Turntable Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Vi är ett "pokerteam" som har en kontorslokal relativt centralt beläget i Växjö. I dagsläget är vi två som spelar på fulltid och fem som kommer mer sporadiskt. Det vi behöver är fler spelare som verkligen vill satsa på poker som ett karriärsalternativ. Vi tror på idén att sitta tillsammans och grinda så man får lite socialt utbyte samt att man kan utnyttja varandras erfarenheter och diskutera mycket kring händer och strategier. Om detta kan låta intressant så skicka ett PM till mig så kan vi snacka vidare. Det som krävs av dig är att du har just detta intresse samt att du har någon form av grundläggande bankrulle. Om du sedan spelar 0.25-0.50 eller 25-50 just nu spelar ingen större roll så länge ambitionen finns där. Vi delar in på vinsten utan var och en ska bära sitt eget spel. Hade även varit roligt om ni är spelare i andra städer som har liknande upplägg eller funderar på att skaffa en lokal. Alltid intressant att diskutera olika saker man kan göra för att förbättra teamets förtjänst. Citera
Hemdhes Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 går OT direkt.. visst spelade du på 1/2..2/4 och 3/6 på gamla Tribeca=)?..rätt många bord om jag inte minns helt fel..och hade en rysk flagga eller nått liknande som avatar Citera
Turntable Postad 21 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Gentlemän, ni har båda rätt i era antaganden. (Slovakisk flagga btw) Gissa om man saknar det gamla Tribeca, där fick man verkligen så mkt deg som man förtjänade =) Citera
BillyCo Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Tjena! Jag bor på Campus i Växjö och har levt helt på pokern i drygt ett år. Pluggar inte längre utan försöker få in cirka 20 timmar i veckan på pokerspel. Lirar NL400 sen april och det går hyfsat. Har länge varit sugen på att lira med andra som tar pokern seriöst så jag blev glad när jag såg din tråd. Känner inte en käft i Växjö som spelar på annat än micronivå nämligen. Hör gärna av dig med fler detaljer. Edit: Var meningen att skicka som PM, men skitsamma Citera
Hemdhes Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Gentlemän, ni har båda rätt i era antaganden. (Slovakisk flagga btw) Gissa om man saknar det gamla Tribeca, där fick man verkligen så mkt deg som man förtjänade =) dubbelpost Citera
Hemdhes Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Gentlemän, ni har båda rätt i era antaganden. (Slovakisk flagga btw) Gissa om man saknar det gamla Tribeca, där fick man verkligen så mkt deg som man förtjänade =) hehe just det..slovakisk var det ja saknar tribeca ja..bästa siten någonsin..klart sämsta spelarstandarden genom tiderna Citera
b0bb4n Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 hehe just det..slovakisk var det ja saknar tribeca ja..bästa siten någonsin..klart sämsta spelarstandarden genom tiderna Lite OT men vad hände med tribeca? Citera
urmy Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Lite OT men vad hände med tribeca? Köptes upp av stetson poker. Citera
Kajjan Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Tjena. Bor på campus i Växjö och har levt på poker i 3-4 år. Kan vara Intresserad av att t.ex. grinda turneringar gemensamt på söndagar. Övriga dagar har jag oftast lite för tight med tid för att åka in till stan å spela. //kajjan Citera
Recommended Posts