Dave^ Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Jag har tillverkat en logo i Adobe Illustrator för första gången och dessutom redan fått betalt för den. Men jag har ett litet dilemma och det är att jag inte vet riktigt vilket format jag ska spara ner den i för att de ska kunna använda den på ett bra sätt, dvs kunna förstora och förminska utan kvalitets försämring (visst ska det gå att ha det så, iom att det är vektorgrafik?). Hur ska jag spara ner den? Jag är mycket tacksam för hjälp! Citera
The Grand Bark Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Gör outlines (konturer) av alla ev. texter. Spara som .eps Citera
Dave^ Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Tack för era snabba svar! Jag har förresten en fråga till, hur gör man på enklaste sätt för att få hela logon i svart/vitt (de vill nämligen ha den i båda färg och svart/vitt)? Citera
Aslim Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Markera allt gå till filter/färger/konvertera till gråskala. Citera
Steppwolf Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Du verkar vara värd varje korvöre. Citera
Recommended Posts