alcogel Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Tjenare, knepig hand. Jag vet att jag kommer ta hem potten, det jag vill veta är hur ni skulle spela för att få bäst betalt? Preflop har jag inget intresse av att höra något om, finns inget argument för att jag ens gick med förutom gut feeling som funkade rätt bra den här gången. Ska jag slowplaya? Slå om? Jag slowplayar ALDRIG vanligtvis, men i det här fallet känns det som en bra idè. vad säger ni? Möjligt att han sitter på K8 eller liknanade. Har prickat 8:an och är skitskraj för esset, men jag har precis satt mig vid bordet. Har ingen info om Fi. Men min känsla är sån. Han kan ju också som är troligare ha A-9+ Hand P4-49065351-1106, startade 2007-09-01 23:35 (EDT) Bord 'Stockton': $1-$1 No-limit HE (Real) Plats 1: samu85 ($20,30 i marker) Plats 4: wision ($207,35 i marker) Plats 5: alcogel ($111,80 i marker) Plats 7: znicke ($22,90 i marker) Plats 9: speedynopea ($15,45 i marker) (på knappen) *** Blind bet-omgång *** : samu85 : Lägger mörk ($0,50) wision : Lägger mörk ($1) Gav till alcogel: 8s Gav till alcogel: Es *** Pre-flopp *** : alcogel : Synar ($1) znicke : Ligger speedynopea : Synar ($1) samu85 : Ligger wision : Satsar ($3) alcogel : Synar ($3) speedynopea : Synar ($3) *** Flopp *** : Eh 8h Er wision : Satsar ($10) alcogel???? Citera
kravmärkt Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 försök få han att tro att du vill stjäla potten... ge han bluffmöjligheter, om du har tur han han A edit:jag skulle reraisat gut feeling är en dålig orsak för att hitta synen Citera
don_sebbe Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Syna bara du har position och kan maximera din vinst på turn och river. Har han ett A åker pengarna in endå. Ge han bluffmöjligheter. Citera
fcmange Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 försök få han att tro att du vill stjäla potten... ge han bluffmöjligheter, om du har tur han han A edit:jag skulle reraisat en raise mot två spelare med sånn action kommer knappast tolkas som ett stealförsök Citera
fcmange Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 håller med don sebbe syna bara då det finns en liten chans att speedynopea är villig att spela vidare med sin hand också.. Citera
Dead-Inside Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Syna eftersom du bara kan bli slagen av A som träffar högre på bordet. Vi vill ha maxvärde här. Syna, beroende på kort på turn, syn eller raise, och sen raise def. på river för att få in max deg. EDIT: Plats 9: speedynopea ($15,45 i marker) (på knappen) ?????????????????????????????????????????????????????????????????? Han har lagt allt utom $2,45? Är det så så förstår jag inte tråden över huvud taget. Han är forced to call en raise direkt med så lite kvar, men jag skulle nog syna och låta han stoppa in resten på turn. Citera
fcmange Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 EDIT: Plats 9: speedynopea ($15,45 i marker) (på knappen) ?????????????????????????????????????????????????????????????????? Han har lagt allt utom $2,45? nej han har bara commitat $3 Citera
Dead-Inside Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 nej han har bara commitat $3 Läste fel FI, kollade nu Nevermind, resten av min förra post gäller Citera
Recommended Posts