mrghost Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 När jag registrerade mitt konto på neteller så var jag så dum att jag valde EUR. NU vill jag ändra det till USD eftersom det är den enda valutan jag spelar i. Därmed undrar jag då hur man går tillväga för att få de bytt?? Citera
Frenter Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 gjorde samma misstag. Ringde upp de och de sa att jag fick stänga ner konto och sedan öppna ett nytt. Tyvärr måste du troligtvis göra desamma Citera
Cyntax Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Ja så är det. Jag gjorde samma fel också för några år sedan. Be dom stänga ditt Eurokonto och för att du ska öppna ett nytt i $$$. Skapa inte ett nytt utan att först stänga det gamla. Citera
mr_telefon Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 får inga svar, så testar här Har problem att räkna ut mitt IBAN nummer. Använder swedbank, och när jag trycker på "räkna ut" knappen på internetbanken, får jag upp meddelandet: "A Java class on this page is not safe. Your current security settings prohibit running unsafe controls on this page. As a result, this page may not display as intended." Finns det nåt annat sätt att räkna ut det på? Eller kan någon snäll själ räkna ut mitt IBAN nummer om kontonummer skickas i PM? Citera
Memory Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 får inga svar, så testar här Har problem att räkna ut mitt IBAN nummer. Använder swedbank, och när jag trycker på "räkna ut" knappen på internetbanken, får jag upp meddelandet: "A Java class on this page is not safe. Your current security settings prohibit running unsafe controls on this page. As a result, this page may not display as intended." Finns det nåt annat sätt att räkna ut det på? Eller kan någon snäll själ räkna ut mitt IBAN nummer om kontonummer skickas i PM? Har för mig att det brukar stå på kontoutdragen du får hemskickade(dock inte 100% säker), annars är det bara gå in på banken och fråga om det. Citera
brainslicer Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Har för mig att det brukar stå på kontoutdragen du får hemskickade(dock inte 100% säker), annars är det bara gå in på banken och fråga om det. Iaf på mina kontotutdrag står IBAN, även inne på internetbanken står IBAN under kontoinformation.. Edit: inte swedbank då... men inte kan väl swedbank ha kunderna att räkna ut det själva inte? Citera
Recommended Posts