Jimbolito Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Kan dom göra något åt saken om man ignorerar det hela? Känns konstigt. Men men, 1500 bux bara, in och skotta.. Citera
Ängeln17 Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Ignorera är nog inte det bästa sättet. Är inte säker men har för mig det finns nån form av samarbete mellan DK och SE när det gäller skattefrågor med repektives medborgare. Jag skulle nog kontakta dem och höra vad det är och sedan kanske få möjlighet att bestrida kravet. BTW; Är väl inget som berör dig. Du blev väl lynchad inatt Citera
Hakflem Postad 31 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Ja fan, alla ska tydligen lyncha stackars oskyldiga mig nuförtiden. Extra sjukt är att de vill ha pengarna inom 8 dar och att de inte ens skickar med något underlag. Jaja, får väl lyfta telefonen og snakke lidt dansk igen då. Citera
Randall_Flagg Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Restskatt från ulandet 2005 Nu är du lite väl hård mot Danmark tycker jag Tror du ska kolla upp hur det ligger till med sammarbetet mellan Sverige och Danmark i såna här frågor innan du dissar det. Låter sannolikt att de två länderna sammarbetar när det gäller såna här ärenden. Vi är ju relativt tajta med dem och har väldigt mycket utbyte av arbetskraft och boende etc. GL Citera
Ängeln17 Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Ja fan, alla ska tydligen lyncha stackars oskyldiga mig nuförtiden. Extra sjukt är att de vill ha pengarna inom 8 dar och att de inte ens skickar med något underlag. Jaja, får väl lyfta telefonen og snakke lidt dansk igen då. GL Citera
Snabelguy Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Samarbetet mellan Sverige och Danmark när det gäller skattefrågor är inte nån höjdare. Speciellt inte med tanke på att många svenskar arbetar i danmark och tvärtom. Det har varit ett bekymmer länge och man har fört diskussioner om det ett bra tag men inte lyckats komma fram till nån bra lösning. Senast jag läste om det så ska det iofs vara på gång en bättre lösning nu, men tror inte att det är nåt som du kan räkna med än på ett tag. Citera
Jennez Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Lol! Var bara glad att du inte jobbar i England. Den byråkratin är inte att leka med. Nu hade jag tur som fick tillbaka på skatten därifrån men hade jag behövt betala in hade bara inbetalningen kostat 400 spänn. Citera
Recommended Posts