jonsapelle Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 the blond beast är så klockren. Citera
Henke-Jo Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Ja, självklart vet jag att tråden handlar om cashgame! Och nej LOL jag spelar inte lag-poker... Jag spelar enskilt och mycket aggresivt, men som jag skrev så undviker jag samtidigt att ta onödiga risker. Snälla läs igenom posten ordentligt innan du kommentarer. löl:-D Citera
sunray Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 När köra ALL-IN? Det beror väl på hur stor den är? (Stacken alltså..) Citera
sunray Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Ja, självklart vet jag att tråden handlar om cashgame! Och nej LOL jag spelar inte lag-poker... Jag spelar enskilt och mycket aggresivt, men som jag skrev så undviker jag samtidigt att ta onödiga risker. Snälla läs igenom posten ordentligt innan du kommentarer. Klockrent! Den räddar min dag iallafall. Citera
GaZZoNa Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Ja, självklart vet jag att tråden handlar om cashgame! Och nej LOL jag spelar inte lag-poker... Jag spelar enskilt och mycket aggresivt, men som jag skrev så undviker jag samtidigt att ta onödiga risker. Snälla läs igenom posten ordentligt innan du kommentarer. :shock: :lol: ....Tack...Garvade så jag svalde snusen.. Citera
bossbaver Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 :shock: :lol: ....Tack...Garvade så jag svalde snusen.. nehe! Citera
sandis84 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Alltså, den här tråden saknar ett svar på tal från The blond beast.... pretty please? Citera
bossbaver Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Alltså, den här tråden saknar ett svar på tal från The blond beast.... pretty please? Agree. Han kanske surfar den här tråden? Citera
_zed_ Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Har kollat igenom The Blond Beast's inlägg, och hur kul de än är att läsa är det tråkigt att inse att han är ett levlande troll... Citera
kravmärkt Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 haha jag har också läst igenom dom och det är riktigt bra läsnin Citera
Recommended Posts