dempoo Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 har nu spelat poker då några år fast bara med polarna lite ibland för en hunk och nån free roll o så, men nu när jag fyllt 18 så har jag börjat spela nätpoker för typ 1 månad sen kanske. är riktigt intresserad och vill utveckla mitt spelande. började med att sätta in 25 dollars o har nu spelat upp det till 190 dollars genom lite tuneringar o cash games men nu till min fråga, sitter o lirar 0.05/0.10 casg games o skulle villa ha lite tips om när det är dags att flytta upp ett snäpp i bord? edit: det är NL hold'em som liras =) Citera
emilio_15 Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Fortsätt på samma nivå tills du har runt $400 skulle jag säga. Citera
dempoo Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2007 tack för ett snabbt svar, kom på en till fundering om jag ska börja multi tablea redan nu eller om jag ska lira 1 bord o värkligen lära mig sen lira fler bord samtidigt? Citera
pokerpewe Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 du kan ju börja med två bord tills du känner dig säker, gå vidare till tre ända tills du känner att du nått din topp Citera
Klyka Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Om du har som mål att utvecklas tycker jag det är bättre att köra ett bord. Citera
bigdwarf Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Om du har som mål att utvecklas tycker jag det är bättre att köra ett bord. Jag tycker du ska köra minst 2 så du får in lite händer och på det sättet mer erfarenhet. Citera
heltok Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 jag körde 4bord efter en vecka. så testa du att att multitabla. gå ner i nivå när du gör det tills du känner dig bekväm. Citera
Nimzowich Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 2-3 bord tills du känner du hänger med i besluten och att du plussar.lätt i början att man råkar syna helt jävla fel hand för man inte hinner med riktigt. plus att jag tyckte iaf att det blev stressigt när man helt plötsligt har action på 3-4 bord. att fatta dom rätta besluten Citera
dempoo Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2007 okok, provade att multi tabla lite imorse. 2 bord gick hur fint som helst plus att det var grymt mycket roligare för det vart lite mer action =D provade också 3 bord men då vart det lite stressigt när borden vart synkade o man fick nån tankeställare på nåt av bordena så hann man knappt med aja bara att nöta på, kommer vell. Citera
Klyka Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 OK, då säger jag 2 bord ist då. Det beror helt på vad du klarar av att spela utan att tappa fokus på ditt spel. Jag antog att du var nybörjare, och att du därför skulle få det stressigt med 2 bord. Men om du hinner tänka igenom dina beslut och hålla koll på dina motspelare, så är nog 2 bord bättre. Dels för att du får bygga bank roll snabbare, och dels för att fler spelade händer = mer erfarenhet. Citera
IseeYou Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 2 bord låter ju som en bra start, och när du behöver mer action och 2 bord känns tråkigt går du helt enkelt upp till 3 bord, osv Citera
Recommended Posts