Albert Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Just fått en iPod från 24hs VIPshop och den har redan börjat krångla. Detta är min 5:e iPod så man tycker att borde klara av att ladda den o sedan lyssna. Sagt o gjort så satt jag o lyssnade tills den fuckade upp sig. Nu avger den sig ett "klick" med intervall på 10 sekunder och jag kan inte stänga av den eller på något annat sätt manövrerar den. Tips? 30GB senaste gen. Citera
Albert Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Slå den mot huvudet Mja, det var så jag gjorde med Game Boys när jag var liten vid en förlust med Super Mario. Jag lät iPoden puttra lite i sin ensamhet innan den kom på bättre tankar så förtillfället är den up and going. Citera
dekutree Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 har länge funderat på vilken garanti man har på prylarna man beställer via VIP-shoparna (alla sidor), känns som ingen alls?? Citera
Albert Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2007 har länge funderat på vilken garanti man har på prylarna man beställer via VIP-shoparna (alla sidor), känns som ingen alls?? Hos Heypoker sa jag att det blivit ett litet fel på min lasermus och fick en helt ny. Givetvis så framkom inte att felet uppkommit vid en stor utdragning av fi. Citera
dekutree Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Hos Heypoker sa jag att det blivit ett litet fel på min lasermus och fick en helt ny. Givetvis så framkom inte att felet uppkommit vid en stor utdragning av fi. Det låter grymt generöst, fast du e väl storlirare också ? Ska skicka mail till pokerstars och säga att mina tre ipods har gått isönder.. Citera
ordens15 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Prova att starta om den....det funkade för mig. Tryck på mittenknappen och Meny samtidigt i ca 10-15 sekunder. Det kan vara lite lurigt så försök några gånger. / Citera
devalanteriel Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Är inte det kommandot för återställning snarare än omstart? Citera
ordens15 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Är inte det kommandot för återställning snarare än omstart? Det är möjligt.......men om det funkar så spelar det väl inte så stor roll vad kommandot kallas!! Citera
Recommended Posts