zaker Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Bra initiativ. Skickade detta: "I will postpone my use of Neteller until you can offer me a more secure system i.e a codedose" (inte för att jag har nåt bra alternativ till Neteller men jag tänker fn inte kopa en dator till för att det skall bli säkert) Citera
w00d Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Neteller ringde upp mig idag och ställde lite frågor angående mailet jag skickade om kod-dosor. Sjukt seriösa dom är :] Citera
zaker Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 QUOTE=w00d;763052]Neteller ringde upp mig idag och ställde lite frågor angående mailet jag skickade om kod-dosor. Sjukt seriösa dom är :] Bra! Då kanske dom reagerar i alla fall, hoppas att det "bombas på" med mail härifrån. Citera
Rooney Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Neteller ringde upp mig idag och ställde lite frågor angående mailet jag skickade om kod-dosor.Sjukt seriösa dom är :] Riktigt härligt! Kanske det kommer börja hända något Citera
kojak Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Bra initiativ! så mycket stålar som neteller tjänar på oss i alla underliga avgifter borde man kunna kräva klart bättre säkerhet. Skickat! Citera
13_Outs Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Skickat. Borde skicka samma mail till eran pokersida också för att pressa på koddosor på dom också!!! Skickat. Citera
psykologen Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 engångskoder borde väl funka lika bra som skandiabanken har Citera
aglo Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 engångskoder borde väl funka lika bra som skandiabanken har Måste väl bli dyrare att skicka ut sånna runt hela världen? I längden alltså. Citera
Recommended Posts