Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Brukar mest spela på Pokerstars på låga nivåer och det är väl synd att säga att de är bra där men så spela jag på Party idag(runt 8 tiden) och fick se helt vansinniga spel.

Bla var det en som bluffa bort hela sin stack på 2000 efter att ha lagt ut 7% av sin stack preflop o missat. Snubben som synade hade missat floppen med AK. AK vann med hig kort.

Sen är det en snubbe som synar en stor AI på turn med hålstege+1överkort. Potten va rätt liten innan turn oxå.

RR AI preflop med skit när han hade 18BB såg man oxå.

Och allt på en enda sng.

Vart finns de sämsta sng spelarna? Och är det någon som kan verifiera om de är så kasas på party?

Postad

Party är i särklass sämst. De har ingen officiell rakeback + att de gjort sig av med alla amerikaner, så det verkar vara väldigt få regulars.

Jag såg limps och minraises ända uppe på 215 dollarsnivån, vilkt är helt makalöst. Limpa bort halva stacken på bubblan och vika sig.

Postad

Det finns dåliga SnG-spelare överallt och på nästan alla nivåer. Om du gillar att spela på Party och anser dig ha lätt att vinna där så fortsätt med det.

Jag har då sett många riskera hela stacken preflop med mellanpar på alla siter jag spelat.

Om jag måste nämna en site som utmärker sig så är det nog gamla Paradis Poker. Där var det en långsam struktur och folk blev fort rastlösa verkade det som, eftersom det oftast åkte 3-4 personer på de två första nivåerna.