Gå till innehåll

Slut på frirullar - År det roliga slut nu ?!

Recommended Posts

Postad

Onsdag idag , och erbjudande om frirullarna från pokerforum.nu lyser med sin frånvarao -

Är det slut med det roliga nu !? För bövlars, pokerforum.nu erbjuder ju en av de bästa frirullar man kan hitta - och riktigt kul att spela mot de många deltagarna som "härjar" :-) på pokerforum.nu´s sjat

Uhh, hoppas verkligen att det dyker upp en frirulle snart igen , men se till att stänga ute utlänningarna b la danskarna genom att ha en ip-lands spärr - så slipper man figtas med dessa alla duktiga, odrägliga danskapokespelare :-D

Deras egen frirulle som Esktrabladet på pokerstars är ip-spärrat för b la svenskaregisterade spelare, och jag som trodde vi var ett brodersfolk , ni vet . dela ert bröd osv osv - så....rätt ska va rätt, sätt en ip-spärr nästa gång.. :twisted:

För övrigt gillar jag danska folket skarpt - icket pokerspelarna - med däremot deras piger !:lol:

.

.

Ju färre danskar på freetolls - dess högre chans för mig att ta 1:a pris

Postad
Neej! Inte IP-spärr!

Du får jag ju inte vara med och härja med alla trevliga svenska pokerspelare!

Spärra så att bara svenska och finska spelare får vara med isåfall :)

lol

Ok, släpp in alla finnar i alla fall - De spelar jag skjortan av ...alt. trosor :oops: av med lätthet :twisted:

]

.

Postad
älä rupee siinä ryppyileen svedupelle :P

Fanken - översättningen funkade inte på Internetolken, va ere du säger om svenskarna ( svedupelle )

Äh, jag får fråga min finske polare Jukka Pukka om vad du skriver

:twisted:

.

.

Pekka var oute och cyklade, väegen svängde, men det goorde inte Pekka ! :shock:

Postad
lol

Ok, släpp in alla finnar i alla fall - De spelar jag skjortan av ...alt. trosor :oops: av med lätthet :twisted: .

Inte för att vara elak men om du tar en titt på rankingen på höger sida så kan du räkna med åtminstone 2st spelare med finsk härkomst (Brainslicer och jag).

Sedan om du tittar om vilka som har mest i intjänade prispengar kan du se att bland top 3 finns det 2st.

Finnarna är inte direkt överpresenterade här på forumet pga att de flesta orkar inte bry att lära språket ordentligt i skolan.

Till svenskarnas fördel: Alla extrapriser utöver prispott fattas + många har slarvat med registreringen av sin nick för rankingen.

Och sen biten där jag vill vara lite elak mot dig: :-D

http://pokerfinnkampen.com/

3st segrar av 3 för Finland om man räknar första inofficiella som inte var öppen för alla svenskar.

Fast det finns en positiv sak för dig: När jag är med så har svenskarna en liter fördel; har hittills åkt ut med monsterhänderna T7o & 99. :oops:

Fanken - översättningen funkade inte på Internetolken, va ere du säger om svenskarna ( svedupelle )

Äh, jag får fråga min finske polare Jukka Pukka om vad du skriver

:twisted:

.

.

Pekka var oute och cyklade, väegen svängde, men det goorde inte Pekka ! :shock:

Hoppas han är infödd finne för den där slangen klarar inte en "utlandsproducerad" finne av.

Sedan finns det en bättre & enklare version om Pekka som man ska såklart uttala med finsk dialekt: Vägen svängde till vänster men det gjorde inte Pekka.

Postad
Inte för att vara elak men om du tar en titt på rankingen på höger sida så kan du räkna med åtminstone 2st spelare med finsk härkomst (Brainslicer och jag).

Sedan om du tittar om vilka som har mest i intjänade prispengar kan du se att bland top 3 finns det 2st.

