13_Outs Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Betar pre med 99. Standard enligt mig. Betar pÄ flop dÄ jag inte tror mig vara slagen men fÄr syn. Synen pÄ flop ger ju inte sÄ mycket info utom att han inte lÀr ha AT utan antingen synade med en bra hand eller tomt med AK tex dock borde han höjt AK pre. Betar iaf igen ungefÀr standard dÄ turn kortet inte förÀndrade speciellt mycket. FÄr syn igen och jag checkar nu river i hopp om att fÄ handen nercheckad dÄ han inte höjt eller nÄgot under handen. FÄr en Pottbet pÄ river mot mig. Jag anser mig antingen totalt utbluffad eller jÀvligt slagen. Triss vore ju iaf inte otroligt. Jag kastar iaf i tron om att jag för sÀllan leder. RÀtt eller fel? Andra synpunkter?  PokerStars No-Limit Hold'em, $0.50 BB (7 handed) Hand History converter, Courtesy of PokerZion.com  UTG ($10) MP1 ($81.90) Hero ($45) CO ($22.45) Button ($69) SB ($78.05) BB ($35.50)  Preflop: Hero is MP2 with 9s, 9c. CO posts a blind of $0.75. 2 folds, Hero raises to $2, 1 fold, Button calls $2, 2 folds.  Flop: ($5.50) 4s, Td, 3d (2 players) Hero bets $3.5, Button calls $3.50.  Turn: ($12.50) 5s (2 players) Hero bets $7, Button calls $7.  River: ($26.50) 3h (2 players) Hero checks, Button bets $25, Hero folds.  Final Pot: $51.50  Edit: Inga stats btw! Citera
Dead-Inside Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Ser ut som solklart spel i mina ögon.  PÄ river sitter ju bÄde hÄlstege, stege och triss samt ev. lÄngsökt kÄk med ett set.  Tror du gör rÀtt i kast dÄ du leder för sÀllan. Du Àr ju slagen av 10X och eftersom vi inte vet hans hand kan vi inte raisa av frÄn en dÄlig 10a och de Àr vÀl framförallt ett riktigt EV- spel att försöka.  WP imo. Citera
decoy Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 RÀtt folda. Som jag ser det vore check-fold pÄ turn tÀnkbart. Med tanke pÄ bordets utseende och Fi:s floppsyn. Vad har han som du kan slÄ? LÀgre PP? Tror vÀl inte det. Citera
strater Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 RÀtt folda. Som jag ser det vore check-fold pÄ turn tÀnkbart. Med tanke pÄ bordets utseende och Fi:s floppsyn. Vad har han som du kan slÄ? LÀgre PP? Tror vÀl inte det.  bustat fÀrgdrag... betta mer turn iaf alternativt c-f/c-c vÀgen ner Citera
Dead-Inside Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 syn  Om de var en högre nivÄ kanske, dÀr detta vore mindre pengar stackmÀssigt men nu pratar vi 50% stack. Citera
Recommended Posts