-PK- Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 Tack för alla lyckönskningar förresten:-) GG Skaru spela nå mer events där nere? När var WPT btw? Det enda som är kvar nu är en WPT-satellit men den blir så klart inte aktuell eftersom jag är inkvalad, blir Barcelona-Bilbao istället. WPT börjar den 11 oktober. När kommer du till Thailand? Hehe, time will tell. omfg du veet hur avis jag blir nu , vilka fiskar följer med på matchen? blir det som sist då pajn o gänget lämnar med 20 min kvar Haha, förstår att du blir det, synd att du inte är här, hade varit riktigt kul. Nee, dunderfiskarna från senast kommer inte med, denna gång blir det jag, mrdawwe, Watoz och sedan Mariani från PF. Skickar lite bilder till dig sen:-) Är det du som spelat med dawwes konto senaste dagarna? Nope, förstår inte riktigt varför så många tror det. Jag spelar aldrig 8 bord 5/10, jag har inte 45/36 i stats och jag har inte helt sjuka swings:-P Det är Dawwe som spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Nope, förstår inte riktigt varför så många tror det. Jag spelar aldrig 8 bord 5/10, jag har inte 45/36 i stats och jag har inte helt sjuka swings:-P Det är Dawwe som spelat. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 Då var första sessionen i September avklarad. Gick inte något vidare och jag slutade back $987. Gjorde några halvkassa spel vilket kostade en del. Känner iofs att jag sällan har flyt när potterna blir stora, hoppas det kan vända snart. 2/9 $987 $987 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 Igår kom jag hem från Barcelona. Ganska skönt faktiskt:-) Har inte orkat grinda något efter att jag kommit hem, har dels varit trött och dels har jag varit tvungen att fixa i lägenheten litegrann. Det enda jag gjort i pokerväg är att kikat igenom mitt spel i PT och försökt hitta några luckor. Ska inte gå in på detaljer men ska försöka justera ett par saker. Funderar på att ta en kort session nu innan jag ska iväg och handla lite grejer, är lite sugen på att spela eftersom jag vill plussa denna månad, började ju inte något vidare8-) Later.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 Fortfarande inte grindat något sedan hemkomsten från Barcelona. Anledningen är att jag inte fått internet i nya lägenheten än och jag bor tydligen så pass avsides att mitt mobila internet disconnectar typ varje minut:-) Sitter nu hemma hos mrdawwe så jag ska få grinda några minuter ikväll. Är även snack om livepoker med lite annat Norrköpingsfolk, vet inte om jag är så jättesugen men man får väl ställa upp. Hoppas man hinner med en del spel online iaf. Har också hunnit med att fila lite mer på mitt spel och ska testa lite nytt idag8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Hoppas man hinner med en del spel online iaf. finns det hjärterum finns det stjärterum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 Allright, efter ett par dagars analys av spelet så var det dags för ytterligare en session för att se om det hade gett något resultat:-) Som ni vet är det 2/4 som gäller och jag valde att 6-tabla. Som vanligt så började jag bra för att sedan förlora alla stora potter, bomma alla drag etc etc så jag föll ner till runt $1300-1400 back typ. Valde att inte ge upp och lyckades till slut efter att haft lite mer flyt än tidigare vända och slutade till slut + strax över $1200. Sköööönt! Blir nog bara turneringar om det blir något mer spel idag så jag redovisar totalresultatet så här långt under månaden, bara två sessioner spelade såhär långt:-( 2/9 $984 5/9 $1229 $245 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Ja du tog mig iallfall.....fyrtalet va ju gutt för dig ..... Men droig ut likadant för nån dag sen....aldrig får man va glad==) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 Ja du tog mig iallfall.....fyrtalet va ju gutt för dig ..... Men droig ut likadant för nån dag sen....aldrig får man va glad==) Hade du verkligen TT på riktigt, isf är det ju enbart sjukt:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 ** Game ID 1595342851 starting - 2007-09-05 19:29:18 ** Iocundus [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money - Punkrock_kid sitting in seat 1 with $372.65 - trandeberg sitting in seat 2 with $447.50 - O_X_E_N sitting in seat 3 with $860.20 - akropolis1 sitting in seat 4 with $213.70 - acidboy sitting in seat 5 with $394.00 [Dealer] - _alle sitting in seat 6 with $382.00 _alle posted the small blind - $2.00 Punkrock_kid posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to O_X_E_N: , trandeberg folded O_X_E_N raised - $16.00 akropolis1 folded acidboy folded _alle folded Punkrock_kid raised - $52.00 O_X_E_N called - $52.00 ** Dealing the flop: , , Punkrock_kid checked O_X_E_N bet - $64.00 Punkrock_kid went all-in - $324.65 O_X_E_N called - $324.65 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Punkrock_kid shows: , O_X_E_N mucks: , Punkrock_kid wins $752.30 from the main pot End of game 1595342851 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Mest otur i världen? HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST HAN SÄGERRRRRRRRT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Mest otur i världen? HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST HAN SÄGERRRRRRRRT han hade ju inte ens fullt inköp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Ja du tog mig iallfall.....fyrtalet va ju gutt för dig ..... Men droig ut likadant för nån dag sen....aldrig får man va glad==) Japp ditt äckel . Ska det finnas nån rättvisa ska väl jag få dra in ett fyrtal mot ett högre set då. wrIen sitting in seat 1 with $445.59 - O_X_E_N sitting in seat 2 with $808.50 - shootem sitting in seat 4 with $711.42 - hassearo228 sitting in seat 5 with $963.08 [Dealer] - SonOfSven sitting in seat 6 with $44.00 SonOfSven posted the small blind - $2.00 wrIen posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to wrIen: , O_X_E_N raised - $16.00 shootem folded hassearo228 folded SonOfSven folded wrIen raised - $52.00 O_X_E_N called - $52.00 ** Dealing the flop: , , wrIen bet - $72.00 O_X_E_N went all-in - $756.50 wrIen went all-in - $325.59 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: wrIen shows: , O_X_E_N shows: , O_X_E_N wins $898.18 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 ** Game ID 1595342851 starting - 2007-09-05 19:29:18** Iocundus [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money - Punkrock_kid sitting in seat 1 with $372.65 - trandeberg sitting in seat 2 with $447.50 - O_X_E_N sitting in seat 3 with $860.20 - akropolis1 sitting in seat 4 with $213.70 - acidboy sitting in seat 5 with $394.00 [Dealer] - _alle sitting in seat 6 with $382.00 _alle posted the small blind - $2.00 Punkrock_kid posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to O_X_E_N: , trandeberg folded O_X_E_N raised - $16.00 akropolis1 folded acidboy folded _alle folded Punkrock_kid raised - $52.00 O_X_E_N called - $52.00 ** Dealing the flop: , , Punkrock_kid checked O_X_E_N bet - $64.00 Punkrock_kid went all-in - $324.65 O_X_E_N called - $324.65 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Punkrock_kid shows: , O_X_E_N mucks: , Punkrock_kid wins $752.30 from the main pot End of game 1595342851 Nu förstår jag vad rigg betyder UL man:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Mest otur i världen? HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST HAN SÄGERRRRRRRRT Gretko snackar, som är favoriserad av alla Bestpokers ansvariga, som kan sätta sig på 25/50 utan att egentligen ha edge och endå plussa rakt ut, enbart för att han har "Long Live Markoolio" tatuerat på armen, skrämmande är ordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Men Rille min va ju skillz=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Fanfanfanfnafanafnnfanfnananfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 FANFANFANFNAFANAFNNFANFNANANFAN Det bara haglar utdragningar i stora potter:cry: Ska det någonsin ta slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 otur med JT där m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 otur med JT där m8 Mot MEGASTEAM? mm, så standard, den var ändå mild i jämförelse med allt annat:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Mot MEGASTEAM? mm, så standard, den var ändå mild i jämförelse med allt annat:-( =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 FANFANFANFNAFANAFNNFANFNANANFAN Det bara haglar utdragningar i stora potter:cry: Ska det någonsin ta slut? tyvärr inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Suger megasteam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Suger megasteam? Det är 5 pers på det kontot, han som spelar nu verkar helt okej iaf, träffar också sick bra mot mig:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts