13_Outs Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Detta äralltså FIs första hand i BB Gör jag helt fel som synar? Jag anser att han kan ha lite vad som. Är rädd för JJ och AA men han borde ju återhöjt med dom. Alltså återstår 77 eller A7 eller nått pocket par. Fan här är jag borta Motiverade iaf synen med att det var första handen han spelade. PokerStars No-Limit Hold'em, $1.00 BB (6 handed) Hand History converter, Courtesy of PokerZion.com UTG ($146.65) MP ($108.75) CO ($54.05) Button ($29) Hero ($159.80) BB ($100) Preflop: Hero is SB with Kd, Kh. UTG calls $1, 1 fold, CO calls $1, 1 fold, Hero raises to $6, BB calls $5, UTG folds, CO folds. Flop: ($14) 7h, 6d, 7s (2 players) Hero bets $10, BB raises to $20, Hero calls $10. Turn: ($54) Jc (2 players) Hero checks, BB bets $74 (All-In), Hero calls $74. River: ($202) 2c (2 players, 1 all-in) Final Pot: $202 Citera
jeneqvist Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 eftersom vi inte vet ngt om fi, gråtsynar jag turn. Resonerar ugnefär som du, first hand samt att många gillar att massaga pps utan träff på parade brädor samt med mkt annan skit! Citera
13_Outs Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Problemet är ju enligt ig att potten blivi ganska stor iom min syn. Jag anser u i fterhan tt det noborde varit en fold egentligen. Jag menar det är mycket få händer jag slår. Det enda men kan egentligen hoppas på är XJ eller QQ eller en idiot som spelar AK men då tar jag ju cashen i ästa hand när jag ha trissen ochblixtsynar hans bluff. Ingen mer??? Citera
cab Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Bara för att han synar din 6x bb raise så sätter du honom på JJ, QQ, KK?? Väldigt mkt händer han kan ha där.. Citera
Dead-Inside Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Bara för att han synar din 6x bb raise så sätter du honom på JJ, QQ, KK?? Väldigt mkt händer han kan ha där.. Precis. Tänk dig även in i 78 och 79 suited, samt 76 suited vilket ger en floppad kåk. Tror nog jag spelat alla de händer ovan på samma sätt som han gjort här och räknat med att du crysynar med ditt pocket. Citera
Park Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Tror nog jag spelat alla de händer ovan på samma sätt som han gjort här och räknat med att du crysynar med ditt pocket. Varför överbeta redan på turn med så starka händer? Det är ju inte direkt så att hero kommer att syna ett bet på typ 80% av potten för att sedan vika river med ett överpar. Kan förstå om man eventuellt skulle överbeta river om man tror att hero har ett överpar men varför turn? Jag har sett fiskar spela händer som 99 och 1010 sådär. Citera
Dead-Inside Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Varpå jag säger att jag spelat handen på sådant sätt. Eftersom de finns värde i att FI faktiskt skulle syna min hand. Sen synar jag iofs aldrig 6xBB och blir HU mot en spelare med suited connectors eller rejält låga pocket de första jag gör på ett bord. Men det är sant han kan tomta 99-1010 enkelt här. Förbisåg det faktiskt. Citera
Park Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Varpå jag säger att jag spelat handen på sådant sätt. Eftersom de finns värde i att FI faktiskt skulle syna min hand. Förstår fortfarande inte varför du behöver överbeta potten redan på turn. Betar du runt 80% av potten och får syn lär du få in det resterande på river oavsett vad som händer. Bara onödigt att riskera att hero viker. Citera
strater Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 skulle väl degat in redan på flopp på den brädan och oop menmen, i vilket fall har ja svårt att se att detta ska va ev- spel, du bör ha bästa handen hälften av gångerna Citera
Macroman Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Fiskarna har 7a varje dag i veckan här, tyvärr. Citera
Recommended Posts