bossbaver Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 00/30.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 28 augusti 2007 23:48:06 Sej Snabbis (Vanlig /Turnering ) Plats 1: Cash4me (980.00) Plats 3: kung_moffe (970.00) Plats 4: HERO (1910.00) Plats 5: guldhusse (930.00) Plats 6: BoboTuff (1760.00) Plats 8: Baxuma (890.00) Plats 9: jussi65 (1560.00) Plats 10: Rular Rune (1000.00) Baxuma lägg LM 15.00 jussi65 lägg SM 30.00 ** Giv ** Cash4me [N/A, N/A] kung_moffe [N/A, N/A] HERO [10k, Knk] guldhusse [N/A, N/A] BoboTuff [N/A, N/A] Baxuma [N/A, N/A] jussi65 [N/A, N/A] Rular Rune [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Rular Rune Lägg Cash4me Lägg kung_moffe Höj till 60.00 HERO Syna 60.00 guldhusse Lägg BoboTuff Lägg Baxuma Lägg jussi65 Syna 60.00 *** Flop(Board): *** : [Kns, Knr, Es] *** Bet Runda 2 *** jussi65 Passa kung_moffe Satsa 60.00 HERO Höj till 180.00 jussi65 Lägg kung_moffe Syna 180.00 *** Turn(Board): *** : [Kns, Knr, Es, Ek] *** Bet Runda 3 *** kung_moffe Passa HERO Passa *** River(Board): *** : [Kns, Knr, Es, Ek, 4k] *** Bet Runda 4 *** kung_moffe All-in 730.00 HERO: "Enkel" fold? Citera
bossbaver Postad 31 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2007 bumpeliskumpbump aka tilt på Citera
Gäst Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Fold pf. Höj mer på floppen. Fold river. Citera
jog76 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Dett är en otroligt svår hand att lägga. Jag tror att han sitter med ett A på näven. Raisen pre, synen på ditt omslag på floppen samt checken på turn tyder på det. Sedan försöker han nog trappa på river, dvs han ställer för att det ska se ut som om han missat. Så jag hade nog svurit en stund för att sedan folda. Citera
Cyntax Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Någon mer som hatar SvSpels handhistorik? Omöjlig att läsa. Ska inte HH'n konverteras automatiskt så man se kortsymbolerna? Nåja, handen. Jag håller med Conspiracy i hans förslag. Förresten. Hur mycket ska han höja på floppen då? Citera
Gäst Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Någon mer som hatar SvSpels handhistorik? Omöjlig att läsa. Ska inte HH'n konverteras automatiskt så man se kortsymbolerna? Nåja, handen. Jag håller med Conspiracy i hans förslag. Förresten. Hur mycket ska han höja på floppen då? Jag läste HHn lite fel, tyckte Hero miniraisade men så var det ju inte. Aja, jag höjer nog upp till 225 eller nåt. Citera
mgps Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Dett är en otroligt svår hand att lägga. Jag tror att han sitter med ett A på näven. Raisen pre, synen på ditt omslag på floppen samt checken på turn tyder på det. Sedan försöker han nog trappa på river, dvs han ställer för att det ska se ut som om han missat. Så jag hade nog svurit en stund för att sedan folda. svårlagd är den väl knappast. Citera
Maruzi Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 men man vill endå ha med honom, om fi har A här så vill man ju inte jaga bort honom utan man vill ha med honom sen om ett A nu skulle komma, 2 outaare så är det väl bara att släppa handen alternativt syna och vara glad Citera
eurythmech Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 wtf fold alla gator eller ja...inte flop, men den ser man ju inte Citera
Raxa Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 så det ä såna som du som spelar sånt Citera
jog76 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 svårlagd är den väl knappast. Normalt sett är denna kåk svårlagd då många hyfsade spelare gärna försöker hitta den rätta storleken på betten för att få motständare att syna. Man vill inte gärna lägga en så bra hand. Men här blir iofs beslutet lättare i och med att motståndaren går all in. Så här kan jag hålla med om att beslutet blev enklare än vanligt. Men normalt är det inte så enkelt. Citera
eurythmech Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Normalt sett är denna kåk svårlagd då många hyfsade spelare gärna försöker hitta den rätta storleken på betten för att få motständare att syna. Man vill inte gärna lägga en så bra hand. Men här blir iofs beslutet lättare i och med att motståndaren går all in. Så här kan jag hålla med om att beslutet blev enklare än vanligt. Men normalt är det inte så enkelt. Okej...jo, det är det. Citera
Recommended Posts