Gå till innehåll

AQo mot allin PF

Recommended Posts

SnG 10pers, Vi har precis spräckt bubblan och är alltså tre kvar.

Knappen verkar TAG

SB/Hero TAG/LAG

BB lös, konstiga moves

Alla har ungefär lika mycket marker, runt 3000, o blinds har jag för mig var 100-200...

Knappen ställer PF

Hur ofta synar Hero den PF-all in?

Vi lär ju väldigt ofta ha ett max 50 50 läge.. värt o ta en syn för det?

Spontant känner jag: ja för faaaaaaaaaaaan, men egentligen???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om din read är TAG på Fi så synar jag nog bara med AK, 99+ tror jag. Men blev lite osäker bara för att jag funderade.

Funderat en stund.

Fi pushar iaf med 15BB i stacken vilket kan tyda på att FI inte vill ha syn. Normala TAGs brukar inte pusha med AA/KK (iaf inte på SvS) då. Så möjligt att AQ faller in i synHDn.

Fan va osäker jag blev på vad jag gör. Men jag tror det är så ;-).

Länk till kommentar

Att han är TAG kan väl knappast innebära att man kan sätta honom på en sjukt snäv HD från knappen direkt efter bubblan? Jättesyn säger jag med tanke på att de flesta inte heller skulle pushat sina bra händer.

nae som sagt, ni/vi har antagligen rätt, men vad kan man sätta fi på för HD då egentligen, hur många gånger leder vi här?

det hade ju varit ganska stor skillnad på om FI var shortie o ställer, men nu har ju vi alla ca lika mycket marker, och han ställer ca 15BB...

Han lär ju iaf inte ställa bajs/ typ K10 här liksom? eller?

Länk till kommentar

nae som sagt, ni/vi har antagligen rätt, men vad kan man sätta fi på för HD då egentligen, hur många gånger leder vi här?

det hade ju varit ganska stor skillnad på om FI var shortie o ställer, men nu har ju vi alla ca lika mycket marker, och han ställer ca 15BB...

Han lär ju iaf inte ställa bajs/ typ K10 här liksom? eller?

FI lär ju veta att det är tufft att syna men kan man gissa att han ställer med A4s+, A7+, 55+, K10s+, KJ+ och QJs? Personligen känns det som om 15BB är i saftigaste laget för att ställa med.

Länk till kommentar