Gå till innehåll

Sunday Hundred...Är ni med ?!


MarX80

Recommended Posts

Hur många är det här på formet som brukar vara med på Pokerstars " Sunday Hundred Grand " som kör igång kl 21.30 svensk tid?

 

4:e gång jag ska var med idag för att försöka slå ut 19 999 andra spelare för att knipa första placeringen, men börjar ju inse att det är mer än jag mäktar med...:shock:

 

Tidigare placeringar : 4978 , 9905 . 3498 och ännu har jag inte kommit på prisplats....:cry: ..ska till att man kommer på minst på 3000:e, men vem vet, man kanske kan halka in på ett banaskal snart och få en prisplacering

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow, om ja är klar med packningen så kanske jag är med, men den lär ju typ spelas till morgonbitti ?

nej föresten, kanske blir nästa söndag

 

Själv skulle jag bli överlycklig om jag "tvingades" sitta kvar till kl 03.00 - 05.00 i morgon bitti i denna turnering !:lol:

 

Packning ,, var´t ska du åka om man får fråga !? Las Vegas !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2½ timme kvar till startskotten.

 

Har tryckt in mig 3 bananer, ½ kilo pasta och ½ köttfärs - och ska nu sova 1½ för att vara utvilad inför marahtonturneringen, med 20 000 spelare...

 

Jag har dessutom lagt fram 2 paket Dextron Energy druvsocker , ett 6-pack Redbull + 1 teromos kaffe (starkt! )

 

 

...bara man inte åker ut efter 10 minuter..... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk åker ju ut fort som fan i den turren. Du behöver inte oroa dig för att det komemr att ta evigheter.

 

 

Jag var en av dem " Follk åker ut fort som fan " och strax under 10 _tusende plats.....det sägs att ingen minns en 2:a heller, så.... :-)

 

Men håller med dig, folk åker ut som skottspolar hela tiden !

 

Fick KK på handen - kunde inte hålla mig - allt eller inget....det blev inget, alla la sig utom en, som hade AA . och floppen kommer självfallet ett A , och Kungarna lyste med sin frånvaro.....Kunde inte spelgudarna ha sett ner på mig och gett mig ett litet leénde och lagt dit ett litet ynkligt K , istället för ett A på floppen

Men nej då, det förbaskade A:t kommer alltid upp, om inte på floppen, så antingen på turn eller river , och när man själv vill ha ett ynkligt litet A, så ...

 

Samtidigt som man sitter där är det lite pyskiskt knäckande att veta att det var nära 20 000 spelar anmälda.... :shock:

 

Tror jag väntar ett bra tag med att delta i en 20 000 - manna turnering igen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...