DoctorNorth Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Jag bör inte vara ensam om att inte komma in på klienten va? Nån här inne som kan berätta när det ljusnar, eller man ska ta sin kvälls-lur nu kanske=) Tack för hjälp.. Citera
Rekyl Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Antar att det är Paradis poker du syftar på.... Jag har försökt i en timme nu och det är helt omöjligt att ta sig in! Även på mitt sportingbet konto är det nit.. Hela datorn hänger sig.. Citera
Ripperkof Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Dom är ju så bra. Tycker fortfarande Icon är det bästa som gjorts. Citera
DoctorNorth Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Någon mer än jag som även har problem att logga in idag onsdag?? Eller någon som kan bekräfta att de inte har problem att komma in! TackTack Citera
_slipknot1_ Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 inga problem idag dock var det omöjligt igår fram till 23 lr något sådant. Citera
DoctorNorth Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Okej, märkligt, för precis fått bekräftat från support att de har tekniska problem.. Vore schysst om nån från support kunde uppdatera om läget här.. Citera
ParadiseOscar Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Det stämmer, som DoctorNorth skriver, att vi har tekniska problem för tillfället. Just nu vet vi inte heller när det kan tänkas vara åtgärdat. Ni som tänkt logga in och spela, men mötts av ett felmeddelande; skicka ett mail till kundtjanst@sportingbet.com så fixar vi en liten kompensation. Mvh ParadiseOscar Citera
ParadiseOscar Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Nu är vi up and running igen. GL! Mvh ParadiseOscar Citera
AAAKK574821 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 login error lost connection with master server ...................... .......................... ...................... errorcode 24623 ¨_____________________ det går inte att login nu 3 sep 2007 7:14 vad är problemet ? byter eller updaterar ni brandväggen ? eller byter ni system ? går det att komma in boss media network på någon annan sida ? eller är hela boss........ nere ? när kommer det fungera igen ? ni kommer nog få köra extra tureringar (freerolls och garenterade) det finns typ 400 andra sidor att spela på om ni ska få tillbaka spelerna. jag har slutat spela sidor som haft problem. tain nätverket var skit (mycket problem) och tain finns inte mer. de har flyttat till ipoker network personligen tycker jag microgaming / prima poker network fungerar bäst ni kanske ska byta till ett bättre nätverk ni kanske börja med sit and go freerolls (som många sidor har nu) 5 eller 10 cents (0.5 eller 0.10) och börja med 0.10 sateliter till större tureringar (10 spelare och ettan vinner 1 dollar till 1$ sat..) och ha 0.10 och 0.25 och 0.50 multi-tureringar som ....stars vad är det nyaste nu ni kör på paradise..... ? kommer det något nytt ? kommer ni ha Bounty Tournaments ? (1$ buy-in turering - alla har en Bounty på huvudet - för varje spelare man slår ut - för man en 1$) den slår mest spelare tjänar mest pengar. och man får behålla alla pengar - när man blir utslagen (10 spelare = 10$) man behöver inte komma inthemoney eller till finalbordet för att vinna mycket pengar. det kan bli mycket cash (om du är bra spelare - i en turering med 1000-2000+ spelare) Citera
AAAKK574821 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 har paradise poker live-chat 24 timmar ? på annan sida - som jag inte kunde logga in på. öppnade deras livechat. och fick svar på en gång. de uppdaterade brandväggen. och det skulle fungera om timme. 1-2 timmar senare fungerade allt perfekt Citera
brainslicer Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Paradise dead?...username or password is incorrect... zz-zz-zz nm, kommit igång nu tydligen Citera
_slipknot1_ Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Nu är det nere igen! alltså börjar bli lite småsegt... vill spela! Citera
-samba- Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Hade också bekymmer med att det stod incorrect username or password. Mailade och fick till svar att jag måste vara noga med stora och små bokstäver, de kunde inte se något problem osv.. Det är bara det att jag spelar varje dag och har password och användarnamn sparat så INGET är ändrat, men sen fick jag inga mer svar när jag påtalade det! Dagen efter gick det att logga in igen utan några ändrade uppgifter. Dax att Paradise börjar att ta sina problem på allvar! SvS använder Boss och där har jag istort sett aldrig haft några bekymmer. Citera
khiseer Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 jaha sitter man HU i en $10 SnG med marker nog att komma igen. Sitter också på bubblan i en anna $10 SnG på 2ndra lr 3plats i marker när allt hänger sig. Jag loggar ut och när jag ska in så ska massa uppdateringar hämtas som tar typ 2min sen när jag loggar in igen så hämtas det mer uppdateringar nån minut till o när jag äntligen kmr in så är jag ute på 2ndra plats i den ena o har bubblat andra=/ vaafan går ju inte o lira på denna site längre med allt förbannande fryslagg...... edit: jag var tydligen kvar i sng som jag satt på bubblan på men bordet kom alrdig upp så jag kom 3 där=/=/. (märkte ja när 20 dollars kom in på kontot plötsligt) Citera
khiseer Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 får upp att det är många som loggar in just nu osen så förlorar ja connection när det väll är min tur.=/ Edit funka efter jag försökt 5ggr... Citera
Bafucin Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Funkar det för er andra idag? Citera
Sprattelgubbe Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Funkar det för er andra idag? Yep jag kom in. Jag tycker att Paradise har ovanligt mycket problem, har därför bytt till ett annat skin. Citera
mcroos Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Jag börjar faktiskt bli riktigt irriterad över hur ofta man inte kan logga in numera. Känns som om man flyttar sin BR väldigt snart om inte problemen upphör. Citera
Recommended Posts