Scaniac Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 tju, satte in 50d på "cakepoker" (vet ej vilket nätverk dom kör i) Men de verkar vara relativt nytt osv, fick upp rullen till 700d, och nu e de nere på ca 390d allt detta på ca en vecka, som ni ser är det rena rama bergoch dalbanan.: Men jag vill börja bygga rulle så jag jag tar gärna emot förslag på vad det ska byggas på, t.e.x om det är cashgame så kanske 0.5/0.10 då jag har nästan 40bb ? Tar gärna emot all slags förslag, Ska undvika rebuy turneringar. Jag har den tendesen så fort jag plussat $ så kan jag tappa värde för cashen.. Jag är en allmän fisk som vill få rätt på sitt spelande, tar emot all tips och råd tack! Citera
mr-flow Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Ja först o främst har du 4000bb på 0.1 med 400 dollars i BR och om du känner att du är vinnande där skulle det vara en perfekt start annars har du tillräkligt stor br för 400/50 ~ 8 dollars SnG dvs typ 5 eller 10 vad du känner suitar dig bäst. //fisk Citera
Scaniac Postad 21 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2007 jag tog ut 340d o leker med sista 50 ist =) får in dom på neteller o får se var dom hamnar, men här har ni : http://cakepoker.com/HandHistory/?Hand=xcbHxsPExs3FwcTExMXBxYjHwsbCwMQ%3d jag vet att den e uppenbar , men ajg har nog aldrig gett upp floppad triss så innan .. Om ni inte ser det så hade jag 99 Citera
Recommended Posts