Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Såg att den bonusen var förlängd till 1 september.

Ja tänkte nu sätta in en slant på everest att lira med, så jag undrar om jag ändå har 60 dagar på mig att cleara, eller hur funkar det?

Postad

Satte nyss in pengar för att kunna spela denna bonus men hade tydligen ett gammalt acc där sen tidigare. Har inte satt in pengar tidigare och använde länken som fanns i den andra tråden. När jag sedan skriver in koden SweCash150 så står det att jag inte är berättigad den bonusen. Varför?

Postad

Everest Poker erbjuder alla nya spelare som registrerar sig via Pokerforum.nu en cash-bonus på 150 dollar. Bonusen betalas ut i en klumpsumma när du har tjänat in 1500 Summit Points. Du kan läsa mer om Everest Pokers Summit Points på http://www.everestpoker.com/sv/promo/summit.html

1. Ladda ner Everest Poker via en länk här på Pokerforum.nu

2. Skapa ett konto

3. På ditt spelarkonto anger du bonuskoden SweCash150

4. Bonusen aktiveras så snart du har gjort en insättning.

5. Observera! Det är alltså ingen matchningsbonus. Du kan sätta in t ex $10 och sedan spela in hela bonusen.

6. Cash-bonusen gäller utöver den ordinarie välkomstbonusen på 100 dollar som spelas in först. Sammanlagt bonus är alltså 250 dollar.

Om du har frågor som rör ditt konto ber vi att du kontaktar oss via PM eller via Spelarsupporten.

Postad

Everest Poker erbjuder fr o m lördagen den 1 september en ny bonus till alla nya spelare som reggar ett Everest-konto via en länk här på Pokerforum.nu. (Klicka på bannern överst på den här sidan, eller på den mindre bannern på forumets startsida.)

Bonuskod: swecash200

Bonuskoden ger 200 dollar i kontanter efter intjänade 2.000 Summit Points. Bonusen betalas ut i en klumpsumma. Alla spelare får först den ordinarie välkomstbonusen på 100 dollar. Total bonus för nya spelare är därmed 300 dollar. Och - det är alltså ingen matchningsbonus! Det går alldeles utmärkt att sätta in 10 dollar och sedan spela ihop en bankrulle och utmed resans gång tjäna in 300 dollar i bonus!

Bonusen gäller fram till 31 december. Oavsett när du anger koden så har du alltid 60 dagar på dig att tjäna in cash-bonusen.