Finnarna är inte direkt överpresenterade här på forumet pga att de flesta orkar inte bry att lära språket ordentligt i skolan.

Till svenskarnas fördel: Alla extrapriser utöver prispott fattas + många har slarvat med registreringen av sin nick för rankingen.

Och sen biten där jag vill vara lite elak mot dig: :-D

http://pokerfinnkampen.com/

3st segrar av 3 för Finland om man räknar första inofficiella som inte var öppen för alla svenskar.

Fast det finns en positiv sak för dig: När jag är med så har svenskarna en liter fördel; har hittills åkt ut med monsterhänderna T7o & 99. :oops:

Hoppas han är infödd finne för den där slangen klarar inte en "utlandsproducerad" finne av.

Sedan finns det en bättre & enklare version om Pekka som man ska såklart uttala med finsk dialekt: Vägen svängde till vänster men det gjorde inte Pekka.

Perkel & å saatanaa , vitto och kan t.o.m säga skål på finska - rätta mig om jag har fel nu , men Kippis ska man visst säga - hoppas jag inte trampade på en öm tå nu - va ju liksom inte meningen...

Ang "Pekka" - sen om det ska stå höger eller vänster, spelar nog ingen roll - Pekka åkte hur som helst av vägen....:twisted:

Försökte lära mig finska ord en gång av en finsk kamrat, men höll på att vricka tungan av mig....så jag fick lära honom svenska istället ..däremot lyckades han bättre med att lära mig poker för ett antal år sedan...

Det där med rankningen, ni skulle se min rankning på officialpokerrankings.com ! :-) , svara nu inte att med att den är " ..väl kass " :-)

Hej å hopp, hoppas ingen tå ömmar, och det där med er rankning, det lär jag få ändra på framöver :twisted: ...se upp nu :-)

Hej hej och på återseende !8-)

Postad
Onsdag idag , och erbjudande om frirullarna från pokerforum.nu lyser med sin frånvarao -

Är det slut med det roliga nu !?

Onsdagsrankingturrarna tog sig sommarlov i senvåras eller när det nu kan ha varit. Det finns planer på att dra igång en ny forumsranking till hösten.

Förra rankingturneringen vanns av Matte_med_slice som kommer att hänga med på pokerkryssningen som pris för den vinsten.

Vi har inte satt ngt datum för när/om nästa onsdagsrace sätter igång.

Postad
Onsdagsrankingturrarna tog sig sommarlov i senvåras eller när det nu kan ha varit. Det finns planer på att dra igång en ny forumsranking till hösten.

Förra rankingturneringen vanns av Matte_med_slice som kommer att hänga med på pokerkryssningen som pris för den vinsten.

Vi har inte satt ngt datum för när/om nästa onsdagsrace sätter igång.

Kommer det bli en avslutningsturnering på onsdagsrankningen som det var förra året , då top 18 gjorde upp i en HORSE tunering...månntro ?

Postad

Är det slut med det roliga nu !? För bövlars, pokerforum.nu erbjuder ju en av de bästa frirullar man kan hitta - och riktigt kul att spela mot de många deltagarna som "härjar" :-) på pokerforum.nu´s sjat

Uhh, hoppas verkligen att det dyker upp en frirulle snart igen , men se till att stänga ute utlänningarna b la danskarna genom att ha en ip-lands spärr - så slipper man figtas med dessa alla duktiga, odrägliga danskapokespelare :-D

Deras egen frirulle som Esktrabladet på pokerstars är ip-spärrat för b la svenskaregisterade spelare, och jag som trodde vi var ett brodersfolk , ni vet . dela ert bröd osv osv - så....rätt ska va rätt, sätt en ip-spärr nästa gång.. :twisted:

För övrigt gillar jag danska folket skarpt - icket pokerspelarna - med däremot deras piger !:lol:

.

.

Ju färre danskar på freetolls - dess högre chans för mig att ta 1:a pris

haha, jag håller med till 100% :P