf100 mfl mer lr mindre duktiga regs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 5/10 Är väl några som 7aces,Mastarn(upp till 25//50)Ricky76,rolf100 mfl mer lr mindre duktiga regs Mastarn och ricky är rätt duktiga. rolf100 är ultravek och superdålig, tror han är påväg att gula eftersom han börjat shortstacka. 7aces är helt ok, lite för abc då han alltid bettar 4bb pree, alla omslag är x3 och alltid bettar 2/3 pott på flopp och oftast pottar turn tom lr inte, oavsett vad som händer. Lite för lite variation helt enkelt och rätt kass att läsa FI. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Någon som vet om "din mama" är vinnande på 7.5/15 - 10/20? Jag tror det. Så sick att sånna nötfärsäljare kan gå bra Har dock ingen statestik på att han är vinnande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Drakeld, SweenyTodd, Burgendy, Mill@, Mackan28 och Jerico är top6 på 5/10 SH, diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Drakeld, SweenyTodd, Burgendy, Mill@, Mackan28 och Jerico är top6 på 5/10 SH, diskutera Tycker att HNIC slår sig in där också.. Riktigt tuff. Men annars har jag inga invändningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Jag tror det. Så sick att sånna nötfärsäljare kan gå bra Har dock ingen statestik på att han är vinnande Vore faktiskt löjligt om han slår de nivåerna.. Satt och lirade med han på 7.5/15 för några kvällar sedan och det var ju nästan tragiskt att se.. Killen betar inte en enda gång utan TPTK eller nötter.. Helt sanslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 dinmama är definitivt vinnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Drakeld, SweenyTodd, Burgendy, Mill@, Mackan28 och Jerico är top6 på 5/10 SH, diskutera Nu har jag inte mött honom på 5/10 men på 2,5/5 tyckte jag verkligen itne att Mackan28 var någon höjdare? Riktigt övertajt, klagade så fort man gjorde en korrekt implicit syn preflop osv osv. Men han kanske har förbättrat sitt spel eller haft dåliga dagar som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Har jag_vinner gått upp i nivå? Annars är given top6. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Mastarn och ricky är rätt duktiga. rolf100 är ultravek och superdålig, tror han är påväg att gula eftersom han börjat shortstacka. 7aces är helt ok, lite för abc då han alltid bettar 4bb pree, alla omslag är x3 och alltid bettar 2/3 pott på flopp och oftast pottar turn tom lr inte, oavsett vad som händer. Lite för lite variation helt enkelt och rätt kass att läsa FI. Blir det inte svårt att sätta honom på händer då? Särskilt när han spelar typ 16/8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Har jag_vinner gått upp i nivå? Annars är given top6. Har sett honom hoppa mkt i nivåer på slutet.. Ena dagen 25/50 andra 2.5/5 typ.. Vet inte hur jag ska tolka det, men han verkar inte vara "reg" på nivån längre iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 "Drakeld, SweenyTodd, Burgendy, Mill@, Mackan28 och Jerico är top6 på 5/10 SH" <-- nja inte vet jag. appropå dem där.. ärligt talat.. jag spelar mestadels 5-10 7-15 o så där. O enda av dem där jag inte gärna sitter mot (ni andra är säkert duktiga) är jerico.. inte för att du är bäst på nåt vis men du är inte värde helt enkelt.. andra spelare som inget är nåt större värde är väl typ mattzon o nick_lesson då han lira 5-10 (mestadels högre o lika tight) opteron är helt okey då han lirar oxå o säkert en hel massa fler som spelar bra.. appropå din_mama.. han lirar underligt o limpar mest hela tiden men han verkar ju vinna iaf. ah jo popoffer förresten verkar ha skärpt till sig o vinner säkert.. de flsesta som nämndes är rätt tighta o säkert duktiga o vinnande men inte precis några man inte gärna sitter mot.. bra mkt jobbigare med någon lag:igare människa.. o av dem som är jobbigare är väl nabbe o iamivar dem mer aggro samtidigt som balupaz oxå som alltid träffar o boavil är allmänt cp-aggro. Dessa undviker jag oftast att spela mot.. överlag så kan jag inte säga annat än de finns inge bättre site än ss o jag hoppas verkligen fiskarna fortsätter donera! skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 boavil är allmänt jättedålig. jag_vinner är en spewig aggrodonk(har jag fått för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Drakeld, SweenyTodd, Burgendy, Mill@, Mackan28 och Jerico är top6 på 5/10 SH, diskutera Tycker att HNIC slår sig in där också.. Riktigt tuff. Men annars har jag inga invändningar Öhhh 7 st i top 6????????? Nya mattematiken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Öhhh 7 st i top 6????????? Nya mattematiken eller? Kanske skulle sagt att han tar någon annans plats. Dock inte min, jag är given. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lojsan Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Nu har jag inte mött honom på 5/10 men på 2,5/5 tyckte jag verkligen itne att Mackan28 var någon höjdare? Riktigt övertajt, klagade så fort man gjorde en korrekt implicit syn preflop osv osv. Men han kanske har förbättrat sitt spel eller haft dåliga dagar som alla andra. Både ja och nej. Att jag gnällde som en liten fisk stämmer tyvärr och jag ber om ursäkt för det. Hade inte spelat poker så länge då och var helt enkelt jävligt muppig. Tajt? använde inte PT under 2,5/5-tiden, men jag vill minnas att jag dundrade på rätt friskt. Jag_vinner var bra, men jag har inte sett han på länge. Drakeld också duktig, spelar kanske med lite för mkt testosteron och ego, i alla fall mot mig. Jerico sjukt stabil, antagligen den enda jag inte orkar sitta ur poss på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Någon som har en åsikt om ÄtaKakan? Stångades en del mot honom idag, och han 3bettade konstant. Minns honom inte som så aggro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Jag tycker verkligen inte Popoffer är bra men man får definitivt ge honom creds för att han har lite game och bjuder till rätt fint till skillnad från alla andra tråknits. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Någon som har en åsikt om ÄtaKakan?Stångades en del mot honom idag, och han 3bettade konstant. Minns honom inte som så aggro. ÄtaKakan var helt klart jobbigast och därmed roligast att möta på 2.5/5. Ett evigt 3-bettande som gör att du tvingar tagga till ordentligt. Inspirerande. Jag gillar även hans nick mycket av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts