boban1337 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Tjena följande hand utspelade sig på CC i stockholm ett tag sen. Nivån är NL 20-20. Jag har spelat hyffsat aggresivt och lyckats bygga upp en ganska bra stack. Har inte så bra koll på FI då han är ganska ny vid bordet och knappt spelat två varv, men om jag skulle skjuta från höften så verkar han vara tight semi-agressvie Jag(5200:-) AKos utg+3 är first in och säger 100kr fold till alla utom BB(2500:-) som synar. Flop: Ks 4d 7d BB: check Jag: Bet 200:- BB: syn Turn: Ks 4d 7d 3c BB: check Jag: Bet 540:- BB: syn River: Ks 4d 7d 3c 9d BB: Bet 1000:- Jag: ??? klonken eller stenbluffen på fi? vad gör man här? Citera
Frenter Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 klonk vad annars bettar han sådär? Citera
emilio_15 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 lol. Vad är så lol? Folk tror alltid man är så tom om man checkar turn, får alltid syn av helt sjuka händer på river. Citera
mgps Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 för övrigt synar fi 540 på turn så han går ju ändå minus på sitt spel om du synar. men både färg-och stegdrag satt och spelare på den nivån lär ju knappast göra om KT/KJ till en bluff. Citera
mgps Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Vad är så lol?Folk tror alltid man är så sjukt tom om man checkar turn, får alltid syn av helt sjuka händer på river. ja på en torrare flop är det jättestandard att checka turn men när färgdraget ligger där så betta. Citera
ManOuchi Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Folda handen luktar färg lång väg Citera
Tottyville Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 JÄTTEfold. Alla möjliga drag satt och du sitter med TPTK mot en fi som synat dina raises på varje gata och nu betar rakt in i dig på river. Bluffar fi i det här läget eller gör om en kung till en bluff så bör du får hans pengar inom en väldigt snar framtid. Easy fold. Citera
sheaksheak Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 jag säger oxå JÄTTEFOLD,, känns som typisk CCfisk som dragit in trops allt Citera
boban1337 Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Tack för alla tankar och svar. Jag stekte ett tag innan jag folda och fi visade upp KTos för par i kungar... Citera
Recommended Posts