calloway Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Denna funktion verkar borttagen på nya primaklienterna eller är jag trög?Det närmsta jag kunde hitta var "add buddy" men då måste mottagaren(fisken) godkänna att hamna på listan. Märkte förresten att två snubbar vill adda mig som buddies...är jag då deras fisk de vill kunna hitta lätt eller vad har man för nytta av buddyfunktionen annars? Citera
MR_Jimmy Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Den är borta... har klagat hos min site på detta. Sen är det nya systemet helt galet bra om nu inte fisken hade varit tvungen att acceptera inviten. Som det är nu är det mer eller mindre värdelöst. Citera
Bozzzo Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Klicka på "Change Lobby" tills du kommer till den där det finns en länk (ungefär i mitten) som heter Show Advanced. Klicka på den och du får fram en sökruta. Sedan är det bara att söka som innan. Citera
MR_Jimmy Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 haha what!? Tack för infon! Citera
calloway Postad 30 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Tack som fan bozzo:-P Citera
Dj_Goebbel Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Finns baske mig inte hos Betway. Citera
Recommended Posts