Machmalo Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Läste i en annan tråd att Tony Buzan skrev bra böcker som förbättrar ditt minne och din inlärningsförmåga. Vill ha tips från nån som läst hans böcker om vilka man ska börja med, det finns ju en hel uppsjö av böcker han skrivit som verar behandla samma ämne. Finns det någon därute som vet vilka av följande som är bra? Age-Proof Your Brain Brilliant Memory Make The Most Of Your Mind Use Your Memory Master Your Memory How To Mind Map Mind Map Book The Mind Map Book (Vad fan är skillnaden mellan alla dessa Mind Maps böcker vilken/vilka är bäst?) Mind Map Book Illustrated Version Mind Mapping Ultimate Book Of Mind Maps Speed Reading Speed Reading Book The Buzan Study Skills Handbook Use Your Head Man blir ju helt galen, det finns ju flera böcker som behandlar samma ämnen, vad är t.ex. skillnaden mellan en del av dessa som har nästan exakt samma namn. "Mind Map Book" och "The Mind Map Book" är båda släppta 2006 med samma författare men den senare är 32 sidor längre och 63kr dyrare än den första på Bokus, vad är skillnaden mellan dessa? Tacksam om någon snäll själ kan hjälpa mig med att reda ut vilken av Tony Buzans böcker jag ska börja läsa för att förbättra mitt minne och inlärningsförmåga. Vet nån om böckerna finns på svenska? Citera
heltok Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 use your memory är nog bäst att börja med. master your memory är rätt bisarr. jag gav upp den, alternativt så har jag lagt den på is till jag fått övat upp mitt minne lite mer. Citera
Recommended Posts