Gå till innehåll

[ ] Ett år en miljon (sammanfattning at the end)


Opteron

Recommended Posts

  • Svars 808
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Du har för vana att spela 250BB potter i limpade potter med TP no kicker? Känns....kallt...

 

Vad är det i handen som är kallt egentligen? Sätter du killen på draget som han nu hade så är det all in hela dagen. Detta kräver ju ofc väldigt bra read på killen villket jag hoppas låg bakom beslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här var det action ^^

 

Backade som sagt i december, sen var jag i sydafrika nästan hela januari och slutade på 0 efter rätt få händer.

 

Har väl huvudsakligen psyket att jobba på men försöker också bli bra rent spelmässigt/teoretiskt.

 

Har rätt stort glapp mellan när jag spelar bra (då jag tror jag kan slå ungefär alla nivåer på svs) och när jag spelar dåligt (BE-fisk på 5/10).

 

 

Är på nytt ATH igen iallafall nu och kör 2k händer 5dar/vecka,(minst hälften på svs) teori, videor samt ca 10-15h klättring/vecka.

 

Nu blir det lite nattgrind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här var det action ^^

 

Backade som sagt i december, sen var jag i sydafrika nästan hela januari och slutade på 0 efter rätt få händer.

 

Har väl huvudsakligen psyket att jobba på men försöker också bli bra rent spelmässigt/teoretiskt.

 

Har rätt stort glapp mellan när jag spelar bra (då jag tror jag kan slå ungefär alla nivåer på svs) och när jag spelar dåligt (BE-fisk på 5/10).

 

 

Är på nytt ATH igen iallafall nu och kör 2k händer 5dar/vecka,(minst hälften på svs) teori, videor samt ca 10-15h klättring/vecka.

 

Nu blir det lite nattgrind.

 

 

Tycker det låter bra, vi ses på 25/50 snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...