AnteSvante Postad 19 December , 2007 Rapport Share Postad 19 December , 2007 Congrats!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Snyggt jobbat - grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Bra jobbat med körkortet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2007 ZatAoMMITS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2007 Zen and the Art of Motorcycle Maintanaince är en jättebra bok. Poker är smärtsamt just nu. Jag blir påverkad av resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2007 ...annars är det ju rätt skönt att backa då det känns så mycket skönare sen då man börjar plusssa igen... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teddybear Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 dålig uppdatering här tycker jag! skärpning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 aaa vad har hänt här, downswing???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Han är i Sydafrika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Lagt ner DB-verksamheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Hur går det med miljonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babyboi Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 GUL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 GUL? han klättrar uppåt mot nya höjder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wallstreet86 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Du har för vana att spela 250BB potter i limpade potter med TP no kicker? Känns....kallt... Vad är det i handen som är kallt egentligen? Sätter du killen på draget som han nu hade så är det all in hela dagen. Detta kräver ju ofc väldigt bra read på killen villket jag hoppas låg bakom beslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wallstreet86 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 En allmän fråga till ni som spelar på SvS; Hur bra/dåliga är de på de olika nivåerna egentligen mot de mer traditionella "dollarsidorna"? Vilka dollarblinds motsvarar t ex 5/10kr i motstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 ingen större skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 ingen större skillnad Haha, snygg bluff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Haha, snygg bluff precis vad jag tänkte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Här var det action ^^ Backade som sagt i december, sen var jag i sydafrika nästan hela januari och slutade på 0 efter rätt få händer. Har väl huvudsakligen psyket att jobba på men försöker också bli bra rent spelmässigt/teoretiskt. Har rätt stort glapp mellan när jag spelar bra (då jag tror jag kan slå ungefär alla nivåer på svs) och när jag spelar dåligt (BE-fisk på 5/10). Är på nytt ATH igen iallafall nu och kör 2k händer 5dar/vecka,(minst hälften på svs) teori, videor samt ca 10-15h klättring/vecka. Nu blir det lite nattgrind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Här var det action ^^ Backade som sagt i december, sen var jag i sydafrika nästan hela januari och slutade på 0 efter rätt få händer. Har väl huvudsakligen psyket att jobba på men försöker också bli bra rent spelmässigt/teoretiskt. Har rätt stort glapp mellan när jag spelar bra (då jag tror jag kan slå ungefär alla nivåer på svs) och när jag spelar dåligt (BE-fisk på 5/10). Är på nytt ATH igen iallafall nu och kör 2k händer 5dar/vecka,(minst hälften på svs) teori, videor samt ca 10-15h klättring/vecka. Nu blir det lite nattgrind. Tycker det låter bra, vi ses på 25/50 snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Tycker det låter bra, vi ses på 2.5/5 snart. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 FYP hahahah jag älskar dig kosmo, du förgyller verkligen det här forumet´. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 hahahah jag älskar dig kosmo, du förgyller verkligen det här forumet´. Äsch det var väl inget, jag gör ju bara mitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts