AAAKK574821 Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Haha Mr.Pitbull du måste vara miljonär? 2017 multimiljonär hahaha (eller en biljon) en biljon = 1 000 miljarder (jag spelar på 5-7 olika sidor samtidigit) 2017 pokerstars sunday biljon hahahaha Citera
gregcadillac Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 ett sätt att lura tighta spelare som bara spelare AK och bättre. (är att floppa AA77 med A7) och tror de sitter på bästa handen (de tänker - jag har bästa handen AA med bästa kickern K) bästa kickern hahaha oftas vinner 2par och triss Det här är det bästa jag läst på länge, mycket beaktansvärt. Citera
Eblinho Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 AK är känd för Walk Back To Huston (eller det var någon annan stad) en kille förlorade hela sin bankrulle med AK. AK är mest överspelade (spela AK som 23 är extrema fall) AK färg är TOPP 5 på rankinglistan (1-4 på listan AA KK QQ JJ) när man börjar lära sig spela AK bättre. (vinner man mer och förlorar mindre) det inte så kul att förlora med AK / 1 eller 2par med bordet (mot en färg eller stege pr turn rivern) Melodi: Helan går Citera
Matfrid Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 träffar man fyrtal på turn/rivern(flopspel turn river /inga all-ins före rivern) om det färg eller stege på bordet. tar man lätt deras stack i tureringar och cash games. det är kul att ta deras stack (när de har fått kåk) ojojoj, jag skrattar ihjäl mig Citera
Narkissoz Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Jag kan inte sluta skratta. Helt ärligt. Det går fan inte Citera
Pey Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Första lite rolig, obv troll nu Citera
bananuz Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Vilken tråd. En kille skriver om fyrtal på egensnickrad vers och resten garvar Citera
Nimzowich Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Hur förlorar man hela sin bankrulle på AK? quote: ett sätt att lura tighta spelare som bara spelare AK och bättre. (är att floppa AA77 med A7) och tror de sitter på bästa handen (de tänker - jag har bästa handen AA med bästa kickern K) bästa kickern hahaha oftas vinner 2par och triss ibland är jag seg och ibland dryg, men floppa AA77 med A7 ? Sluta ta min plats på PF:mrgreen: Citera
bossbaver Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 ... HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA SERIÖST? LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOOOL Citera
andand Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Första lite rolig, obv troll nu Troll eller inte - jag har inte sett någon annan som bokstavligt talat gör pokerteori till poesi! MrPitBulls inlägg är en njutning att läsa, oavsett vilken nytta man har av hans visdomsord. Citera
nils_anders Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 AK är en bra hand, ignorera en del som står i den här tråden. Både syna och 4betta är ett alternativ, i fullring så är även fold ett alternativ. Även i SH spel kan det uppstå situationer där man kan lägga för ett 3bet, men inte speciellt ofta. Speciellt OOP kan det ju vara skönt att 4betta. Citera
_zed_ Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Uj, vad jag är glad att jag hittade denna tråd idag när det var så himla tråkigt på jobbigt - oerhört roande! (även om en del tittar lite konstigt på en när man sitter och smågarvar framför datorn) Citera
Recommended Posts