Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Någon som har börjat fundera över V75 på lördag eller? isf nåra tips som ni vill dela?

Mina hästar jag har inför V75. Skiter i att skriva de största favoriter bara spelvärda hästar mest.

V75-1 Ingen ännu

V75-2 9 Bimbo Rigas

V75-3 Vet hur stark Digger Crown är från ledning men kan inte bortse 8 Fama Currit insatser de senaste loppen. Sen Colombian Necktie nr 7 förra veckan var också grym

V75-4 Simb Laika?

V75-5 1 Some Gold. Seger maskinen 10 Elton Silvio är med men om man vill åt miljonerna måste man bortse de stora favoriterna

V75-6 Kan 2 Real Desire göra det igen? ungäfer samma läge som förra gången han gjorde det. 1 Highlite Survivor. 12 Prestige med fart i loppet

V75-7 10 Speeden har haft det kämpigt på sistonde men snart börjar han vinna. 4 Ian Rush

Postad
Går det att ha förväntad vinst på V75 eller spelar alla för att de är skoj och de hoppas på positiv varians?

Jag har ingen förväntad vinst iaf. Jag hoppas på megaklonken när det är massa miljoner. Vet folk som lever på att spela på hästar men inte kanske speciellt V75